מיתוג אישי לסוכני נדלן ברשת ארצית חזקה וממותגת
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מיתוג אישי לסוכני נדלן ברשת ארצית חזקה וממותגת 

מאת    [ 30/06/2017 ]
מילים במאמר: 357   [ נצפה 1145 פעמים ]

 
 

אני המותג!

לא במקרה אנחנו מספר 1! הוא סלוגן שמוביל את קמפיין הפרסום הנוכחי של חברת התיווך הגדולה בישראל. ואכן ' המספרים  והמחקרים מוכיחים שלא במקרה החברה וסוכניה הם המותג החזק והעקבי בישראל בשנים האחרונות. זו כבר השנה השלישית ברציפות, שהחברה נבחרה כסופר ברנד בישראל. הבחירה במותג הרשת כמוביל בישראל היא תוצאה של השקעה כספית משמעותית, ארוכת שנים, בפרסום ושווק הרשת ושמירה על קו פירסומי אחיד,  של הרשת ומאות הסוכנים הפעילים.

 

המודעות למותג  הבינלאומי  (הנעזרת והבלתי נעזרת) ממשיכה לעלות ולהציג שאין כמעט ישראלי שלא מכיר את המותג. רבים מציינים את שמה  כרשת התיווך הראשונה באסוציאציה שלהם בתחום תיווך נדל"ן. ואכן הרשת הגדולה בישראל עם כ 100 משרדים וכ 1000 סוכנים פעילים, הפוגשים מידי יום אלפי מוכרים וקונים, ממשיכה לגדול ולהתפתח ולהגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלה.

 

כל יועץ נדלן  מרגיש היטב את עוצמת המותג בכל פגישה ופגישה עם הלקוחות.  ואולם, כולנו מבינים כי הדחיפה המשמעותית של המותג  והרשת  למרות עוצמתה איננה מספקיה. סוכן נדל"ן חייב במקביל  להמשיך ולטפח את המותג העצמי האישי שלו במקביל למותג הרשת העוצמתי. חיזוק המותג האישי מבוסס בצורה ויזואלית בנוסף לסממנים של מותג הרשת על השם שלי, התמונה שלי, וכמובן הטלפון הנייד שלי שחשוב שיהיה זמין ונגיש לכלל הלקוחות המעוניינים להיעזר בשרותי הסוכן.

קידום המותג האישי/פרטי במקביל למותג הרשת  מחזקת כמובן את שני המותגים, רק  שהסוכן הוא המותג הצעיר והחלש יותר, והוא נהנה מההשפעות של המותג החזק והמוביל עליו, ולכן מנכס לעצמו ערכים ונכסים של מותג חזק ומוביל.

יחסית לעסק מקומי, בפריסה גאוגרפית מצומצמת – בהשוואה לפרסום ארצי, הכלים העומדים לרשתו של היועץ הם רבים ומגוונים. יועץ נדלן המעוניין לקדם את המותג האישי יפעל באמצעים המוכרים עוד מהמאה הקודמת  כגון חלוקת גלויות, פרסום בעיתונות מקומית, שלטי חוצות מקומיים, לוחות מודעות, ובנוסף, יפעל לקדם את עצמו ברשתות החברתיות השונות, בדיוור למאגר לקוחות ופונים  ובקידום ממומן המבסס על מילות חיפוש המקושרות לאזור הפעילות, ובמיקוד  בלקוחות פוטנציאלים המתגוררים באזור הפעילות.

יועץ נדלן המעוניין להפוך את חיי היום יום לפשוטים וקלים יותר, ידאג לקדם את המותג האישי ולהישאר בתודעתם של הלקוחות הפוטנציאלים באזור הפעילות. פעילות שיווקית שוטפת תוך קידום המותג האישי והמשולבת במותג החזק ביותר בישראל – תהפוך סוכן פעיל ומצליח למס 1- ולא במקרה!

דרור בוקצ'ין - בעלים ומנהל מקצועי


רימקס ספיריט - הבית שלך לקריירה במרכז


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב