דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה זו מיומנות 

מאת    [ 21/06/2017 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1840 פעמים ]

זה מדהים לראות עד כמה המחירים של חתונה הולכים ומאמירים להם לגבהים חדשים ככל שהזמן חולף לו. אם תשאלו את ההורים שלכם לגבי העלויות עבור החתונה הם ינקבו במספר של לא יותר מחמישים אלף שקלים בממוצע לחתונה יוקרתית, ואם אלה ישאלו את ההורים שלהם הם יקבלו מחיר שקטן פי כמה וכמה מהעלות של הילדים שלהם עבור החתונה. זה כבר ברור כי יקר לחיות במדינה הקטנה שלנו, וזה בהחלט נעשה יותר ויותר ברור כי גם להתחתן זה דבר שהולך לעלות הרבה מאוד כסף לכל זוג שרוצה למסד את מערכת היחסים שלהם, בתחום שכבר מצריך מארגני חתונות מיומנים שיכולים להושיע זוג שאבד בין כל המספרים הגבוהים הללו.

 

לא ממש בקיאים בנושא

מה לעשות, אדם יכול להיות מתכנת בעל יכולות בלתי רגילות בתחום שבו הוא מתמחה, אבל כאשר זה נוגע לעניין של החתונה נראה כי כל הידע הזה מתאדה לכדי משהו שאיתו אפשר להתקדם איתו בצורה יעילה קדימה. מה עושים כאשר המלאכה היא מרובה והזמן דוחק? חלק מבקשים את הסיוע הכספי והמקצועי של הורים שכבר למדו דבר או שניים בחיים שלהם, ויש להם הרבה יותר זמן ויכולת להתחיל ולתכנן בצורה שקולה שפחות מעורבת רגשית מבני הזוג המיועדים לחתונה בתהליך המורכב הזה.

אתם יכולים לארגן טבלת אקסל מאוד מפורטת ועדיין להיות כאלה שלא ממש יודעים איך לנהל משא ומתן מול ספקים שעושים הון על חשבון קהל המתחתנים, אבל גם כאשר מורידים את המחיר נראה כי המינימום הוא כזה שמצריך את כל מה שהזוג מקבל במתנה עבור האירוע שלו. איך זה נהפך לתחום שבו מארגני חתונות הם היחידים שיכולים להציע עזרה מקצועית והזוגות הם כאלה שכבר מתייאשים בחיפוש אחר המקום המושלם לאירוע? הרבה מזה נובע מחוסר ידע משמעותי והרצון להגשים חלום באירוע של פעם בחיים.

 

כולם רוצים חתונה מיוחדת

כולם מדברים על חתונת השנה, אבל בשורה התחתונה, החתונה הכי מדוברת היא אולי זו של נסיכים וידוענים בעלי שם בינלאומי בכל רחבי ארץ והעולם, לא של זוג שמתחתן לו באירוע של כמה מאות אנשים באנונימיות מוחלטת. איך עדיין יכולים להפיק חתונה שתגשים חלומות ישנים לכלה ותרגיע את החתן שרק רואה כיצד הסכום של האירוע גדל מספק לספק שמתווספים אל הרשימה המאוד ארוכה של ספקים לחתונה? חתונה מיוחדת היא לא חתונה יקרה. ואם לגמרי לא יודעים מה לעשות זה לא כזה חריג לפנות אל מארגני חתונות שפעילים בצורה קבועה בארצות ניכר, מכיוון שאלה כבר בעלי כל הקישורים הכי חשובים לעניין ויכולים לחסוך כסף וזמן יקרים שמעבר לכך יוצרים את החתונה המותאמת אישית לכל זוג מחדש.

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב