דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הדרכים להרוס את מנעול הרכב 

מאת    [ 03/06/2017 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 532 פעמים ]

 

אל תנסו את זה בבית: כל הדרכים להרוס את מנעול הרכב שלכם

הכוונה שלכם הייתה באמת טובה. בסך הכל ניסיתם לתקן בעיה כלשהי הקשורה לנעילת הרכב אך לא בדיוק הצלחתם ואפילו, איך נאמר, פישלתם. כך תדעו ממה להיזהר וכיצד לעשות זאת נכון.

כל מנעולן יודע שעל מנת לפרוץ רכב נעול דרוש ידע רב אבל לפעמים גם הרבה סבלנות. מספיק רגע אחד של חוסר תשומת לב כדי לחבל בלי כוונה במנגנון הנעילה או ברכיבים החיצוניים של הרכב ולכן לא מומלץ להסתמך על עצות בלתי מקצועיות שקיבלתם, רק מפני שאתם ממהרים מידי או מתעקשים לפתור את הנושא בעצמכם.

בנושא של תקלות נעילה ברכבים השונים, לכל דגם יש את הסימפטומים שלו, המנגנונים והחומרים מהם עשויים כל רכיבי הנעילה ברכב – מהמפתח ועד הקודנית. לכן חשוב לעקוב אחר הטיפים הבאים כדי לדעת ממה חשוב להימנע בזמן שאתם מנסים לפתור את הבעיה:

פתיחה או פריצה בכוח

זוכרים את הימים שבהם היינו דופקים חזק על מקלט הטלוויזיה הישן כדי שימשיך לשדר בצורה טובה? זה ממש לא עובד כך כשמדובר ברכב שלכם. שום שיטה אגרסיבית לא תעבוד כאן: דחיפה של חפץ לחור המנעול בכוח, מכה חזקה או דפיקת פטיש יהרסו לחלוטין את המנעול ואף עלולים לייצר פגיעה במנגנון הנעילה כולו. זקוקים לסיוע מהיר? פנו אל מנעולן מקצועי שיוכל להשתמש בחפצים מקצועיים מיוחדים שברשותו על מנת לפתור את הבעיה.

שמן ועוד קצת שמן

שימון מנעול נשמע כמו הפיתרון האולטימטיבי, הרי לא סתם הומצא הביטוי "מנגנון משומן". אבל לא כל שמן באמת שמיש כשמדובר במנעולי הרכב שלכם. מריחה בשמן זית או שמן בישול כדי לפתור מיידית את הבעיה רק יגרמו הרבה יותר נזק, יאספו אליהם את כל האבק שבקרבת הנעילה ובסופו של דבר יתקעו את המנעול. הבחירה שלי בתור פורץ מנעולים מקצועי היא להשתמש בתרסיס WD40 על מנת לרכך את המנעול ולתחזק אותו כמו שצריך.

שימוש לקוי במפתח הרכב

לא, לסובב את המפתח בכוח ממש לא יגרום לרכב להיפתח. במקרה הטוב – המפתח יישבר ותיאלצו לבצע שכפול מפתחות לרכב באופן מיידי. במקרה הרע – הפעלת הכוח תגרום לנזק מכאני בפינים של המנעול, דבר שיגרור הוצאה בלתי צפויה ובעיקר תסכול רב. נסו להימנע גם מבלבול עם מפתח שגוי שנמצא בצרור שלכם. מספיקה הפעלת כוח קטנטנה כדי לחצות את המפתח העדין לשניים או פשוט להרוס את המנעול. השתמשו במדבקות צבעוניות כדי להימנע מהטעות.

שכפול מפתחות לרכב במקום בלתי מוסמך

כמנעולן, יצא לי לפגוש לא מעט אנשים שנזקקו לעבודת שכפול מפתחות לרכב לאחר שכבר ביצעו שכפול קודם במקום בלתי מקצועי שאיננו מכיר היטב את סוג הרכב שלכם. מפתחות באיכות ירודה, חיתוך בלתי מתאים או עבודת קידוד שאיננה מושלמת יכולים לגרוע פעם אחר פעם מרכבכם לתפקד כמו שאתם מצפים ממנו. לכן בדקו את התעודות שברשות המנעולן שלכם והיעזרו אך ורק בשירותי מנעולן מקצועי ומנוסה בעל הכשרה מתאימה והיכרות עם היצרן והדגם הספציפיים של הרכב שלכם.

 

 

חפשת מנעולן לרכב מקצועי? כנס עכשיו! https://www.iopen.co.il או חייג 050-667-1266 לייעוץ חינם. זמינות 24 שעות ביממה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב