דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינסטלאטור 24 שעות ביממה 

מאת    [ 20/04/2017 ]

מילים במאמר: 603   [ נצפה 2458 פעמים ]

כל דירה, במיוחד אם היא ישנה, יש לערוך בה בדיקת אינסטלאציה, אחת לשנתיים. בכל בית ברעננה, יש טלפון של אינסטלטור ברעננה, כך שיגיע תמיד כאשר צריכים אותו. ניתן למצוא אינסטלאטורים אשר עובדים סביב השעון במיוחד במקרי חירום. יש לדעת, מתי להזמין אינסטלאטור חירום, היות ומחיר של אינסטלאטור חירום בשעות הלילה המאוחרות וערבי חג ושבת, הינו כפול ומכופל ולכן, אם הבעיה סובלת דיחוי לשעות הבוקר, כדאי להמתין.

מדוע חשוב להזמין אינסטלאטור מאזור מגוריכם?

 החשיבות של הזמינות והנגישות של אינסטלטור או ברעננה, היא במעלה הראשונה, לא רק שתצטרכו למצוא בעל מקצוע טוב, כי אם גם אחד, אשר יהיה נגיש וקרוב לאזור מגוריכם. בררו מיהו בעל מקצוע אמין וטוב, כך שתוכלו מלהסתייע בשירותיו בכל פעם כאשר תקרה לכם תקלה, אם בתשתית המים או הביוב. אינסטלאטור מקצועי, הוא כזה שיש לו את המכשור המשוכלל ביותר כגון ביובית, מצלמה תרמית וצוות מיומן שיכול לסייע לו בעבודות השונות. כדאי לקבל לפחות שלוש או ארבע הצעות מחיר, כך שתוכלו להשוות בין המחירים השונים ולהחליט מי מהאינסטלאטורים הוא בעל המחיר הסביר ביותר, במיוחד אם תשוו באתרי בעלי המקצוע ברשת, אשר שם תוכלו אף להשוות מחירים.

 ממה כדאי להיזהר לפני שמזמינים אינסטלאטור?

 כאשר אתם נמצאים בלחץ בגלל פיצוץ של צינור, חשוב להפעיל שיקול דעת ולא להזמין אינסטלטור או משאית ביובית הראשון שנתקל בדרככם, כי אם למצוא מראש אינסטלאטור שהוא אמין ומקצועי בהמלצה של מכרים, שכנים או חברים, כך שתימנע מכם עוגמת נפש מיותרת. לפעמים אינכם מקבלים מידע בחיפוש אחר אינסטלאטור והוא יכול להיות אחד מתחיל ללא ניסיון מקצועי, מה שעשוי לעלות לכם ביוקר מאוחר יותר. ברגע שיש לכם פיצוץ או הצפה, יש לסגור את הברז הראשי ואז להזמין בעל מקצוע, אשר יבדוק את מקור הנזילה ויחליף את הצנרת.

 

פתיחת סתימות ביוב

לא אחת בחיינו, אנו נתקלים בבעיות שונות במערכת הביוב אשר הנפוצה ביניהן, הינה סתימה בביוב. ההרגשה היא מלחיצה, כאשר הביוב עולה על גדותיו והבית משתתק לכמה שעות עד שיגיע אינסטלאטור עם משאית מסוג ביובית ויבצע פתיחת סתימות ביוב, ע"י שאיבה של מי השופכין שטיפה של הצנרת בלחץ אדיר של מים ואז הכול חוזר לקדמותו. ישנם מקרים שתוך כדי סתימה, ישנה איזו שהיא תקלה שהאינסטלאטור יכול לאבחן, כגון צינור סדוק, שורשים במערכת הביוב שגרמו לנזק במערכת ולסתימה ועוד. יש למצוא אינסטלאטור שיש לו את כל הציוד הדרוש לפתיחה של סתימות וכן כלים חיוניים לדיאגנוזה של הבעיה, כמו מצלמה תרמית או מצלמה רובוטית, אשר תפקידה הוא לחדור למערכת הביוב ולצלם אותו לאחר שרוקנו ממנו את השפכים על מנת לאתר את התקלה בדיוק רב.

 

 

 

הדרך המקובלת והנוחה לפתיחת סתימה במערכת הביוב

 

 

 

הדרך הנוחה והידועה ביותר שניתן לבצע בה פתיחת סתימות ביוב, היא באמצעות שאיבת הביוב באמצעות מכלים וצנרת הנמצאת על המשאית עצמה. פעולה זו היא מהירה, היות ולמשאבת הביוב יש כוח אדיר לשאיבת התוכן בביוב. ניתן למצוא שירותי ביובית שעובדים 274 שעות ביממה כאשר ישנו מקרה חירום של ביוב העולה על גדותיו. יש לדעת, כי סתימות במערכות הביוב, קורות כאשר ישנה הזנחה ואי שימוש נכון. לכאורה, מערכות אלה עשויות להיראות מאסיביות, אך הן מערכות רגישות ויש לדעת למשל, שחל איסרו להשליך פסולת לאסלה כמו נייר טואלט, תחבושות היגייניות, טמפונים, מגבונים לחים או קסמי אוזניים.  חפצים אלה, עשויים לסתום מהר מאוד את מערכת הביוב.

 

 לפי מה מתמחרים את המחיר לפתיחת הסתימה בביוב?

 

 ראשית, יש לדעת, כי על פי השעה, אם מדובר בשעות לא מקובלות כמו שעות הלילה, אם מדובר בערבי חג או שבת, המחיר יהיה כפול. באופן כללי, מחיר של פתיחת סתימות ביוב, ייקבע על פי כמות הקו"ב שנשאבת מהביוב. המשאית  המשוכללת שנקראת ביובית, מחזיקה בציוד שבאמצעותו ניתן יהיה למדוד מה הכמות שנשאבה ממערכת הביוב.

שירותי אינסטלטוור ושירותי ביובית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב