דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מרפאות שיניים באינטרנט 

מאת    [ 18/04/2017 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 3069 פעמים ]

כיום, קרוב ל 40% מכלל האוכלוסיה משתמשים באינטרנט – מעל 3 ביליון בני אדם! מתוכם כמעט ל- 2 מיליארד דפי משתמש פעילים, 317 מיליון משתמשי טוויטר, כ- 4 ביליון צופים בסרטוני יוטיוב ו- 467 מיליון משתמשים ברשת חברתית עסקית לינקדאין. המספרים מדברים בעד עצמם. כל עסק חייב ליצור נוכחות באינטרנט כדי להיחשף בפני לקוחות פוטנציאלים.

פרסום רופא שיניים

היום כמעט אין רופא שיניים שלא מפרסם את עצמו באינטרנט. בעבר פרסום רופאים לא היה מקובל והפעולה נתפסה כהתנהגות לא אתית ופוגענית למקצוע. מאז הרבה דברים השתנו, כמו גם התפיסה לגבי תהליכי פרסום של רופאים בכלל ורופאי שיניים בפרט. לרופאים היום ישנם אינספור אפשרויות להיחשף בפני המטופלים שלהם החל ברישום המרפאה באינדקסים שונים וכלה בהקמת אתר אינטרנט וניהול קמפיינים מקצועיים בגוגל.

קידום אורגני או פרסום ממומן?

זה לא מספיק להקים אתר אינטרנט לעסק. צריך לתחזק אותו, לעלות מאמרים מקצועיים, לטפל בבעיות טכניות, למנוע פריצות למערכת, לשפר את אחוזי ההמרה של הלקוחות, לנתח נתוני כניסה של הגולשים ועוד. נדרשת עבודה שוטפת לאורך זמן. רק אז האתר של העסק יקודם בגוגל ויופיע במקומות גבוהים יותר. חשוב לזכור, כי קידום אורגני של אתר מרפאת השיניים הינו תהליך ארוך טווח שנמשך מספר חודשים. ביטויים תחרותיים יכולים להגיע לדפי התוצאות הראשונות לאחר מספר חודשי עבודה של קידום.

לעומת זאת, הפרסום הממומן מניב תוצאות פרסום מידיות. רופא שיניים שמעוניין לגייס פציאנטים במהירות, יכול לפרסם את עצמו ואת שירותי המרפאה שלו באמצעות גוגל אדוורדס. בגוגל אדוורדס מפרסמים בשיטת ה Pull (לעומת שיטת ה Push של פייסבוק ממומן). כלומר ברגע שהגולש מחפש שירות מסוים, הוא מקבל תוצאות רלוונטיות לחיפוש שלו, מתוכן הוא בוחר את התוצאה המתאימה ביותר לצרכיו.

כמה עולה לפרסם מרפאת שיניים בגוגל?

כמו בכל תחום כך גם בקידום מרפאות שיניים באינטרנט, טווח מחירים של קידום אתרים הינו רחב ותלוי בהרבה משתנים. קידום אורגני למשל (קידום אתר אינטרנט בגוגל), מתחיל ב 1500 שקלים ויכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. תלוי בסוג האתר, בותק של המקדם, בתחום, ברמת תחרותיות ועוד. לעיתים, בעל עסק יוכל לקבל הצעות נמוכות יותר, אך חשוב להיזהר מקידום חובבני, שעלול בסופו של דבר לעלות לכם יקר. פרסום ממומן בגוגל אדוורדס  (Google AdWords)מתחלק ל-2  חלקים עיקריים: הקמת קמפיין פרסומי וניהול קמפיין. מלבד זאת, על הלקוח לשאת בהוצאות הפרסום ולהגדיר תקציב חודשי. כך למשל, רופא שיניים שמעוניין להריץ פרסום ממומן בגוגל, ישלם עבור הקמת קמפיינים, ניהול ומיטוב מודעות וכן ישא בעלויות הקליקים שנקבעו על ידי הגוגל.

קידום עסקים באינטרנט וכתיבת תוכן מקצועי.


נשמח לתת לכם שירות מקצועי, איכותי תוך שימת דגש ליחס אישי לכל לקוח.
מוזמנים לפנות למספר 0548-117-134




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב