דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נפתרים מנמלים בבית? 

מאת    [ 25/06/2017 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1900 פעמים ]

הקיץ הגיע באופן רשמי וביחד איתו הגיעו באופן עוד יותר רשמי מזיקים וחרקים מכל הסוגים והמינים. הסוג שחובב במיוחד את הקיץ הוא הנמלים. בכל קיץ מחדש הן מגיעות ופושטות על כל חלקה טובה בבתים שלנו. נכון, זה מטריד ומעצבן במיוחד, זה מפר את השלווה, מגעיל ופוגע באיכות החיים. עם כל זאת, חשוב לדעת שיש מה לעשות בנידון. אין שום סיבה להשלים עם גזירת הגורל של בעיית נמלים בבית. ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים להרחקת הנמלים מהבית שלכם, כדי שיהיה לכם קיץ חמים ונעים ללא נמלים. כדי שתוכלו לאכול אבטיח בכיף שלכם מבלי לחלוק אותו עם החברות השחורות והקטנות, כדי שתוכלו לשבת בבית מבלי להרגיש שמשהו מטייל עליכם וכדי שפשוט יהיה לכם נעים ונוח בבית שלכם.

הדברה ביתית או הדברה מקצועית

אחת השיטות היעילות ביותר להרחקת הנמלים מהבית שלכם לצמיתות היא באמצעות הדברה. אפשר להתחיל עם חומרי ההדברה הביתיים שנמכרים בשוק לכל דורש. במידה וזה מצליח והנמלים לא חוזרות, מה טוב! לצערנו ברוב המקרים הנמלים של הקיץ הן עקשניות במיוחד וללא הדברה מקצועית לא נועל באמת להיפתר מהן. תוכלו לפנות לשירותי חברת הדברה מקצועית ואמינה שלה מגוון שיטות יעילות יותר לטיפול בנמלים. ברוב המקרים אם פונים לחברה מקצועית ומנוסה היא תצליח לטפל בבעיה אחת ולתמיד ולהשיב לכם את איכות החיים בחזרה.

ארגנו את המטבח בצורה נכונה

מעבר להדברה חשוב לדעת שצריך לעשות פעולות משלימות על מנת להילחם בנמלים בצורה היעילה ביותר. בין הפעולות המשלימות כלולה הפעולה של ארגון המטבח. בקיץ עלינו לדאוג לארגון נכון של המטבח, להכניס למקרר גם דברים שבחורף יכלו להיות בחוץ, להקפיד לנקות אחרינו כל דבר ולפנות את השיש ככל הניתן. המטבח הוא בין הפיתויים הגדולים ביותר לנמלים ועלינו להיערך לכך. אם תקפידו לסדר את המטבח כך שכל הפיתויים שבו יהיו מוסתרים, הנמלים יגיעו פחות. הטיפ הזה הוא טיפ משלים שנועד למנוע את בעיית הנמלים והוא לא מרחיק אותן כאשר הן כבר הגיעו לבקר.

קחו הרבה אוויר

נמלים, בדיוק כמו אבטיח וענבים, הן עונתיות. זה אומר שעם תחילת הגשמים נראה אותן פחות ופחות עד אשר הן ייעלמו וישובו שוב באביב הבא. בדיוק בגלל העונתיות שלהן, עליכם לזכור שמדובר בדבר חולף. קחו אוויר, התאזרו בסבלנות והתמקדו ביתרונות האחרים והרבים שהקיץ מביא איתו. אנחנו לא מתכוונים שעליכם "להרים ידיים" ולהיכנע אל מול הנמלים, אלא רק להבין שגם אם לא תצליחו להעלים אותן לגמרי בסופו של דבר הן יילכו.  

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב