דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבדלים בין עבודות איטום קירות חיצוניים 

מאת    [ 06/07/2017 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1815 פעמים ]

קיימים מספר מאפיינים שניתן להצביע עליהם בהקשר של עבודות איטום קירות חיצוניים. ראשית, חשוב להזכיר שפתרונות של איטום קירות חיצוניים מגוונים מכפי שנהוג לחשוב ולכן לא ניתן לפרט את כולם. עבודה מקצועית של איטום קירות חיצוניים תתבצע רק לאחר שנציגי החברה מעדכנים את הלקוח לגבי הפתרון שמתאים לו. הם יכולים להחליט על פתרונות שונים של איטום קירות חיצוניים בעקבות סקירת מצב הקירות החיצוניים והפנימיים, התייחסות לגיל המבנה, פירוק משטחי איטום ישנים מהגג וכן הלאה.

סקירה של מצב המבנה לפני איטום קירות חיצוניים חיונית גם לקביעת מחיר הוגן ולוח זמנים: חברה שמוסמכת לבצע עבודות בגובה למשל יכולה להעלות אנשי מקצוע לחלק העליון של המבנה, לבדוק מקרוב את מצב הקירות ולהסביר ללקוח מה עליו לעשות כדי למנוע את נזקים נוספים.

יש להדגיש, רטיבות חודרת בדרך כלל אל תוך הקירות הפנימיים דרך סדקים נימיים או עקב ספיגת רטיבות ישירה על תוך הקיר החיצוני. הפתרון המומלץ הוא לבצע איטום קירות חיצוניים ברמה גבוהה ולהשתמש בחומרים הנכונים. במקרים של קירות מחופים אבן, שיש או כל חיפוי חיצוני אחר הרטיבות חודרת דרך החיפוי או במרווחים בין אבני החיפוי. אלו המצבים שבהם עולה הסיכוי להופעת רטיבות כלואה מאחורי החיפוי ולהופעת סימני רטיבות בפנים הדירה. איטום קירות חיצוניים עם חיפוי מבוצע מהסיבה הזו לפני שלב החיפוי החיצוני.

לצורך השוואה, במבנים חדשים ניתן לשלב עבודות איטום טרם הנחת החיפויים ולבצע איטום קירות חיצוניים על ידי צביעה במערכות צבע, שליכט וטיח אוטם. את החלק העיקרי של איטום קירות חיצוניים מבצעים באמצעות סנפלינג או עם פיגומים ניידים. לעבודות סנפלינג יש יתרונות משמעותיים, כי הן חוסכות בהוצאות על הקמת במות הרמה ופיגומים וכי הן מתבצעות ללא רעשי רקע מיותרים. אפשר לשלב עבודות סנפלינג עבור איטום קירות חיצוניים בפרויקטים של תמ"א 38 או פינוי-בינוי ולהזמין אותן לבתים פרטיים.

במילים אחרות, כל מבנה צריך לעבור איטום קירות חיצוניים כי זו הדרך היחידה למנוע הופעת כתמי רטיבות. בהקשר הזה אין הבדל בין איטום קירות חיצוניים עם ובלי חיפוי, בין מבנים באזורים שונים בארץ או בין בתים פרטיים לבין בנייני מגורים, מסחר ומשרדים. עבודות איטום קירות חיצוניים מתבצעות בכל סוגי החזיתות והן מתאימות לקירות אבן, קירות מבטון חשוף וקירות עם טיח וצבע. בנוסף, עבודות איטום לא פוגעות באסתטיקה של קירות חיצוניים עם חיפויי שיש, קרמיקה, פסיפס צבעוני ועוד.

רואי קלבו  SEO www.randrsol.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב