דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הסיפור של תהליך המיתוג לעסקים? 

מאת    [ 13/07/2017 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2583 פעמים ]

נהוג לחשוב ששיווק חזק ומקצועי הוא הדבר העיקרי שיתרום לרווחי העסק, אולם למעשה מדובר במחשבה שגויה. למיתוג העסק שלכם יש חלק לא פחות חשוב ברווחים שלו ובדיוק בגלל זה חשוב להשקיע בו מחשבה ומשאבים רבים במיוחד. רבים מהעסקים בוחרים לוותר על מיתוג מקצועי ומסתפקים בלוגו שעוצב בצורה חובבנית, דבר שעשוי לפגוע בצורה משמעותית בתדמית העסק שלהם. היום נעסוק בחשיבותו של המיתוג, נבחן את הדרכים לעשות אותו בצורה מקצועית ונצביע על הקשרים בינו לבין רווחי העסק שלכם. מוכנים? הנה כל הפרטים.

מהו מיתוג?

רבים נוהגים לחשוב שמיתוג כולל עיצוב של לוגו, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית ובזה נגמר הסיפור. מדובר בטעות שכן מיתוג הוא למעשה תוצר של תהליך מחשבה ארוך במיוחד. במהלך החשיבה שמתבצעת מחפשים אנשי המקצוע דרכים יצירתיות כדי לבדל את המותג ממתחריו וכדי להעלות ולהעצים אותו מעליהם. אז נכון שמיתוג כולל עיצוב של לוגו אך הוא טומן בחובו גם עיצוב של תדמית העסק כולו. הערכים שייקבעו בתהליך המיתוג הם שייקבעו את איכות העסק, את המוניטין שלו, את איכות השירותים שהוא מציע והם יסייעו לו להצליח ולבלוט מעל כולם. כדי לבצע תהליך מיתוג מדויק מומלץ לפנות לשירותי משרד פרסום מקצועי שזוהי ההתמחות שלו. במשרדים כאלו יש צוותים שלמים שעוסקים בתהליך המיתוג ומציעים ללקוח חבילה שלמה הכוללת את כל הפרמטרים הנחוצים.

איך מיתוג משפיע על הצלחת העסק?

אז אחרי שהובהרה הטענה לפיה מיתוג הוא הרבה יותר מעיצוב לוגו וניירת משרדית, נוכל להסביר טוב יותר למה יש לו השפעה על רווחי העסק. כפי שציינו, מיתוג נועד כדי ליצור תדמית ומוניטין לעסק שהם שני דברים בעלי השפעה ניכרת על הרווחים. אם יהיה מדובר בתהליך מיתוג מוצלח, שיוכל ליצור הבדלות והבלטה של העסק מעל המתחרים, תהיה לכך השפעה ניכרת על הרווחים. ברגע שיש מוניטין גבוה והכרות רבה עם העסק, ישנה עלייה ברווחים. המוניטין והכרות הקהל עם העסק תלויה באופן ישיר בתהליך המיתוג.

האם אתם צריכים מיתוג מחדש?

עסקים חדשים שפורצים לשוק מוכרחים בתהליך מיתוג, בכך אין ספק. אבל מה לגבי עסקים קיימים? איך הם ידעו האם הם זקוקים למיתוג מחדש? התשובה לכך תלויה בניתוח שתעשו לעסק שלכם. האם אתם מרגישים שהקהל לא מכיר את המוצרים והשירותים שלכם מספיק? האם אתם מרגישים שאתם מגיעים לקהל יעד שאינו נכון עבורכם? האם אתם מרגישים ירידה ברווחים? אם עניתם כן על השאלות הללו, ייתכן ואתם זקוקים לתהליך של מיתוג מחדש. כמו שאמרנו, לא מדובר על עיצוב מחדש של הלוגו, אלא על תהליך חשיבה כולל שנועד לתכנן מחדש את הערכים של המותג ולהשפיע על התדמית והמוניטין שלו.

 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב