דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגדול בתחומו 

מאת    [ 11/07/2017 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2478 פעמים ]

בכל תחום יש את האנשים שביצעו בו את פריצת הדרך, אלו שהניחו את אבן הפינה ועל העבודה שלהם אנחנו מסתמכים זה שנים רבות קדימה. בתחום האדריכלות, אין כל ספק כי יסקי אברהם הוא אחד החלוצים הללו, אחד האנשים שהניחו את אבן הפינה לתל אביב כפי שאנחנו מכירים אותה כיום. יסקי אברהם לא היה רק הטוב ביותר בתחומו, הוא גם היה הפורה ביותר.

חלק מהפרויקטים של יסקי אברהם במשך השנים כללו את מגדלי אקירוב, מרכז עזריאלי וכיכר מלכי ישראל, הלא היא כיכר רבין במתכונתה הנוכחית, ואלו רק הפרויקטים שנעשו בתל אביב. יסקי אברהם פעל גם בירושלים ובפריפריה ותיכנן גם את מטה חברת החשמל בחיפה, חלק משכונת גילה בירושלים ואת שיכון לדוגמה בבאר שבע. עבודת הקודש שלו מורגשת עד היום, גם לאחר שנפטר בשיבה טובה במרץ 2014.

יסקי אברהם עוד היה פעיל בתחילת שנות ה-50, שנים ספורות לאחר קום המדינה, ועזר בתכנון מבנים חשובים מאוד בכל הארץ. את המשרד הרשמי שלו פתח ב-1965, שנים אחרי שהחל בעשייה, ולאחר מכן המשיך בשינוי ופיתוח פני המדינה. יסקי אברהם זכה בהמון פרסים על עבודתו, כולל פרס רוקח ופרס רכטר, אך המורשת החשובה ביותר שלו, בעיני רבים, היא המשרד שפתחו שני בניו, שאול ויובל.

כל תחום אפשרי

את המשרד החדש הקימו האחים על מורשת אביהם וברוחו. הם משתמשים בשיטות הישנות שלו והפכו אותן למודרניות יותר. השניים אספו כמה מאנשי המקצוע הטובים בעסק והחליטו לא להתמקצע בתחום מסוים, אלא לתת ידם בהכל ולעזור בפיתוח בתחומים רבים, בין אם מדובר במתחמי קניות ומסחר, מתחמי עסקים או אפילו מתחמי מגורים.

בחברת יסקי אדריכלים עסקו רבות בשנים האחרונות גם בפרויקט פינוי בינוי. כידוע, פרויקטים של תמ"א 38 אינם פשוטים כלל, אך הם חשובים מאוד לשיפור נראות פני העיר והתשתיות שלה. במקומות רבים, התשתיות הישנות מהוות סכנה לציבור ופרויקט של פינוי בינוי הוא זה שיכול להציל את המבנה מקריסה. העבודה שנעשית על ידי האחרים היא חשובה מאוד, והם עוסקים בחתימות על הסכמי תמ"א 38 לעיתים תכופות.

שני האחים מודעים מאוד לחשיבות ולמורשת של אביהם ועל הנעליים הגדולות אליהם נכנסו. ממשיכי דרכו של יסקי אברהם הם שני אנשים מנוסים, מוכשרים ואיכותיים, אשר יעשו הכל כדי להעמיד פרויקטים איכותיים בתל אביב ובפריפריה, מתוך מטרה לשפר את פני הערים ולחדש אותם גם מבחינת התשתיות. עבודת קודש, כבר אמרנו?

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב