דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


 המשרד שלך מוכן להובלה ? 

מאת    [ 21/05/2017 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2081 פעמים ]

 

 המשרד שלך מוכן להובלה ?

 הובלה של משרד מתחלקת ל 3, לפני, במהלך ואחרי. כאשר האמצע (מבחינתכם) הוא דווקא החלק הקל של בין לבין. לא באתי להסביר לך איך להוביל את המשרד אלא משהו שלטעמי חשוב לא פחות והוא הארגון וההיערכות של העסק לקראת המעבר.

"אין חכם כבעל ניסיון" אומר הפתגם, אולי, אך אם נלמד מניסיונם של אחרים נהיה נבונים, ומה יותר טוב מלקבל הכל מוכן במאמר זה? הבה נתחיל;

הובלת משרד מתחילה בתכנון המקדים
תתחיל לתכנן ולצפות את כל המהלכים הבאים בעזרת המוביל או איש מקצוע מחברת ההובלות ומסביר לך מהם הדרישות והשלבים של העברת המשרד, מה העלויות ומה נדרש מבחינת השירותים הנלווים להשלמת המעבר. תכנון מדוקדק הוא מתכון להובלת משרד בראש שקט.

צעדים בוני אמון עם לקוחות וספקי המשרד
שימו לרגע את עצמכם בצד השני, חישבו אילו אתם הייתם הספק הלקוח או עובד בחברה, האם היה מחמיא לכם לקבל את הידיעה על המעבר מגורם שלישי כדרך אגב? האם זה היה מפריע לכם להתנהל מול החברה להתארגן ולהתכונן להעתקת השירות והאספקה למשרד החדש ברגע האחרון ללא הודעה מראש? לכן, עשו לעצמכם טובה והודיעו בצורה אישית לכל אחד ואחד שיש לו אינטגרציה עם החברה שלכם.

כיצד המשרד החדש יהיה מוכן?
אל תסמכו בעיניים עצומות על הקבלן או בעלי המקצוע על המתווך העורך דין או מנהל הפרויקט, פנו זמן וקיפצו לבקר, עקבו מקרוב איך נראה הקיים בשטח, תכננו היכן תעמוד כל עמדה, שתפו את המנהלים והעובדים, שמעו לעצתם וקבלו רעיונות, וודאו שהכל יושלם בזמן, לכו על תשתיות חזקות ומודרניות למיחשוב וראו שהכל מתבצע בזמן אמת בהתאם לתכנית.

הובלת משרד = העברת פעילות עסקית
זה שהמשרד שלכם יעבוד במקומו החדש אומר שכל הנראות והתפעול תסתגל לתנאי התעבורה החניה ההוצאות והנגישות של הקיים באזור החדש, על מנת שהעברת המשרד תהיה חלקה ובלי בעיות התאימו את שיטות העבודה, רעננו חוקים ונהלים, חדשו, העזו, גוונו, היו מקוריים ויצירתיים, לקראת הובלת המשרד החדש היפטרו מהרגלים רעים שהתרגלתם אליהם בגלל אילוצי מרחב וזמן, רעננו מטרות משנה בארגון והגבירו מוטיבציה להשגת היעדים החדשים.

עיכובים ואיחורים בתפוקת המשרד
אני מציע לך לא להיות בטוח בעצמך, זה הרגע שבו אתה כמנהל אמור להוריד רגל מהגז, ולהסס, כן זו לא בושה, היבריס וזחיחות הן האויב האמיתי של שיקול דעת ואחריות, לא יתכן שהתפוקה תישאר 100% לא לפני העברת המשרד כשאתה "על ארגזים" לא בזמן ההובלה, ולא מיד אחריה בשלב של ההסתגלות למקום החדש, אתה אמור לצפות לזה, להכין את החברה לצפי הזה ולהיערך בהתאם, לדוגמא להכין הזמנות מראש, להעביר עבודה באופן זמני למיקור חוץ, לתגבר בכוח אדם, לדחות משימות לא דחופות ואפילו לוותר על הזמנות שאין ביכולתי לספק כאשר נוכל להציע מחיר אטרקטיבי ביותר למי שימתין מעט לכשנוכל כדי לא לפספס לקוח.

אריזה להובלת המשרד סוף השלב הראשון
הגעתם לשלב האחרון לפני ההובלה עצמה, אל תמהרו, השקיעו קצת זמן ומחשבה, אריזת משרדים היא מלאכה חשובה ומהותית לשלמות החפצים לא פחות מההובלה. החלטה על שירותי אריזה בתשלום על ידי חברה מומחית היא קלה הרבה יותר מאריזת דירה, אין לך זמן ולא מיומנות בשביל להתעסק בזה, מה גם שעובדיך יפסידו זמן יקר במשימות העבודה השוטפת לשם האריזה...

אחים יששכר הובלות משרדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב