דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הדרכים להרחקת יונים 

מאת    [ 25/06/2017 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1917 פעמים ]

אמנם בתורה הן זכו ליחסי ציבור טובים במיוחד וקיבלו את התואר הנכסף "מבשרות השלום", אולם במציאות המצב מעט שונה. מי שסבל בחייו מבעיה של יונים שהתנחלו על חלונות ביתו, וודאי יודע עד כמה זה מטריד. הלכלוך הרב שנצבר הוא רק חלק מהבעיות, וזה עוד לפני שדיברנו על הרעש ועל המחלות שהן עלולות להפיץ. הבשורה המשמחת בין הבשורות המצערות שמנינו עכשיו, היא שאפשר להרחיק את היונים. יש כיום דרכים חכמות (ואפילו הומאניות) לגרום ליונים להתעופף מהבית או העסק שלכם ולא לשוב יותר. הנה כל הפרטים.

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

אחת השיטות הוותיקות ביותר לטיפול בבעיית יונים היא באמצעות הצבה של דוקרנים חכמים שימנעו מהיונים להתיישב על החלונות שלכם. אם נראה לכם שהמשימה של הצבת דוקרנים בביתכם היא מסובכת, ואפילו אם סתם אין לכם פנאי לזה, תוכלו לפנות לחברות הדברה שישמחו לעזור לכם. למי שתהה ניתן למצוא חברת הדברה בשפלה, בדרום, במרכז ובצפון. הן קיימות באמת בכל מקום והן מצוידות במגוון שיטות חכמות להרחקה יעילה של יונים.

סילוק יונים באמצעות רשת

דרך נוספת להביא להרחקתן של היונים היא באמצעות רשת מיוחדת שמיוצרת בדרך כלל מפלדה, על מנת שהיונים לא יצליחו לקרוע אותה. את הרשת מתקינים במקומות "האסטרטגיים", המקומות בהם היונים נוטות להתיישב ולהטריד במטרה שהרשת תחסום את המקום והן לא יצליחו להגיע. רשת ייעודית להרחקת יונים היא פתרון יעיל במיוחד, שכל עוד מקפידים להשתמש בו בצורה מקצועית הוא יכול לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. ניתן להתייעץ עם מומחים בהרחקת יונים בכדי שאלו יתאימו עבורכם את הפתרון המדויק ביותר לתנאי השטח שברשותכם. חשוב לבחור ברשת שמיועדת במיוחד למטרה הזו ולא להסתפק ברשת מאולתרת וחובבנית שלא תעשה את העבודה.

הרחקת יונים בדרכים הומאניות

יונים, שלא כמו חרקים או מזיקים אחרים, יש להרחיק אך ורק בדרכים הומאניות שלא פוגעות ביונים. לצערנו קיימים בשוק מגוון פתרונות הדברה שאמנם מרחיקים את היונים, אך גורמים לפגיעה חמורה בהן על הדרך. חשוב להימנע מפתרונות אלו וזה לא משנה עד כמה אתם סובלים מבעיה של יונים בביתכם. לשמחתנו הפתרונות ההומאניים הם יעילים לא פחות ותורמים לסביבה נקייה בדיוק כמו הפתרונות שאינם הומאניים. לא משנה באיזה פתרון הרחקת יונים תבחרו, מה שמשנה הוא שתבחרו בפתרון הומאני שישמור על הטבע בכלל ועל היונים בפרט. בסופו של דבר אנחנו לא מנסים להיפתר מהיונים בסביבתנו אלא רק לגרום להן להתרחק מביתנו.

 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב