דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים אורגני או פרסומת המדריך המקוצר ! 

מאת    [ 11/05/2017 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2609 פעמים ]

חצי דקת פרסומת בטלוויזיה עולה למעלה מ – 60,000 ש"ח והמחיר הזה הוא למי שקונה כמות גדולה של דקות ואת זה בד"כ עושות חברות פרסום גדולות ולא חברות עסקיות באופן עצמאי יחידני. רק משפט קצר מכאן תוכלו לקבל מושג מדוע החברות הגדולות והממותגות מוכרות מוצרים במחירים כה גבוהים, על מנת לממן את כל מערך הניהול השמן ואת מערך הפרסום וגם להרוויח כמה מאות אחוזים.

פרסומת ממומנת

בכל אופן לענייננו, קיבלת לאחר התייעצויות ודילמות קיבלת החלטה לנהל קמפיין (מסע) פרסומי, מהן ההוצאות שעומדות לפנייך. התשלום לגוגל הוא על בסיס יומי ולפי הקלקה, PPC, כלומר כל כניסה למודעה, תייצר חיוב. אך לצרוך העניין אם אתה קובע תקציב חודשי של 4,000 ש"ח ומתוכו נגזר התקציב היומי, כלומר כ - 130 ש"ח. כעת לאחר שהפרסומת שלך מופיעה ומתחילות לחיצות, משמע כניסות בסופו של דבר אם נגמר התקציב היומי המודעה תוסר לאותו היום. ותחזור ביום שלמחרת. אם אתה חושב שסיימת עם תקציב הפרסום אתה טועה, עכשיו עומד בפנייך ההחלטה להעסיק מנהל מסע פרסום שאתה לבד הלא לא יודע לעשות זאת אף כי אולי אתה מוכשר וקצת בעניינים. אז כמה עולה מנהל קמפיין? ניקח לקמפיין ממוצע סדר גודל של 1,500 ש"ח לחודש בהערכה גסה. על סכום זה יש להוסיף סכום כמעט כפול, אך חד פעמי לבניית תוכנית מפורטת כמו איתור מילות מפתח מתאימות, ניתוח אתרי המתחרים, שימוש בערוצים נוספים כמו יוטיוב ועוד. כל הנתונים הנ"ל מותנים בכך שיש אתר בנוי ברמה מקצועית. התחשיב הכולל עבור פרסומת ממומנת מזכיר בגדול את הרישא של המאמר, ולמה הכוונה ההוצאות הכוללות של הקמפיין הפרסומי מנפחות ללא כל סיבה כאשר עליך להפיל זאת על סך הוצאותיך מה שמקטין את הרווחים או גורם להעלאת מחיר המוצר או השירות בהתאם.

קידום אתרים אורגני הצלחה מובטחת

מחיר לקמפיין פרסומי בשיטת קידום אתרים אורגני, משתלם יותר משיטת הפרסום הממומנת ובתנאי שמבינים כי אין הכוונה לפרסום מהיר,מהיום למחר. שנית, הפרסום האורגני הרבה יותר מקצועי, נתפס כבעל ערך ובעל עניין גדול יותר. פרמטרים אלה משפיעים על מנועי החיפוש של גוגל אשר מבצעים סריקות תוכן כל הזמן. ברגע שהאתר מתחיל לקבל תעבורה כתוצאה מהמאמרים הוא עולה בדרוג מנועי החיפוש של גוגל ובעצם מתחיל תהליך של הזנה עצמית גולשים יוצרים תעבורה מנועי החיפוש מזהים תעבורה ומעלים דירוג כאשר החיפוש מופיע בראש הדף יותר גולשים נכנסים וכן הלאה.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב