דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעצור באמצע המדרון 

מאת    [ 05/07/2017 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 2619 פעמים ]

ליווי של מקצוען

עורך דין דיני עבודה שנשכר על ידי חברה או אדם פרטי כאשר הם נקלעים לסיטואציה שעולמם הכלכלי עומד לקרוס מלווה בצורה משפטית ואחראית את הצעדים אותם הם צריכים לעשות בשלבים השונים של התהליך, כשאדם לא מלווה כראוי הוא עשוי ליפול לידיהם של אנשי הוצאה לפועל, סיטואציה מאוד לא נעימה וגם לא רצויה מבחינה חברתית – כלכלית.

לחשוף את כל הפרטים

כאשר עורך דין דיני עבודה נכנס לתיק, פותח את כל הנתונים ולוקח אחריות על הנעשה עם הלקוח שלו הוא יכול למנוע מהלכים כאלו ואחרים שעשויים לדרדר את מצבו של האיש ולהביאו להפסד כל רכושו וכל עתידו, את כל זה ניתן לעקוף כאשר מלווים את התהליך על ידי איש מקצוע, כזה שיודע להקדים את המאוחר ולתפוס את הרכבת עוד לפני שהיא דוהרת לבלי שוב.

מקצועיות של הצלה

כאשר אדם לא מסדיר את מעמדו כבעל חוב ולא מנסה למצוא לעצמו את הנישות בחוק המאפשרות לו לשרוד במצב כזה שבו אין לו אפשרות כלכלית להחזיר חובות, הנושים לא מתכוננים לוותר לו על זה ובסופו של תהליך יפנו להוצאה לפועל, כשהתיק מגיע להוצאה לפועל עדין יש בידו של האדם להציל את עצמו. באמצעות ליווי טוב.

שלב שלב

כחלק מתהליך הוצאה לפועל נשלחים מכתבי אזהרה לחייב על מנת שיוכל להציל את רכושו לפני ביצוע הוצאה לפועל, הוא יכול לנסות להציל עצמו באמצעות הכרזה על פשיטת רגל או ניסיון להכניס שותף לעסק שלו על מנת לגדול מחדש, עורך דין דיני עבודה יהיה האדם שיוכל להקדים ולמנוע את כל מה שנגרם על יד הוצאה לפועל כמו עיקול מיטלטלין או צו איסור יציאה מהארץ או...

להכיר את האור

צריך לזכור שהחוק מבקש להציל את האדם מסיטואציות אלו ולכן אדם חכם ינסה להתנהל בצורה שתמנע ממנו את עוגמת הנפש הנלווית לתהליך וישכור את שרותיו של עורך דין דיני עבודה מקצועי וטוב על מנת שזה ילווה אותו בדרך בטוחה.

לצעוד קדימה

פשיטת רגל הינה צעד משמעותי אליו נקלע אדם שהסתבך כלכלית בתום לב, פתיחת עסק בשלב זה יכול לשקם אותו - לתת להם הצלחה

הדבר האחרון שמדינה מערבית מתוקנת רוצה, זה לראות את אזרחיה פושטים את הרגל ונפלטים ממעגל העבודה וההצלחה, כל כלכלה חפצה לראות אנשים עובדים ומצליחים, גם מדינת ישראל רוצה לתת לאדם המתמודד עם קשיים כלכליים את כל האפשרויות על מנת להמשיך לשרוד ולעבור את תקופת המשבר בשלום.

להתמודד עם המצב

פשיטת רגל מהווה שלב לא רצוי אבל קיים של ההתמודדות עם מצב כלכלי נורא, בו למרות כל המאמצים נאלץ האדם או החברה להכריז על פשיטת רגל, הליך כזה גורם לנושים להישאר עם נזקים רבים ועם אפשריות מוגבלות מאוד להחזיר לעצמם את החובות אך בכל מקרה משתמשים בכל מה שברשותו של האדם על מנת לכסות אפילו חלק מחובותיו.

ליווי מקצועי

כאשר אדם מתגלגל לתהליך זה הוא מלווה על ידי עורך דין דיני עבודה, עורך דין זה יכול להמליץ לו על המהלכים ולנווט אותו בתוך הסבך על מנת שהוא לא ייפול לידי הוצאה לפועל ויוכל לשקם את עצמו, כשהאפשרות האופטימלית ביותר שהוא יתחיל לפרנס את עצמו בדרך כל שהיא, על ידי עבודה כשכיר או במקרים מסוימים על ידי פתיחת עסק עצמאי.

להכיר את הנתונים

 כחלק מתהליך פתיחת עסק בזמן פשיטת רגל צריך לפנות לבית משפט על מנת לקבל אישור ממנו לפתיחת העסק, עורך דין דיני עבודה ידע לאסוף את האינפורמציה הרלוונטית כדי להציג אותה בפני השופט ולקבל את אישורו לביצוע ההליך, על פי בירור המקרה, מצבו מבחינה משפטית, מבחינת הוצאה לפועל וכולי יקבע לגבי פתיחת העסק, לחיוב או לשלילה.

שיקום מוקדם

הליך פשיטת רגל וכל הנספח לו הינו הליך מאוד לא נעים. המטרה היא לצאת מהסבך ולאפשר לאחר שנות פשיטת הרגל לאדם לעמוד בפני עצמו על שתי רגליו, להשתכר בכוחות עצמו ולהתחיל את חייו ברגל ימין, אם הוא מתחיל לעבוד בתקופה זו הרי הוא התחיל את התהליך השיקום שלו.

 

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב