דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איתור מיקוד - חשיבות הכנסת המיקוד באתרי מסחר מקוונים 

מאת    [ 20/06/2017 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2270 פעמים ]

אתרי מסחר אלקטרוני גדולים, שכידוע משקיעים לא מעט משאבים בלקצר ללקוח את משך הקניה אחרי שהוא בחר מוצר עד כמה שניתן, אך כעת מחייבות אותו כדרישה למלא גם מיקוד, מה שלא נדרש בעבר. בכיר בחברה גדולה בתחום ציין שמכיון שיש טעויות לא מעטות בהזנת כתובת נכונה, או תרגום שלה לשפה אחרת, יש חשיבות גדולה שלקוח יזין את המיקוד וכך הסיכויים שיקבל אותה גדלים. מבחינת אותם אתרים זה חשוב לאין ערוך, מצד אחד אמנם זמן ההזמנה מתארך קלות אבל כמות הלקוחות המרוצים גדלה ביחד עם זה ובהשוואה בין השניים, האחרון עדיף בבירור. הבכיר ציין שגם לאחר מספר רכישות שבהם הלקוח מזין את המיקוד שלו הוא גם נוטה לזכות את המספר וכך תוספת הזמן שהוא מקדיש להזין את המיקוד שלו היא קצרה מאד עד בלתי מורגשת.

אז בעצם... האם לרשום מיקוד על החבילות או לא?

נחסוך לכם – כן. כדאי לכם לרשום מיקוד על חבילות שאתם קונים / מזמינים כי כך הסיכויים לקבלת החבילות שלכם גבוהים יותר. אמנם נכון, לא מדובר על אחוזים גבוהים במיוחד אבל המיקוד, שמשמש כתעודת זהות של הבניין שבו אתם גרים, יכול להיות חשוב ביותר במידה ויש איזושהי בעיה בכתובת שהזנתם. ייתכן וטעיתם במספר הבית או ברחוב, אם אם במקרה תירגמתם את הכתובת שלכם לאנגלית אם הזמנתם מחו"ל, שכאן עולות מספר הטעויות שניתן לעשות, המיקוד יסגור לכם את הפינה. המיקוד בעצם משמש את הדואר לדעת בדיוק היכן אתם גרים גם אם לא כתבתם בכלל את הכתובת שלכם – עיר, שם רחוב ומספר בית גם אם בטעות רשמתם רק שם ושם משפחה ומיקוד בלבד.

בתי המיון בדואר – כיצד זה קורה? 

בלי קשר לזה, החבילות ממויינות מהר יותר לפי דואר ישראל אם יש עליהם מיקוד – בעקבות שיפורים שהוכנסו למערך הדואר, המיקוד עצמו יכול להיות מזוהה אוטומטית על ידי מכונות שנבנו לשם כך ולהיות ממוען בהקדם אל עבר מחסן אזור החלוקה שלכם – כך שנניח אם אתם גרים בתל אביב  – אם תכניסו את המיקוד זה יחסוך לכם בדרך כלל את האפשרות שבה יד אדם תהיה מעורבת בניתוב החבילה שלכם מה שסביר להניח חוסך לכם ואנחנו לא חושבים שאנחנו מגזימים, אפילו כמה ימים...

ההמתנה, הבדיקה והניתוב יכולים לקחת זמן יקר ואם יש סיכוי שאתם רוצים לקבל את החבילה שבכל מקרה חיכיתם לה זמן לא מעט, כנראה קרוב לחודש. עכשיו אם תשימו לב לכמות הזמן שזה לוקח לכם, מדובר באמת בזמן זניח לחלוטין! אם אתם זוכרים את המיקוד אז מדובר בכ 3 שניות בודדות אולי להזין אותו ואם לא אז מדובר ב 20 שניות ומשם הזמן רק ירד, כי אתם תזכרו את המיקוד או איפה מוצאים אותו בקלות רבה יותר. בינינו אין שום סיבה שלא תקפידו על המיקוד הזה רק מהמחשבה על כאב הראש שיכול להיות לכם מול הדואר במידה ושכחתם להזין אותו.

אז בקצרה – רשמו מיקוד!

בברכה,


דני זיפי


מומחה לשיווק אינטרנטי 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב