דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לכידת נחשים ועד לכידת יונים 

מאת    [ 14/06/2017 ]

מילים במאמר: 925   [ נצפה 2085 פעמים ]

כל בעל חיים שפולש אל תוך שטח מגורים או אל סביבה בה אנו רגילים לבצע פעולות שונות - הוא מטרד. אך כאשר מדובר בנחש הרי יש כאן גם ממד של סכנה. אמנם רק חלק מהנחשים הקיימים בישראל הנם נחשים ארסיים. אך כל עוד לא שיננו את סימני ההיכר שלהם הרי עלינו לשמור מרחק מכל נחש שהוא. ואכן כאשר גילינו בגינה או בחצר נחש עלינו לפנות בהקדם האפשר אל לוכד מקצועי בשביל לפנות אותו מהמקום.

אל איזה לוכד נחשים לפנות?


    • היתר לעסוק בתחום – ראשית עלינו לבדוק האם בעל המלאכה אליו אנו פונים נושא היתר של לוכד. מכיוון שתחום של הדברה  הוא תחום שמחייב את כל מי שעוסק בו להיות בעל רישיון בתוקף. רישיון זה מקנה למדביר לבצע הדברה ירוקה וגם ללכוד נחשים.
    • מקצועיות – חשוב לבחור בבעל מלאכה שיש לו יכולת מקצועית לעסוק בתחום הדברה. כי הדברה ירוקה ולכידה של נחשים מתבססת על ידע בתחום והיכרות עם עולם בעלי החיים. רק בעל מלאכה מקצועי יוכל לבצע את הפעולה הנדרשת כהלכה.
    • בטיחות – עיסוק עם בעלי חיים בפרט אם הם מסוכנים עלול להזיק. לכן אין לוותר על פן הבטיחות. כאשר בוחרים מדביר או לוכד חובה לבדוק האם הוא פועל בצורה בטיחותית ולא מכניס את עצמו או את יושבי הבית לסכנות.
    • הדברה ירוקה – בשביל להדביר בעלי חיים או בשביל להרחיק מזיקים אין צורך להשתמש בחומרים רעילים. הדברה ירוקה זה הפתרון הטוב ביותר. בלי לפזר חומרים רעילים בית ובלי להכניס רכיבים חריפים לתוך הבית ניתן למגר את כל האורחים הלא רצויים שלכם.

צריכים להרחיק נחש? ללכוד אותו? פנו אל לוכד מקצועי. רק בעל מקצוע שעוסק בתחום ויש לו יכולת ומיומנות יוכל לבצע את המשימה הנדרשת תוף פרק זמן קצר. כי בשביל ללכוד נחש חייבים יכולת מקצועיות ומיומנות מוכחת.

מי נכנס בלי לדפוק ?

אורחים כמו חרקים נמלים ודומיהם אינם רצויים בבית במיוחד באזור המטבח, בשקיות האוכל ובארונות. חשוב והכרחי להדביר את הבית ולהבטיח את השקט מבעלי חיים אלו.

לרוץ אחרי הנמלה

הנמלה החרוצה מספקת לנו במסגרת עמלה גם עבודה, הנמלה שלא מתעצלת לוקחת את תפקידיה ברצינות, לא חוששת משום עבודה ומוכנה בעזרת צוות של חברות לחפור אפילו בעובי הקירות, להסתנן דרך תעלות החשמל ומסדקים שהתגלו בפנלים הסמוכים לרצפה ולהגיע אלינו למטבח הפרטי, כך בלי לדפוק על הדלת אנחנו מגלים שיירה של אורחות המתכבדות מהאוכל שהשארנו על השיש.

להדביק את הקצב

אין ספק שזה מתסכל לגלות את עצמך עם צלחת עוגיות מלאת נמלים, כשזה הופך להיות תופעה של ממש זה הרבה יותר מטרדה קטנה זה ממש הטרדה. מה הדרך להלך אימים על הנמלים, מה השיטה להרחיק אותן לצמיתות מהמרחב הפרטי שלנו, הדרך היחידה למגר את התופעה זה ללכת בעקבותיהן. לגלות את הדרך בה הן הלכו ואת אורח החיים שלהן וכך למנוע מהן לשוב אליכם.

סיכול ממוקד

הדברה ירוקה זו הדברה הפועלת על פי היכרות מעמיקה עם אורח החיים של הנמלה, הנמלה יוצאת מקינה לאסוף מזון ומביאה אותו למלכת הנמלים המטילה את ביציה בתוך המחילה, במסגרת ההדברה הירוקה מנסים לפגוע במקור, השורש, פשוט במלכת הנמלים. כאשר משמידים את מלכת הנמלים, הקן הולך ודועך.

להכיר את המסלול

מניחים פיתיון אותו אוספות הנמלים היוצאות מהחורים לשיש, הן לוקחות אותו למחילה והנמלים שניזונות מהפיתיון מתות וגורמות למותה של מלכת הנמלים כך הקן מושמד מהמקור. יש שיטות נוספות של הדברה ירוקה, חלקן עובדות על ריח המרחיק את הנמלים מהאזור וחלק בשיטות אחרות, העיקר שהשיטה של ההדברה תהיה בטוחה לבני האדם ולחיות מחמד ומרחיקה בצורה טוטאלית את הנמלים.

ללכת על בטוח

חשוב מאוד בכל מקום בבית ובפרט במטבח בו נמצאים המאכלים, חבילות הסוכר, הוופלים, העוגיות, השוקולד כל אלו שגורמים לנמלים להידבק בהן להיות מטופלים כראוי, נמלים במטבח ובבית בכלל צריכות הדברה, זו הדרך היחידה להבטיח שקט לטווח ארוך שלא תהיינה פלישות למטבח שלכם.

יונת השלום, האומנם?

יונים מביאות איתן במעופן בשורות טובות, אבל זה לא מרגיש כך כאשר הן חודרות למרחב הפרטי ועושות בו כל העולה על רוחן, יש דרכים לשמור על הפרטיות של המרחב הפרטי

שלום, שלום ואין שלום

היונים צחורות הכנף, אלו של בשורת השלום יכולות להוות מטרד איום כאשר הן מחליטות לקנן במרפסת הבית או קובעות את מושבן בגג הבניין, או אז המרפסת המטונפת והכביסה המלוכלכת מעידות עליה שלא תמיד פניה לשלום, היונים יכולות להיות מעצבנות ועקשניות ולשוב וללכלך שוב ושוב את הרצפה שאותה עמלתם עכשיו ממש לנקות.

פתרון עם קבלות

יש דרך להתמודד אתה, עם היונה, יש דרך לעצור את הטירוף, צריך להכיר אותה, את אורח חייה להבחין באפיונים שלה ובמה שיגרום לה להתרחק מהאזור שלכם. משהו יותר רציני מהדיסקים שהנחתם על החלון או מבובת הדחליל שתליתם במרפסת, משהו שיהווה פתרון אמתי. משהו שירחיק מכם את היונים לצמיתות.

הדברה מתאימה

חשוב מאוד כאשר מחליטים ללכת על הדברה לבחור הדברה ירוקה, יש בהדברה הירוקה היכרות עמוקה עם היונה ולכן היא היחידה שיכולה על היונה העקשנית, ליונה יש אופי חזק, כשהיא קבעה את המושבה במקום כל שהוא קשה מאוד להרחיק אותה ולכן רק הדברה העוקבת אחר אורחות חייה היא היחידה שתוכל להבטיח שקט.

לכידת יונים

אחת השיטות בהם נוקטים בהדברה ירוקה היא לכידה על ידי רשת, פשוט רשת עם פיתיון אליה נכנסת היונה ובדרך זו מרחיקים אותה מהאזור, יש דרכים של לכידה על ידי כלוב, פשוט שוב פיתיון בתוך כלוב, בכל מקרה השיטה של הדברה ירוקה היא היחידה שהוכיחה את עצמה בשטח, היא היחידה המבטיחה שקט אמתי לטווח ארוך.

תבטחו לעצמכם רוגע

יש דרך להעיף את היונה, יש דרכים לאסוף ולהצליח במלאכת לכידת יונים, צריך רק לדעת לעשות את זה נכון, הדברה ירוקה היא ההדברה היחידה שתבטיח לכם רוגע בטוח, היא זו שתציל אתכם מגזרת קינון היונים המטרידה, תוכלו להמשיך לתלות כביסה ברוגע, ליהנות ממרפסת נקיה ולנשום אוויר בלי חשש, תבחרו נכון הדברה נכונה.

 

 

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב