דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נוכחות דיגיטלית של העסק - למה היא כל כך חשובה? 

מאת    [ 07/05/2017 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 3133 פעמים ]

נוכחות דיגיטלית של העסק – למה היא כל כך חשובה?

דמיינו שכל המי ומי מתכנסים באולם ענק בערב יום שבת וצופים בהופעה ואתם, שלא הבנתם עד כמה חשוב להגיע לאותו היכל מהודר נשארתם בבית. מאז אותו ערב מופלא אין לכם מושג על מה כולם מדברים – במילים אחרות הפספוס של אותו הכינוס השאיר אתכם מאחור. עכשיו העבירו את אותה תמונה עגומה בה אתם מרגישים את הפספוס האדיר אל העסק שלכם – עסק ללא אתר, חבר וידיד, עסק שלא עלה לאינטרנט ולא פורסם כראוי ולכן נותר לו עומד בחושך בלי שאף אחד יידע שהוא קיים.

 הדבר דומה מאוד לאותה אמרה פילוסופית ששואלת את השאלה: "אם קורה שעץ נופל ביער ואיש לא נמצא ליד כך שאיש לא שומע – האם העץ השמיע רעש בנפילתו?" לא נענה כאן על השאלה המורכבת אך בנוגע לעסקים התשובה ברורה – ללא אתר ונוכחות דיגיטלית כל מה שתשמעו יהיה רק שקט.

לחשוף את העסק שלכם באמצעות המדיה הדיגיטלית

כאן הגיע הזמן לספר לכם סוד קטן על פעולתו של הצרכן האופייני והלא אימפולסיבי: האדם הסביר שאינו מחזיק את כרטיס האשראי שלו מאחורי האוזן נוהג לגלוש באתרי האינטרנט – לפעמים הוא מחפש מוצר מסוים ולפעמים הוא פשוט בוחן את המוצרים הקיימים. לפני שאותו צרכן מגיע למצב של רכישה הוא עובר שלב חשוב שנקרא בשם: "שלב הלמידה".

לפי הסטטיסטיקה מתגלה כי כ- 95% גולשים שמעיינים ברשת עוברים את השלב הזה -במהלכו הם לומדים על המוצר. היתרון של הקמת אתר ונוכחות במדיה הדיגיטלית מאפשרת לבעלי העסקים למכור את המוצרים שלהם בצורה חכמה – בלי לדחוף אותם ולהלחיץ את הלקוחות הפוטנציאליים – דבר שיכול להתבצע למשל באמצעות פרסומות ושלטים ונקרא: "פרסום אוף ליין". באמצעות "שיווק און ליין" – אותה שיטת שיווק שמאפשרת לגולשים לעבור את "שלב הלמידה" ניתן לספק לגולש האופייני מידע והוא יוכל להשתמש בו בקצב האישי שלו כך שכשהוא יגיע לאותה נקודה בה הוא יחליט לבצע רכישה הוא יהיה הצד שינהג באופן אקטיבי ובעל העסק יישב לו על זרי הדפנה וירוויח את לחמו.

אז איפה כדאי לי כבעל עסק לחשוף את המידע שלי?

בעלי עסקים יקרים, לפניכם 6 ערוצים בהם מומלץ לשווק את העסק שלכם:

1. הקימו אתר באינטרנט, השתמשו במילות מפתח בתכנים ודאגו לקישורים איכותיים - הפגנת נוכחות דיגיטלית צריכה להתבצע בראש ובראשונה על ידי הקמת אתר מפורט ומעוצב שמסביר על העסק שלכם, על האתר לכלול תוכן איכותי עם מילות מפתח ואפשרויות ליצירת קשר. הקפידו לעדכן את האתר בתדירות גבוהה ודאגו לקישורים איכותיים.

 2. הראו נוכחות ברשתות חברתיות - הפגינו נוכחות במספר ערוצים כאשר בראשם עומדות להן בגאון הרשתות החברתיות החזקות שכוללות את: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין. בכל המדיות הללו יש לפרסם סטטוסים ותכנים חשוב מאוד לשדר נגישות וחברותיות ולנהוג בנימוס.

3. צרו דף עסקי והיו פעילים בקבוצות רלוונטיות - חשוב מאוד לקחת חלק פעיל בדיונים בקבוצות, לפתוח דף עסקי שמאפשר לגולשים לשלוח הודעות ולקבל מענה תוך זמן קצר, לכלול בדף העסקי את המייל של העסק, את מספר הטלפון שלו וקישור לאתר שלו.

4. הפצת מאמריםהפיצו מאמרים באתרים שמרכזים מאמרים שונים – הפעולה תגדיל את החשיפה שלכם לגולשים רבים.

5. פתחו בלוג פיתחו בלוג שיכיל תכנים מעניינים, יהיה מעוצב באופן מרשים שמתאים לתחום של העסק והקפידו לעדכן אותו כך שיהיה אקטואלי ומרענן.

6. שיווק במייל - צרו רשימת תפוצה ושווקו לרשומים  תכנים במייל. שילחו תוכן מעניין, מסקרן וחדיש והקפידו לכלול סעיף שמאפשר הסרה של קבלת תכנים.

כל ערוצי הפרסום שהוזכרו יסייעו לכם לחשוף את העסק ולצבור לקוחות רבים. הנוכחות הדיגיטלית של העסק היא חלק מהותי מהצלחתו ובעידן התחרותי שלנו עלינו לבלוט, להיחשף ולהיות נגישים ללקוחות – בהם טמון הכוח של העסק ויכולתו לגדול ולשגשג.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולגה לבקוב, מנכ"לית בחב' ביטפיקס - פיתוח אפליקציות ושיווק דיגיטלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב