דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות על מלונות טובים ולא יקרים בארץ 

מאת    [ 14/06/2017 ]

מילים במאמר: 736   [ נצפה 2751 פעמים ]

 

אם אתם רוצים לנפוש באזור הצפון ומעוניינים בחופשה אורבנית או בנופש מפנק בלב הטבע ישנן מגוון נרחב של מלונות בצפון המציעים לכם חופשה חלומית במגוון אתרים יפהפיים. כל מלון מאפשר לכם להפיק את המיטב מחופשה מרגיעה בצפון, וכן מגוון אפשרויות של מלונות הממוקמים במרחבים של שטחים פתוחים וירוקים, גבעות ונופים מרהיבים. אך חשוב שתדעו כי צפון הארץ מחולק לחמישה אזורים מוכרים ועיקריים: רמת הגולן, גליל עליון, גליל מערבי, גליל תחתון והכנרת. בנוסף, ההמלצה המובילה היום היא לשלב בחופשה גם טיול עם אטרקציות וגם לינה באחד מהמלונות האיכותיים שבצפון. האטרקציה הנהדרת באזור המיוחד הזה של הצפון הוא טיול ג'יפים בגלל הנחלים הרבים והמרהיבים שבו עם מסלולי הטיול שווים. הכי כדאי לעשות טיול ג'יפים משום שזו חוויה נהדרת המתאימה גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, וניתן להתאים את המסלול בהתאמה אישית.

כמו כן חדשות נוספות הם שהבחירה לנפוש במרכז הארץ ולהתארח במלונות בתל אביב המשופעת במגוון מלונות המוכרים לנו ממגוון הרשתות המובילות. רבים מהמחליטים על חופשה בתל אביב באופן טבעי בגלל חוף הים שמהווה מוקד אטרקציות לאנשים רבים בנוסף להיותם שוכנים בקרבת חוף הים. כמו כן, חשוב להזכיר כי מלבד המלונות הגדולים של הרשתות המוכרות לנו תתפלאו לדעת ולהכיר את מגוון המלונות בוטיק האינטימיים והקטנים. למלונות בוטיק האלו יש יתרון בולט וחשוב- המלון מנוהל בפיקוח אישי יותר. מה שגורם למתארחים ליהנות מתשומת לב מוקפדת גם על הפרטים הקטנים. בדרך כלל מלונות הבוטיק הינם בעלי קונספט עיצובי ייחודי, וכן הגודל של המלון וההתנהלות האינטימית שבה הוא מנוהל מאפשרים לו לשמור על הקו העיצובי ועל סגנון השירות ברמה ובסגנון רציף ואחיד בין כל עובדי המלון.

בניגוד לחופשה במרכז או בצפון, אנשים רבים ומשפחות עם ילדים המעדיפים לנפוש באילת וליהנות מחופשה באחד ממלונות באילת- עיר הנופש הנצחית שלנו, המצליחה ביותר לחופשה- ובפרט לחופשת קיץ. הבחירה האידיאלית לבחירת מלון באילת מתוך מבחר עצום של מלונות באילת הממוקמים במרכז במרחק של דקות בודדות הליכה מהטיילת ממרכז הקניות שבטיילת ומהחוף, וכן, שלל מלונות באילת הנמצאים במרחק קצר של נסיעה מהעיר לחוויה של חופשה מהנה ומפנקת. הזמנת נופש באחד מבתי המלון באילת ניתן לעשות לאורך כל השנה וזו מהסיבה שמזג האוויר הנהדר השורר באילת מאפשר לרדת לים בכל עונות השנה גם בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב. תיירים ישראלים ותיירים רבים מכל העולם מגיעים לעיר הנופש הנצחית שלנו אילת בכדי ליהנות מנופש לצד חוף ים קסום, מקומות בילוי, פעילויות ספורט ומגוון אטרקציות עוצרי נשימה.

כל שנותר לכם זה לבחור את אזור ויעד החופשה שבו תרצו לנפוש- ואנו נציע לכם את המלונות הטובים ביותר עבורכם באזור שבחרתם לחופשה מפנקת תוך התאמה למה שאתם אוהבים. 

מלונות מומלצים בארץ – מלונות בצפון, מלונות בתל אביב ובירושלים

לא צריך לטוס לחוץ לארץ ולבזבז זמן רק ויקר וכסף רב בטיסות למקומות רחוקים שהמקום היפה בעולם נמצא בצפון, במרכז או בירושלים שבמדינת ישראל במרחק נסיעה סביר לחלוטין מכל קצווי מדינת ישראל.

אם אתם מחפשים אווירה גלילית אותנטית תוכלו ללכת לאחד ממלונות הצפון שמציעים נופש גלילי אמיתי. כך תהנו מחוויה אותנטית של קולינריה, תרבות ופנאי. סוויטות נופש גליליות יוקרתיות או צימרים ברמה גבוהה ישדרגו את האווירה. כאמור, סוף שבוע באחד ממלונות הצפון שמציעים חוויה זוגית בצורה קצת שונה יכול להיות מרענן מאוד. מלונות בצפון הארץ מציעים קונספט המשלב סדנאות ועבודה עצמית וזוגית ביחד עם ארוחות גורמה וספא מפנק. מדובר בצורה קצת שונה לנופש רומנטי אך בהחלט אפשרות מצוינת שלא כדאי לפספס. אז מלונות בצפון באווירה גלילית גם מציעים מתקני ספא ובריכות ברמה מאוד גבוהה ותוכלו להנות ממסאז' רפואי, מטיפול פנים, מחמאם טורקי ומבריכות מחוממות. אם מעולם לא חוויתם נופש גלילי אמיתי יש לכם כאן הזדמנות מצוינת לעשות זאת כעת.

אז לאחר שהחלטנו על המיקום של החופשה שלנו, הגיע הזמן לסגור עם מלון ספציפי. נניח והבחירה שלנו היא לנפוש באזור תל אביב- באחד ממלונות תל אביב הרבים שמוצעים. באופן טבעי חוף הים מהווה מוקד אטרקציות לאנשים ומתוך כך לבחירה שלהם במלונות בתל אביב אשר שוכנים בקרבת חוף הים. אנחנו נוכל למצוא שם גם מלונות יוקרה, מלונות בוטיק או מלונות פשוטים יותר.

ולאלו המחליטים לנפוש בירושלים שהיא עיר בירת מדינת ישראל, עיר מרהיבה ביופייה, תוססת ומרגשת וכמובן עיר הקדושה לכל שלושת הדתות המרכזיות וללא ספק אחת מן הערים היפות והמרתקות ביותר בעולם המחזיקה בכמות ידע עצומה ובלתי מוגבלת שלא ניתן למצוא בשום עיר ובשום מקום אחר. כאמור, אין עונה מסוימת המועדפת לבקר בעיר, ירושלים מתאימה לביקור לכל אורך השנה ובכל עונה וחג בשנה. הרי שנופש במגוון מלונות בירושלים הפרוסים לאורך העיר שמציעים לכם חווית אירוח ונופש לא פחות ממעולה. נופש בירושלים לכל המשפחה היא חוויה משפחתית של תישכח ותוכלו לשלב בחופשה כזו קדושה לצד טבע ופנאי.

 

עו"ד ניצן בצון סבן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב