כיצד תבטיח שהשיתוף הבא שלך יראה על ידי אלפי אנשים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד תבטיח שהשיתוף הבא שלך יראה על ידי אלפי אנשים 

מאת    [ 09/05/2017 ]
מילים במאמר: 394   [ נצפה 103 פעמים ]

 
 

במאמר זה אני מתכוון להציג בפניך מספר טריקים קטנים אשר תוכל להשתמש בהם כדי להבטיח שהמאמר הבא שלך יקבל אלפי צפיות. שהלא כל נושא קידום אתרים תלוי ועומד רק על זה. כולכם רוצים את זה, נכון?

היתרונות של תעבורת גולשים גדולה

לפני כמה שבועות בדקנו כיצד להגיע ל -200,000 מבקרים מ- Google ומדוע קידום אתרים אורגני ממנועי חיפוש מועילה. יחד עם זאת, סוג זה של קידום אתרים שונה במקצת. על מנת להתחיל, כאשר אתה מכוון קידום אתרים אורגני מ- Google עלייך לסמוך על תוצאות לטווח ארוך. זה איננו משהו שאפשר לזרז. היום אני רוצה להתעמק יותר ולדבר על קידום SEO ואיך לקצר זמנים ע"י שימוש ברשתות החברתיות, כך זה השימוש במדיה חברתית גדולה ומה שידוע גם בשם שיתוף ויראלי. שיתוף ויראלי יכול לייצר פיק גדול של כניסות אך צריכה להיות סיבה עניינית כדי שהגולשים ימשיכו לגלוש באתר. אם כך כיצד לגרום לשיתוף הבא שלכם להראות ע"י אלפי אנשים? בואו נביט על מספר אסטרטגיות פשוטות  אשר מצאתי אותן כמועילות במרוצת הזמן. כתמיד, לא להיות ביישן ואם אינך מסכים או חולק על הרעיון ולדעתך יש דרך טובה יותר לעשות דברים עשה זאת.

ודא שאתה כותב את מילות המפתח הנכונות והמתאימות

 אני רק יכול לדמיין איזה אסון יכול להתרחש אם תטעה בבחירת מילות המפתח. אם ניקח לדוגמא מילות מפתח כמו: איך לצייר שולחן, לעומת איך לייצר שולחן? הביטוי השני יעלה פי עשר תוצאות לעומת הביטוי השני. כ – 600,000 לעומת 60,000 אתם מבינים את המשמעות. אחדים יטענו כי זה רק עניין של קידום אתרים ואין בזה עניין. לטעמי יש הבדל מהותי בביטוים אשר משקפים את רצון הגולש ומטרת חיפושו ואם הנתונים של Google מציגים כי חיפוש אחד מקבל 600,000 שאילתות לחודש לעומת האחר, המשמעות היא, יותר אנשים רוצים מידע זה. והתובנה שלנו היא לשים לב טוב לנושא ולמילות המפתח שאנחנו צריכים לכתוב ועל איך שזה עוזר ללקוח.

חשוב למה אנשים משתפים ולא מה הם משתפים

זוהי הבחנה דקיקה אבל מאוד חשובה. אך אם אתה רוצה לוודא כי השיתופים שלך יהיו ויראליים ברשתות חברתיות ישנם מספר נקודות. אנשים לא משתפים פוסטים שהם חושבים שהם מועילים, הם משתפים פוסטים שהם רוצים שיחשבו שהם קוראים. אם נגלה מעט יושרה ונזכר בכל התוכן ששיתפנו בדפי הפייסבוק שלנו, בין כי אנחנו בעצם רוצים לייצר דימוי מסוים שלנו ע"י כך. אם ניקח לדוגמא פוסט של מעשה טוב, מה שיקרה בפועל שהוא יזכה להרבה יותר שיתופים בגלל ההזדהות החיובית לעומת פוסט של התלהמות.

אריק כהן.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2016
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS
כתיבת מאמרים

מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב