דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי כנסים לעסקים 

מאת    [ 22/05/2017 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2497 פעמים ]

הדגשים החשובים בצילום כנסים

חברות וארגונים רבים נוהגים לקיים כנסים ואירועים עסקיים במהלך פעילותם העסקית. אלו יכולים להיות אירועים פנימיים של חברות גדולות או כנסים העוסקים בנושא מסויים ואליו מגיעים בעלי עניין ממקומות שונים או כל אירוע רב משתתפים המתנהל בסגנון זה. לאירועים מסוג זה ישנה הרבה מאוד חשיבות בפעילות הארגון והעסק ומן הסתם חשוב לתעד אותם בעזרת צילומי וידאו מתאימים. אלו הם אירועים אשר יכולים לשמש לצרכי יחסי ציבור; גיבוש והווי בחברה; הדרכת עובדים ועוד. כאשר רוצים לצלם אירוע יש להתאים את סגנון הצילום לאופי האירוע ומטרות השימוש בווידאו; בהחלט יתכן שלארגונים שונים יהיו צרכי צילום שונים בהתאם למטרות של הארגון.

כאשר אנו ניגשים לפרויקט צילום כנסים, סרטי תדמית, סרטי תדמית לחברות או כל סוג של צילומי וידאו, חשוב לנו לדעת קודם מי הלקוח ומהם הצרכים שלו על מנת לדעת איך לתכנן את צילומי הוידאו; כמו כן חשוב לנו לבקר בלוקיישן עוד בטרם האירוע על מנת לתכנן את מיקום המצלמות ולהשיג את צילומי הוידאו המתאימים ביותר למטרה. 

צילומי וידאו צריכים להיות מותאמים לאופי של אירוע והמטרה של האירוע. אם לדוגמא חברה עושה כנס שנתי לעובדים על מנת לכנס ולגבש בין העובדים מהסניפים השונים בארץ, ועל מנת לתרום למוטיבציה ולהנתהלות הארגון- סביר מאוד להניח שחברה כזו תרצה להפיק צילומי וידאו שמראים את העובדים באירוע שמחים ועושים חיים; שמראים את בכירי החברה מתערבבים עם העובדים הזוטרים יותר; ושמראים בעצם את מה שהחברה עושה למען העובדים שלה ומשתקפים במאורע עצמו. אותו צלם וידאו צריך ללכוד במצלמה שלו את הרגעים המיוחדים הללו, ולאחר מכן לערוך את הסרט בהתאם. צילומי וידאו מסוג זה יכולים לשמש בתור סרט תדמיתי המציג את החברה כמקום שכיף מאוד לעבוד בו ושיש בו אווירה טובה. 

דוגמא אחרת היא שחברה מסוימת יכולה לכנס כנס בכדי להציג ולשווק מוצרים חדשים לקהל הרחב, כמו למשל השקות של מוצרי סלולר. במקרים מסוג זה צריך צילומי וידאו וסרטי תדמית ששמים דגש על אותם מוצרים חדישים ולא על העובדים בחברה או הקהל בכנס.

יכולים להיות גם מקרים בהם מקום שמארח אירוע ירצה סרט תדמית על מנת לשווק את המקום שלו. במקרים מסוג זה, צריך סרטי וידאו שיציגו את היתרונות של אותו מקום, איך נראה אירוע באותו מקום, מה מקבלים מהאירוע, איך נהנים באירוע באותו מקום. ובעצם אלו יהיו סרטי וידאו תדמיתיים שמציגים את היוקרה של המקום. 

התמונות והסרטונים חשובים מאוד בנושא ניהול מוניטין ברשת : תשתלו אותם עם שמות ותקצירים באתרים, רשתות חברתיות ויוטיוב. 

קורת גג - בניית אתרים, המרכז לאדריכלות החיים והעסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב