שיווק מפה לאוזן - היכון, הכן, צא...
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק מפה לאוזן - היכון, הכן, צא... 

מאת    [ 21/07/2017 ]
מילים במאמר: 565   [ נצפה 1207 פעמים ]

 
 

עשרת הדיברות לנטוורקר מצטיין:

10. התמדה.

מי שמתמיד בנטוורקינג מצליח. ההתמדה היא סוד ההצלחה. התחלתם לעשות נטוורקינג, נהניתם? המשיכו. לא נהניתם? משהו לא תקין. אולי אתם צריכים חניכה. אולי לא הבנתם נכון את המושג נטוורקינג ואתם שקועים עד צוואר באח החורג והרע של הנטוורקינג הנקרא - "מכירות".

9. תודה.

האם אתם זוכרים להגיד תודה על כל הפניה שאתם מקבלים מלקוח? מבן משפחה? מספק? איך אתם אומרים תודה? אמצו לכם תרבות עסקית של הוקרה.

8. למידה.מתי בפעם האחרונה קראתם מאמר על נטוורקינג. ספר? האזנתם להרצאה? יש הרבה חומר באינטרנט. אני ממליץ על entrepreneour.com על BNI Podcast על Successnet.com אלו אתרים מצויינים באנגלית שאוגרים בתוכם הרבה ידע שנצבר עשרות שנים.

7. אופטימיות.

אנשים אוהבים להתקרב לאנשים אופטימיים. אמצו לעצמכם דרך חיים של אופטימיות נצחית. אם תהיו פסימיים, האם זה יעזור? לא. לכן אין צורך להיות רואי שחורות כל הזמן. רק חלק מהזמן.

6. התלהבות.

האחות הקטנה של האופטימיות. הביאו אתכם למפגש התלהבות ממה שאתם עושים, וממה שאתם אומרים. ההתלהבות מדבקת. אנשים רבים אומרים לי שהסיבה שבגללה הם מצטרפים לארוגן הנטוורקינג שלי היא ההתלהבות שלי. אז אני יכול לפחות להגיד מעדות אישית שלי זה עובד.

5. הנותן מקבל.

אמצו לעצמכם גישה של נתינה אינסופית. מבלי לבקש תמורה. זה יחזור אליכם כבומרנג. "שלח לחמך על פני המים, כי ברבות הימים תמצאהו" אתמול עצר אותי איש חרדי בכביש נוהג בטויוטה יאריס ישנה (אני לא חרדי, אני חילוני) ושאל: "סליחה, איפה יש תחנת דלק?" אמרתי לו: "ישר וימינה" ואז לשנייה חשבתי - זה קצת יותר מסובך מישר וימינה, הוא עלול להסתבך, במיוחד אם הוא לא מכיר את הרחובות, אולי נשארה לו טיפת דלק? נסעתי אחריו וצפצפתי לו, ואמרתי: "סע אחרי" הובלתי אותו עד לתחנת הדלק הזולה ביותר באיזור"...מה יצא לי מזה? איחרתי ב 10 דקות לארוחת הצהריים. לא סיפרתי לאף אחד, אתם הראשונים לדעת את זה. 

4. ציוד.

עדיין אין לכם כרטיס ביקור? הזדרזו, אפשר גם דיגיטלי, יש היום חברות המייצרות כרטיס דיגיטלי. אני ממציץ על חברת VIBIT הישראלית. שימו כרטיסי ביקור באוטו, בארנק ,בתיק, שלא יתפסו אתכם בלעדיהם!

3. הופעה.

עורכי דין, רופאי שיניים, רואי חשבון...צריכים להראות טוב, להריח טוב, להתלבש טוב. לשים לב לשעון שעל פרק היד, לנעליים האם הן חדשות מצוחצחות או ישנות ומשופשפות. גיהוצ חולצה. עניבה אם צריך. כלל אצבע חשוב: התלבש תמיד דרגה אחת מעל להלבוש של המקום אליו אתה מגיע לעשות נטוורקינג.

2. זמן.

יש דבר אחד יותר יקר מכסף, והוא זמן! כבדו את הזמן של האנשים איתם אתם נפגשים. הגיעו בזמן וצאו בזמן. מי שמגיע 15 דקות לפני מגיע בזמן. מי שמגיע בזמן בעצם איחר ב 15 דקות. קחו מקדם הגנה של 15 דקות כי מרפי עובד שעות נוספות. אני נפגש עם הרבה אנשי עסקים שאין להם מושג ירוק איך לתכנן את הזמן שלהם. עקב כל הם מאחרים כל הזמן לפגישות עסקיות ומתרצים תירוצים שונים: איבדתי את הדרך , היו פקקים, היה לי לקוח חשוב. (מה זה אומר היה לי לקוח חשוב? אני לא חשוב?). חבל, איש עסקים כזה לעולם יהיה בעמדת נחיתות אצלי לקבל הפניה, לא אסתכן ואשלח אליו לקוח שלי ...שייאחר גם אליו??

1. הקשבה.

התכונה הכי חשובה בנטוורקינג. אלוהים ברא לנו שתי אזניים ופה אחד. לכן אנחנו צריכים להשתמש בהם באופן פרופורציונאלי! הקשיבו באמת והשתדלו לתת לה/לסיים את הפסקה לפני שאתם חותכים אותם באמצע. זה גס, לא מנומס, מראה על חוסר התחשבות, בקיצור...זה אמור לי שהאיש העומד מולי כרגע הוא אידיוט. אני לא מפנה הפניות לאידיוטים.  באנגלית הם קוראים לזה: Relationship assassin רוצח מערכות יחסים...

במאמר הבא אכנס יותר לפרטים לגבי טקטיקות בנטוורקינג. 

רופאי שיניים ונטוורקינג.

ד"ר עופר אלטברגר רופא שיניים, בוגר האוניברסיטה העברית הדסה ירושלים 24 שנים,  ראשון לציון. מנהל אזור בכיר בארגון הנטוורקינג הגדול ביותר בעולם: BNI

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב