דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלפתיה, סוגסטיה- מה זה? 

מאת    [ 23/05/2017 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2637 פעמים ]

נראה כי טלפתיה זה הקוסם החדש. קוסמים כידוע משתמשים בכל מיני טכניקות כדי להפתיע ולהמם את הקהל שלהם, ואנשים תמיד נמשכו לקוסמים ואף העריצו ואתם. עיין ערך הודיני.

אם רואים סרטים של פעם, רואים ומבינים שאנשים רצו לחוות איזה משהו קוסמי ומקסים. גם טלפתיה זה היה דבר שהם חוו. בראשית המאה היו המון אנשי טלפתיה שעשו מופעים לפני אנשים וכך הם הרוויחו כסף.

בעצם הרעיון של טלפתיה הוא לנסות להמם את הקהל, בחשיפת או בגילוי מידע או ויז'ואל מסוים וזה הרבה יותר מרגש את הקהל הזה מאשר להפוך מטפחת ליונה...

זה גם ידוע שזה תרגיל. כי לא באמת אפשר  להפוך מטפחת ליונה, יודעים אבל נהנים, כי זהו סוד קסמו של הכסף. אפשר גם לא לשתף פעולה עם זה ולהגיד, אתם עובדים עלי, אבל אנשים נהנים לשתף עם זה פעולה, כי בסה"כ זה מופע שהם באו לראות ולכן אם הם לא ישתפו פעולה, הם לא ייהנו. זה כמו להיכנס לסרט וברגע שהגיבור מת להגיד, הוי אבל זה רק שחקן.

מופע טלפתיה שובר שגרה

זה לא עוד ככה. אנשים שהולכים לסרט או למופע טלפתיה מכינים את עצמם מראש להתמסר ולהיסחף אחר משהו, גם אם זה לא הגיוני. זה כל היופי שבזה. שכל בני האדם צריכים ליהנות ממופעים, גם אם הם נראים להם בלתי הגיוניים.

מופע טלפתיה זה משהו שובר שגרה ומכניס להתרגשות וזה מאוד טרנדי היום ובכלל.

תארו לעצמכם אנשים שעובדים בהייטק כל יום מהבוקר עד הערב ובקושי מצליחים לראות את השמש. יש היום המון חברות הייטק שמזמינות מופע טלפתיה, כי זה בדיוק המקום בו הדמיון והמציאות נפגשים.

מצד אחד דברים קורים מול העיניים שלך ויש בזה המון קסם, מצד שני זה מלהיב כי איך אמן החושים הזה יודע בטלפתיה לדעת מה הקלף שאני בחרתי. והוא יודע.

למופע טלפתיה מול חברה או עובדים יש כמובן את היתרון של גיבוש והנאה, אבל כשמדובר באמן טלפתיה איכותי מהשורה הראשונה, הם לא ישכחו את זה זמן רב.

מופע טלפתיה לכל המשפחה

אתם רוצים להפתיע את אמא לגיל שישים. שנה שעברה הבאתם לה שירה בציבור, ואימא שלכם גם מתעניינת בעולם הרוחני, אין כמו מופע טלפתיה מלהיב ליום הולדת שלה.

אנו ממליצים להזמין איש טלפתיה ידוע שיכול להמם את כל המשפחה וגם את כלת השמחה. לקחת איזה שהוא אולם קטן ולעשות לה ערב שמוקדש רק לה. טלפתיה זה מופע מאוד סוחף, שמלהיב אנשים ומשאיר עליהם חוויה עצומה. אז אם אתם רוצים שלאימא שלכם תהיה חוויה יפה ביום הולדת, הזמינו מופע טלפתיה ותראו איך היא תודה לכם.

מופע טלפתיה מתאים גם ליום משפחה, לאירוע של כנס עובדים ובעצם לכל חבורה שרוצה להיפגש ולהינות ממשהו מרגש ושונה. אין כמו מופע טלפתיה לחמם את האווירה ולגרום לאנשים לצאת מגדרם.

מופע טלפתיה אצלכם בבית

אם אתם למשל חבורת אנשים שנוהגים להיפגש לעיתים קרובות, וכבר נגמרו להם הרעיונות איך  להשתעשע, מופע של אמן טלפתיה זה בדיוק הדבר שאתם צריכים לעשות.

טלפתיה זה לא קוסמות, לא מדובר  בתרגילים של זריזות ידיים וגם לא בשליפת קלפים מחפיסה, מדובר בכח המחשבה וביכולת והכישרון לקרוא מחשבות של אחרים. יש בזה משהו שקשור לכישרון אבל גם לניסיון. היכולת לצפות מה הולך לקרות בהחלט שמורה לאמני טלפתי מיוחדים שיודעים להפוך כל מופע טלפתיה לאירוע חד פעמי ומיוחד.

כותב תוכן איכותי במגוון תחומים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב