דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוכני מזון לאירועים 

מאת    [ 28/06/2017 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2833 פעמים ]

הדבר הראשון שמדברים עליו אחרי אירוע הוא האוכל. לכן הבחירה בחברה שמספקת דוכני מזון לאירועים היא אחת ההחלטות החשובות בתכנון אירוע. בין אם מדובר באירוע קטן או גדול, לעסקים או לאנשים פרטיים, חלבי או בשרי- אין ספק שאיכות המזון ואופן ההגשה הם המרכיבים החשובים ביותר בבחירת ספק אוכל לאירוע שלכם. 

דוכני מזון לאירועים כוללים מגוון רחב של עמדות, אותם מספקים ללקוח על פי התאמה אישית, לפי סוג האירוע וקהל היעד. בימי הולדת לילדים יותר נהוג להשכיר דוכני מזון כגון שולחן מתוק בעיצוב אישי, דוכני פופקורן וצמר גפן מתוק ונקניקיות בלחמניה. לאירועי ערב נהוג בדרך-כלל להזמין עמדות בשריות כגון המבורגר בלחמניה, עמדת מוקפצים, עמדת סושי, עמדת טאבון, עמדת ברבקיו וטורטיות במילויים שונים. מסיבות קיץ ובריכה מאופיינות לרוב בדוכנים כמו קרפ צרפתי עם ממרחים ותוספות מגוונות, דוכן תירס בטעמים שונים, דוכן ברד בטעמים שונים, עמדת פלאפל וצ'יפס ופיצות אישיות עם תוספות שונות. לאירוע בוקר נהוג להזמין עמדות חלביות כגון דוכן ארוחת בוקר ישראלית מרשימה, פוקצ'ות אישיות עם תוספות שונות, עמדת שייקים מפירות טריים, וופל בלגי עם ממרחים ותוספות שונות. ישנן אפילו עמדות מרוקאיות של ספינג'ים ומופלטות לאירועי חינות. 

מרכיב נוסף וחשוב בבחירת דוכני מזון לאירועים הוא כמובן השף שמכין את המזון. שף מוסמך ומקצועי יבחר וישתמש בחומרי גלם איכותיים וטריים, יקפיד על ניקיון והגשה אסתטית, ישרת את הלקוחות הסועדים ברוחב לב ובנדיבות וכמובן יכין אוכל טעים שיהפוך את האירוע שלכם לחוויה קולינרית שלא יפסיקו לדבר עליה עוד הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.

דוכני מזון לאירועים הם בחירה מעניינת להגשת אוכל באירועים כיוון שהמבחר שהעמדות מציעות הוא גדול ועשיר, נעים להסתובב בין העמדות ולגלות עוד ועוד מטעמים נהדרים, החוויה של צפייה בשף מכין את האוכל לעיני הסועדים מרגשת ומסקרנת ואין ספק שדוכני מזון לאירועים הם מגוונים ומעניינים יותר מקייטרינג רגיל. 

כיוון שדוכני מזון לאירועים נבחרים בהתאמה אישית לכל לקוח, אפילו אם ייצא לכם להיות במספר אירועים שונים בחודש ובכולם יהיו עמדות מזון, סביר להניח שאתם תהנו ממגוון שונה וסגנון רחב של מזונות ולא תרגישו שמאסתם באוכל אירועים בנאלי. 

בשונה מקייטרינג מסורתי, דוכני מזון לאירועים מאפשרים לסעוד בנוחות, להסתובב חופשי בין העמדות וליהנות ממגוון עשיר של טעמים. אין צורך בישיבה סביב שולחנות, תוך שימוש בכלים מורכבים. פשוט לקחת את המזון מהדוכן ולהמשיך לשוחח, לצחוק, להסתובב, לעשות נטוורקינג ולהכיר אנשים מבלי להיות מחוייב לישיבה מוגבלת ליד שולחן וכיסא. 

דוכני מזון לאירועים הם הלהיט האחרון בתחום. חשוב לזכור לבחור בחברה מקצועית, אמינה ואיכותית שתעזור לכם להפוך את האירוע שלכם לחוויה קולינרית מסעירה!

 

חברת השף נולדה מאהבה לאוכל, אהבה לאנשים ובעיקר מהחיבור ביניהן. השף אלירן דהן, בעל ניסיון עשיר של מעל לעשור בתחום הקולינריה, חבר CPA - התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל, ובוגר מכללת השף המובילה בישראל ללימודי קולינריה.


חפשו אותנו בפייסבוק: "השף אלירן דהן הפקות ואירועים"


ליצירת קשר: 054-4322445


אתר אינטרנט: www.hachef.co.il


ביוטיוב: השף אלירן דהן הפקות ואירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב