דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך את מגרש הספורט שלכם למגרש המטופח והמקצועי ביותר? 

מאת    [ 11/06/2017 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2344 פעמים ]

בשנים האחרונות, כשהחלה המודעות הגבוהה לחינוך ולשמירה על אורח חיים בריא, החלו גם לצוץ מגרשי ספורט בכל פינה. מגרשי ספורט הפכו להיות מוצר מבוקש במיוחד בעיריות, יישובים, קיבוצים ורשויות מקומיות. מגרשי הספורט השונים, שנבנים לרווחתם התושבים, תומכים בתכניות השונות שמעודדות ניהול אורח חיים בריא וצורתם השתנתה לבלי היכר. מגרשי הספורט הקיימים כיום הם מושקעים הרבה יותר, מעוצבים הרבה יותר וגם פרקטיים הרבה יותר. למה הכוונה? אם בעבר הייתה נדרשת תחזוקה שוטפת ומשאבים רבים כדי לשמור על רמתו של המגרש, הרי שכיום זה ממש לא מחייב. ההתפתחויות הטכנולוגיות יצרו עבורנו דשא סינטטי שמתאים במיוחד למגרשי ספורט והופך את החיים לקלים הרבה יותר. אז אם עוד לא הבנתם, הדרך הטובה ביותר כדי להפוך את מגרש הספורט שלכם למגרש המקצועי והמטופח ביותר היא דרך שימוש בדשא סינטטי. ככה זה עובד.

שימוש בדשא סינטטי במגרשי ספורט

מרימי הגבה והסקפטיים שבניכם וודאי יגידו שדשא סינטטי לא מתאים למגרשי ספורט, שמדובר במוצר שצריך לשמש בגינות בלבד וכי למגרשי ספורט צריך את ה"דבר האמיתי". חשוב שתבינו כי הדשא הסינטטי שקיים כיום הוא דשא מתקדם שמרגיש ונראה כמעט כמו הדבר האמיתי. דשא סינטטי למגרשי כדורגל הוא דשא שפותח במיוחד לצורך זה. הוא שומר על הגמישות שלו (גם לאחר פעילות רבה עליו), הוא נשאר ירוק ומטופח למשך זמן רב במיוחד ובעיקר – הוא לא דורש את ההשקעה הרבה שדשא רגיל מחייב. רבים משחקני הכדורגל הופתעו כאשר שיחקו לראשונה במגרש עם דשא סינטטי והעידו כי אינם מרגישים כלל בהבדל.

טיפוח מגרשי ספורט

אחד הדברים שקובעים האם מגרש ספורט יהיה מטופח או לא, הוא כמובן צבע הדשא. אם הדשא במגרשים הוא בצע חום, הוא יבש וישנן קרחות בחלקים שונים במגרש- כנראה שמדובר במגרש לא מטופח ובטח שלא מקצועי. הפתרון לכל אלו הוא שימוש בדשא סינטטי שמיועד למגרשי ספורט. כך תוכלו להיות בטוחים שצבע הדשא שלכם לא ידהה ושהמגרש שלכם יהיה ירוק בכל השנה. בנוסף לכך, שימוש בדשא סינטטי יאפשר לכם לחסוך כסף רב שמתבזבז על השקיית הדשא ועל תחזוקה שוטפת שלו.

מגרשי ספורט מעוצבים

מי שראה כמה וכמה מגרשי ספורט שתוכננו בשנים האחרונות, וודאי הבחין עד כמה ניכרת ההשקעה בעיצובם. המגרשים האלו יכולים להיות כל-כך מעוצבים עד שהם עשויים לראות כמו יצירת אומנות לכל דבר. השימוש בדשא סינטטי במגרשי ספורט מאפשר לעצב אותם במגוון אופנים וליצור להם מראה מטופח במיוחד. כניסת הדשא הסינטטי לתחום מגרשי הספורט אפשרה לתכנן מגרשים מקצועיים הרבה יותר, מטופחים הרבה יותר ושימושיים הרבה הרבה יותר. והרי כשעוסקים בחינוך לבריאות ולאורח חיים בריא, הרי שקיומם של מגרשי ספורט מתקדמים הוא נחוץ ביותר.

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב