דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי אמר שכלה צריכה ללבוש שמלה לבנה? 

מאת    [ 17/05/2017 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1781 פעמים ]

 

הקיץ הזה תלבשי לבן? כלל לא בטוח! הפקת אירוע החתונה שלכם נמצאת בשיאה, וכעת, אחרי שבחרתם באופן רשמי אולם אירועים בתל אביב מתוך לא מעט אולמות אירועים בתל אביב שראיתם, יש לך את הזמן להתפנות לדבר שחיכית לו כל חייך: למצוא את שמלת הכלה שלך. זה לא סוד שהמון בנות מחכות לאירוע החתונה כדי להגשים את חלום השמלה שלהן, אך מה שכן נותר בגדר סוד ותעלומה הוא הדבקות בצבע הלבן.

 

אם פעם הכלות היו מגיעות אל אולם אירועים במרכז רק עם שמלה ורק כזו בצבע הלבן, הרי שבשנים האחרונות המסורת כבר פחות לוחצת משהייתה פעם, וכיום יותר כלות מרשות לעצמן להגשים את חלום השמלה שלהן מבלי להיות מושפעות מתכתיבים חברתיים.

 

הצבע הלבן כבר אינו הצבע היחיד:

 

בשביל לחגוג חתונה בתל אביב הרי שצריך לחפש גני אירועים בתל אביב. כשאתן יוצאות למסע אחר שמלת הכלה שלכן, האם היא חייבת להיות בהכרח לבנה? כל וכלל לא! המעצבים המובילים וגם התופרות הפרטיות כבר עושים שימוש בהמון צבעים אחרים שאינם לבן: בז', צבע קרם, צבע ורוד ואפילו גוונים זהובים יותר. הצבע הלבן מסמל טוהר והתחלה חדשה, אך ישנן כלות שבוחרות לחגוג את אירוע האהבה שלהן עם צבע אחר המסמל עבורן את היום השמח ואת הפרק המרגש בחייהן.

 

שמלה? לא בהכרח:

 

אז כפי שנוצרה הפרידה הרשמית מהצבע הלבן, כך גם לאט לאט המון כלות נפרדות מהשמלות ובוחרות בחלופות אחרות. סביר כי כלה שהייתה מגיעה אל חתונתה לפני עשור עם אוברול, הייתה נשאלת לא מעט מדוע בחרה שלא להגיע עם שמלה. כיום? כבר מדובר על אלטרנטיבה ראויה ומחמיאה. האוברולים מעוצבים על ידי חוד החנית של המעצבים ואלו מקשטים כלות רבות ביום המרגש שלהן. כמו השמלות, גם האוברולים מגיעים במניפה רחבה של צבעים ולא רק בצבע הלבן.

 

תעשי רק מה שאת אוהבת:

 

אז איך בוחרים את האווטפיט המושלם לאירוע החתונה שלך? בחיפוש אחר אולם אירועים בתל אביב, את ובן זוגך הלכתם אחרי לבכם מבלי להקשיב לקולות רקע אחרים. בדיוק כך עליך לעשות עם המלתחה שלך לאירוע החתונה: יש לך את האפשרות כיום ליהנות משפע עצום של שמלות, אוברולים, שמלות ב-2 חלקים והכל במניפה רחבה של צבעים, טקסטורות וגזרות. אל גן אירועים במרכז לאירוע החתונה שלך חשוב שתגיעי עם מה שמרגיש לך נוח, ומכאן כל בחירה שתעשי היא הבחירה הנכונה ביותר עבורך.

אולם אירועים בקומה 49 הינו אולם אירועים ייחודי המעניק חוויה יוצאת דופן לכלל האורחים! האולם משקיף על העיר תל אביב מקומה 49 שבמגדלי עזריאלי והנוף עוצר נשימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב