דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למעבר דירה 

מאת    [ 15/07/2017 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2893 פעמים ]

אנו נעסוק כאן בטיפים מועילים לפני מעבר דירה.

ההמלצה החשובה ביותר - להתכונן מבעוד מועד. לא להותיר את ההכנות לדקה ה - 90, כאשר הזמן לוחץ והשעה - הולכת ומתקצרת - דוחקת.
מעבר דירה, בין שנעשה מרצון וקל וחומר כאשר הוא תוצאה של כורח ושל אילוץ, הוא שינוי פיזי ודמוגרפי המחולל גם שינויים פנימיים. עצם המעבר עלול לגרום להתקף חרדה: מה יהיה במקום החדש?

1. קנו יומן - גם אם עדיין לא הפנמתם את העובדה שבקרוב מאוד תתחילו לנהל חמ”ל, כדאי מאוד שזה לא יתפוס אתכם בהפתעה. גם כמה חודשים לפני יש דברים שצריך לברר, לבדוק, לעשות השוואות מחירים וכולי. וכשיש הרבה משימות - מה שלא כתוב עלול לפרוח ולחזור רק כשכבר מאוחר מידי. לכן, התחילו כבר עכשיו לנהל יומן, ובו רשמו הצעות מחיר מהמובילים, מי יכול לבוא לעזור לארוז ולפרוק, מתי מתקינים את האינטרנט, מה צריך לקנות לבית ומי שומר על הילדים ביום המעבר.

2.רדו לפרטים הקטנים - לכל שיחה עם בעל מקצוע חשוב להגיע עם רשימת שאלות שיורדות לפרטי פרטים. האם התשלום לחברת ההובלה כולל ביטוח, האם הם מעניקים זיכוי במקרה של נזק ומה גובה הטיפ שיש לתת למובילים. ידעו אותם מראש על כל פריט יקר או יוצא דופן בגודלו שיש בבית וקבלו מהם הצעת מחיר בכתב. אותו דבר מול חברת הניקיון שאולי תשכרו לנקות ולצבוע את הבית החדש, הטכנאי של בזק והאינטרנט וכל אנשי המקצוע שאתם מתעסקים איתם במהלך ההרפתקה הזו. אל תשכחו לרשום ביומן את הטלפונים של כולם, עם מי דיברתם ומתי הם אמורים לבוא.

עכשיו כשיש לכם יומן, תוכלו לארגן לו”ז מסודר וחלוקת תפקידים בין בני הבית - כולל הילדים הגדולים. החליטו מראש מי אחראי לרשום את המונה האחרון של המים ביום המעבר, מי שומר את התיק עם כל המסמכים, מי אורז דיסקים וספרים, מי מדביק מדבקות צבעוניות על הארגזים וכו'.

3.  פינוי דירה לעולם אינו קל, לכן רצוי ואפשר להקל במקום ובזמן המתאימים. רצוי לבחור מבעוד מועד חברת הובלות המתמחה בהובלת דירות. ורצוי שיהיה מאיזור מגוריכם (אם אתם גרים בירושלים - תזמינו הובלות בירושלים)

4. להיפטר מחפצים שאין בהם שימוש ותועלת. חפצים שהצטברו עם השנים ואין סיבה להעבירם אל הבית החדש. אין ספק שהחלק המתיש באמת במעבר הוא שלב אריזת כל הבית על כליו, בגדיו, והשטויות שהתאספו במגירות עם השנים. אבל אל דאגה - עם קצת אופטימיות וארגון, אפשר לעבור גם את השלב הזה בלי התמוטטות עצבים. הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא להיפטר מכמה שיותר דברים. כלי מטבח ישנים, צעצועים פגומים, בגדים שפג תוקפם ועוד. מיינו מה למסירה ומה לזריקה. 

5. תשאלו את חברת ההובלות אם הם אורזים - זה יכול לחסוך זמן ועצבים מיותרים , עדיף קרוב למקום מגורים (אם אתם מירושלים תבקשו מחברת הובלות בירושלים לארוז לכם).

מעבר דירה מהנה!

:)

 

חברת הובלות בירושלים - נדב


טל: 02-3740205




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב