דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידושים בתחום הציוד למטייל 

מאת    [ 11/06/2017 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2782 פעמים ]

בשנים האחרונות תחום הציוד למטייל התפתח בצורה משמעותית. גאדג'טים וציוד חדש מומצא מידי שנה והופך את הטיולים וההתארגנות אליהם לפשוטים הרבה יותר. אם בעבר היה מספיק להצטייד בתיק פשוט ובנעליים נוחות, הרי שכיום המצב ממש אינו כזה. כיום יש פתרונות מצוינים לכל דבר, פתרונות שהופכים את הטיולים לנוחים יותר ולמושלמים הרבה יותר. אז נכון, תוכלו להגיד שפעם כל הציוד הזה לא היה ועדיין היו מסתדרים נפלא. זה נכון, אבל מצד שני פעם היו מסתדרים בלי הרבה התפתחויות טכנולוגיות שקיימות היום, וכיום קשה לדמיין את חיינו בלעדיהן. אז אנחנו מציעים לכם לקבל את השינויים והפיתוחים בתחום הציוד למטייל בזרועות פתוחות, וליהנות מהקידמה שבהחלט הולכת להפוך את הטיול שלכם למפנק הרבה יותר.

ציוד לטיולים רגליים

כשמתכננים טיול רגלי, בין אם הוא כולל לינת שטח ובין אם לא, מומלץ להצטייד בציוד איכותי ומתקדם. כך תוכלו להיות בטוחים שגופכם מוגן ושלא תזכו ל"הפתעות" לא נעימות במהלך הטיול. ציוד למטייל לטיולים רגליים כולל נעליים נוחות, ביגוד תרמי, פנסי יד ופנסי ראש, מכנסי טיולים, כובעים איכותיים ועוד. הקפידו לצאת לטיול רק כאשר אתם מצוידים בכל הציוד הזה שישמור עליכם במהלך הדרך. כך תוכלו להתפנות בשקט לנופים המשגעים, לדרך הקסומה, לאוויר ההרים, לבעלי החיים שבדרך ולכל הכיף שבטיולים רגליים בטבע.

ציוד ללינת שטח

אם הטיול שאתם מתכננים כולל לינת שטח עליכם לדאוג לציוד נוסף, וגם בתחום זה ישנם חידושים רבים. המובנים מאליהם אלו שקי השינה והאוהלים אבל חשוב שתדעו שישנן התפתחויות רבות וגדולות בתחום: ניתן למצוא מזרוני קמפינג מפנקים במיוחד (כמעט כמו בבית), עגלות לנשיאה קלה של כל הציוד מהאוטו אל השטח, כסאות קמפינג נוחים ואפילו מיטות קמפינג! הציוד החדיש הזה פותח כדי שכולם יוכלו לצאת לקמפינג, ולא רק אלו ש"בנויים" ללינת שטח. באמצעות הציוד הזה ניתן לישון בנוחות ובנעימים בשטח, באופן שיהיה אפילו כמעט כמו בבית...

מעבר לציוד אקולוגי

אחד מהחידושים המהותיים בתחום הציוד למטייל הוא המעבר לציוד אקולוגי שמחזיק מעמד לאורך שנים, חוסך זמן וכסף, ובעיקר מצמצם את הפגיעה בסביבה. בין הציוד הזה אנחנו כוללים בקבוקים אקולוגיים, כוסות נירוסטה, תרמוסים וגם מנשאי מים מתקדמים. מנשאי המים מאפשרים למטיילים לשאת כמויות גדולות של מים מבלי לסבול מכאבי גב ומבלי להשתמש בבקבוקי פלסטיק שמזהמים את הסביבה. המודעות כיום לשמירה על הסביבה היא גבוהה מאוד וזה בהחלט בא לידי ביטוי בציוד למטייל. 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב