דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת קנבס בחלקים 

מאת    [ 21/07/2017 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2717 פעמים ]

אם אתם מחפשים רעיון למתנה מקורית עבור היקירים שלכם, הדפסת קנבס בחלקים יכולה להיות הבחירה הנכונה עבורכם. רק מצאו את התמונה ה"מנצחת" וצאו לדרך.

איך לבחור תמונה לקנבס?

לרוב הקנבסים מקשטים את הקירות הכי בולטים בחדר, כך שכל אחד שנכנס לבית שם לב לתמונת קנבס. לכן כדאי מאוד לבחור תמונה מקורית ואיכותית מכיוון שהיא תהווה את מוקד העניין בחדר. כיום אנו שומרים את תמונותינו במדיה הדיגיטלית כגון מכשירים סלולאריים, דיסק און-קי, מחשב, מדיה חברתית ועוד. היום כמעט ולא תמצאו אנשים שמדפיסים את תמונותיהם לאלבום תמונות. רובנו מעלים תמונות למדיה החברתית כמו פייסבוק או אינסטגרם ושם נשמרות התמונות למשך שנים ארוכות. דור חובבי התמונות המודפסות הולך ונעלם. לכן, הקדישו מזמנכם, תפסו מקום נוח בכורסא וחפשו תמונה אחת שתהיה שווה אלף מילים מתוך מאגר התמונות הדיגיטלית שלכם.

מהו הגודל הנכון לתמונת קנבס?

אין גודל נכון להדפסת תמונה על קנבס. למעשה ניתן להדפיס בכל גודל שתחשקו. לפני שמחליטים על מידותיו של הקנבס החליטו היכן תרצו לתלות את התמונה. האם חלל החדר קטן או גדול? מהם הצבעים הדומיננטיים בחדר? האם תרצו למסגר את הקנבס או לבצע מתיחה? חשוב לערוך "בדיקת שטח" לפני שמגדירים את גודל הקנבס. במידה ומדובר בחדר קטן, כדאי לבחור תמונה בצבעים חמים וללא מסגרת כדי להקנות לחלל החדר מראה מרווח יותר. קנבס ענקי בחדר קטן לא ישתלב בצורה מושלמת. ניתן להדפיס תמונת קנבס 3 חלקים או יותר בגדלים קטנים. זה יעניק לחדר ייחודיות ואווירה חמה.

כמה יעלה לכם להדפיס תמונה על קנבס?

אין מחיר אחיד לתמונת קנבס. המחיר משתנה בהתאם לכמות הקנבסים שמדפיסים, גודל קנבס, האם צריך לעבד ולעצב את התמונה, האם התמונה תהיה ממוסגרת או מתוחה ועוד. מכיוון שכל כך הרבה גורמים משפיעים על המחיר הסופי, לבדיקה מקדימה על מאפייני תמונת הקנבס שלכם תפקיד משמעותי. אם פספסתם איזשהו נתון לגבי תמונת הקנבס שלכם, ולאחר ההדפסה התחרטתם, לא תוכלו לעבור שינוי ותצטרכו להדפיס את התמונה מחדש. ברוב המקומות תמונה אישית מודפסת על קנבס בגודל 70X50 תעלה לכם 180 שקלים. כמובן אם תרצו לעצב את התמונה לפני ההדפסה, או להוסיף מסגרת מעץ זה יעלה לכם את המחיר הסופי.

לסיכום, באפשרותכם מספר דרכים להדפיס תמונה על גבי קנבס החל בהדפסה על קנבס חלק אחד וכלה בהדפסת תמונה על גבי חלקי קנבס מרובים. בין אם תבחרו בהדפסה רגילה או בהדפסה מרובה של קנבסים, חשוב שהעיצוב יתאים לחלל החדר ויעניק לו את השיק ואת הייחודיות ההולמים.

 

גרףאור ירושלים הינו אחד מבתי הדפוס המתקדמים בישראל המציע סל מוצרים רחב שכולל: הזמנות לחתונה החל מ-1 ש"ח, כרטיסי ביקור, חותמות, ברכונים, הדפסה על קנבס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב