דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם לשכור מעצב פנים לעשות את העבודה בשבילי? 

מאת    [ 27/06/2017 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 1871 פעמים ]

החדרים המדהימים שריאתם בפינטרסט או בגוגל בסופו של דבר הגיעו לאינטרנט כי מישהו צילם אותם באייפון שלהם. רוב הסיכויים שהם מתצוגה של עיצוב פנים; לפי התמונות של תיק מעצב פנים ניתן לעריך את עבודתם.

למרות מה שנאמר, קשה שלא לחשוב שאתם יכולים לעשות את העבודה הזאת בעצמכם. הם עושים את זה, וזה נראה כל כך קל! למעשה, רוב האנשים לא טורחים לשכור מעצב עבור הבית שלהם. העלות יכולה להיראות מיותרת כאשר הם יודעים שאף אחד אחר לא ידע בדיוק מה הם רוצים יותר מאשר הם עצמכם.

אבל אם אתם משחקים עם הרעיון של השכרת מעצב פנים, זה כנראה אומר שאתם כבר מודעים ליתרונות שבדבר. בתור התחלה, זה אומר שמומחה יבוא ויקשיב לרצונות שלכם ואולי יוסיף משהו נוסף שלא הייתם חושבים עליו בעצמכם. בנוסף לכך, מעצב פנים יכול למעשה לחסוך לכם זמן. זה יכול לקחת יום או יומיים לעשות עבודת צבע מלא, וזה עוד לפני שהתחלנו ל דבר על משהו אחר. שיפוץ חדר לרוב לוקח הרבה יותר זמן ממה שאתם רואים בתכניות הריאלטי בטלוויזיה כעושים את הכל מעט מאפס. מעצב פנים יכול לקצר תהליכים.

עם זאת, שכירת מעצב יכול להיות עסק יקר במיוחד אם אתם כבר יודעים את מה שאתם רוצים ואין לכם צורך במישהו מקצועי. אם אתם יודעים איזה צבעים אתם אוהבים, אתם יכולים פשוט לבחור אותם בעצמכם ללא צורך בפניה למעצב מקצועי. למעשה אתם יכולים לבחור את הצבעים בעצמכם, לקנות את האביזרים בעצמכם, בסוף היום אתם יכולים לשים את הרגליים למעלה ולדעת שהכל היה העבודה שלכם.

במידה ואתם מחליטים לעשות דברים בעצמכם, אתם יכול ללמוד הרבה על הדרך. יש לכם הזדמנות ללמוד המון מיומנויות חדשות: איך לרפד ריהוט, איך לשים מדפים, איך לשים את טפט וכו' .

אם אתם חושבים שאתם צריכים קצת עזרה בקבלת החלטות עיצוב,  ואתם רוצים לקבל קצת מידע פנימי על מה נראה טוב, אז אתם יכולים לשקול לשכור את שירותיו של מעצב פנים מומלץ. תחשבו על זה שהמעצב  יעבוד אתכם במקום בשבילכם. אם אתם רוצים להיות מעורבים בתהליך, קחו תפקיד פעיל ותדברו על רעיונות עם המעצב שלכם.  חוות דעת של מומחה יעזור לכם בתהליך העיצוב.

יש יתרונות וחסרונות בהשכרת מעצב מקצועי. מצד אחד מעצב מקצועי יעלה לכם כסף, אבל בתווך הארוך, הצעד העצם יכול לחסוך לכם הרבה כסף ויעזור לכם למנוע טעויות עיצוביות רבות.

זה הבית שלך, וגם אם אתה נותן למישהו אחר לעצב את זה, אתה עדיין יכול לוודא שיש לך את זה בדרך שלך. חנות, להסתכל על התמונות האלה של חדרים מושלמת באינטרנט, לראות איזה סוג של דבר אתה אחרי, ואיזה סוג של מעצב אתה יכול ללמוד או לעבוד עם. ואז לראות מה יש להם להגיד ומה הם יכולים לעשות בשבילך. זה עלול בסופו של דבר עם לך לשים את הרגליים למעלה ולראות את החדר הזה אתה חלם לבוא לחיים לפני העיניים שלך.

 

מאמר בחסות סיגל בן נון - אדריכלית פנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב