דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארוחות בוקר וחשיבותן 

מאת    [ 22/05/2017 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2549 פעמים ]

מבין 3 הארוחות שבני האדם צורכים אין זה סוד שארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, רק לאחרונה פורסם מחקר שמראה על קשר ישיר בין ארוחות בוקר להישגים בלימודים, אך לא רק בהקשר של לימודים ארוחת הבוקר חיונית.

ארוחת בוקר הינה חיונית לאנשים עובדים, היא יכולה לעשות את ההבדל בין יום נוראי ליום מצוין, כאשר אדם שלא אוכל יהיה עצבני, לחוץ ולעיתים אף יטעה הרבה יותר מאשר אדם שאכל ארוחת בוקר מעשירה ובריאה כאחד.

זו עובדה שרוב האנשים מעדיפים לישון יותר מאשר לקום יותר מוקדם על מנת להכין לעצמם ארוחת בוקר, אך אם לא אוכלים ארוחת בוקר העייפות תורגש במידה רבה ביותר גם אם תישנו את הממוצע הנכון עבור הגוף שלכם.

במידה ואין לכם כח להכין ארוחת בוקר, אפילו לא איזה סנדוויץ מזין אל תחסכו בביקור במסעדה, גם אם אתם רואים בזה בזבוז כספי מיותר הרי ברור שזהו לא המקרה.

המסעדה, חשוב שהיא תהיה ממוקמת במקום המשרה אווירה רגועה ונינוחה (לדוגמא על חוף הים, או אזור בלי תנועת רכבים מוגברת) אשר אתם מכירים וסומכים עליה, מכיוון שאם תיכנסו למסעדה שאינכם מכירים, רוב הסיכויים שתהיו עסוקים בלשפוט את האוכל מאשר להזין את הגוף שלכם. לאחר שעלה בראשכם המסעדה המצוינת עבור ארוחת הבוקר חשוב שתתמקמו במקום מבודד ככל שיהיה, מכיוון שאנשים מדברים פוגעים באווירה ומשרים אווירה מלחיצה.

לאחר שמצאתם מקום טוב לשבת בו תזמינו ארוחה עם פחמימות כמו טוסטים או כל דבר אחר שכולל בו לחם, כמו כן תזמינו גם ירקות ותשתו מיץ תפוזים, ולאחר שסיימתם תרגישו חופשי לשתות איזו כוס קפה קטנה.

אחרי שאתם מסיימים לאכול את ארוחת הבוקר ולשתות את הכוס שתייה חמה שלכם תנוחו קצת, תתנו לגוף שלכם לעכל את כל מה שאכלתם ושתיתם גם אם זה כרוך באיחור קל לעבודה.

לאחר שיצאתם ממקום המסעדה ונכנסתם לרכבכם תשימו מוזיקה רגועה ואל תיכנסו לעצבים על הכביש, זה נכון שזה אתגר לנהוג במדינת ישראל אבל זהו לא הזמן לזה, תגיעו למקום העבודה שלכם ושתסיימו את היום תבינו איזה הבדל זה בין יום עבודה עם ארוחת בוקר ליום עבודה בלי.

לסיכום, ארוחת בוקר הינה הכי חשובה ביום, את זה כנראה כבר הבנתם מכל מה שכתבתי, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את שאר הארוחות, אם כי ההשקעה בארוחת הבוקר היא הכי חשובה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב