דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיער בחוץ לארץ - יתרון האיכות והשירות 

מאת    [ 17/04/2017 ]

מילים במאמר: 1907   [ נצפה 3449 פעמים ]

השתלת שיער בחו"ל – יתרון האיכות והשירות

אנשים רבים מתלבטים בין ביצוע השתלות שיער בארץ או בחו"ל.

שיקולים מרכזיים שיש לשקול כאשר מבצעים השתלת שיער בחו"ל

השיקולים המרכזיים (שהם גם הדברים שעליהם אנחנו נשאלים את הכי הרבה שאלות), הם השיקולים הבאים:


    • האיכות
    • המחיר
    • השירות
    • האחריות
    • שיקולי ביטחון
    • תזונה וכשרות
    • זמינות
    • ניסיון
    • המלצות
    • ליווי
    • מהי שיטת FUE-Edge ובמה היא שונה משיטת FUE רגילה

אחרי אלפי שיחות עם מתעניינים ולקוחות מרוצים, אפשר לומר שמי שמקבל מענה לנושאים לעיל, נשאר ללא שאלות.

אולי 0.000001% של אנשים נשאר עם שאלה טכנית זו או אחרת בכל מה שקשור לביצוע השתלת שיער בחו"ל בשיטת FUE-Edge!

ממש כך!

ולקוחות שמתעניינים בהשתלת שיער שחקרו את הנושא לפני כן, אפילו קצת, מזהים מהר מאד את ההזדמנות שלהם לקבל השתלת שיער ברמה ואיכות נדירים, במחיר נדיר וברמת שירות יוצאת דופן.

אבל לפני שנקדים את המאוחר נתחיל לענות ולפרט על כל הנושאים, אבל לא בהכרח בסדר שבו הם רשומים לעיל, וזאת מטעמי ביטחון ונוחות.

קודם כל מיקום ושיקולים ביטחון בביצוע השתלות שיער בחו"ל:

ישראלים יכולים לבצע השתלת שיער בחו"ל בכל מקום כמובן.

בפועל, השתלות שיער מתבצעות על ידי ישראלים באופן מאד מאד מצומצם, כלומר בכמויות מזעריות מאד במדינות המזרח הרחוק כמו תאילנד והודו, מצד אחד ובמדינות המערב הרחוק מצד שני כמו קנדה וארה"ב.

כמות קטנה עוד יותר של ישראלים גם אולי יבצע השתלת שיער היכן שהוא באירופה והדבר אפילו עוד פחות נפוץ מארה"ב קנדה והמזרח הרחוק.

כך או כך מדובר במספר בדיד מאד של אנשים, אפילו לא עשרות בשנה.

כמות גדולה ומשמעותית הרבה יותר של ישראלים, וכאן אנחנו כבר מדברים על כמה עשרות (בין כמה עשרות למעל 100) ישראלים יבצעו השתלה שיער בחו"ל בשתי המדינות הקרובות אלינו ביותר לטיסה – טורקיה וקפריסין.

אז כשמדברים על השתלת שיער בחו"ל מדברים באופן כמעט בלעדי על השתלת שיער שתבוצע בקפריסין או בטורקיה.

קפריסין

על קפריסין אין הרבה מה להרחיב.

האי השכן נחשב לאיזור בטוח לישראלים ולתיירים בכלל, וישראלים שלא יכולים לטוס לטורקיה משיקולי ביטחון (מייד נרחיב), מוצאים בקפריסין פתרון ראוי.

טורקיה

טורקיה היא לכאורה סיפור אחר לגמרי.

בשנים האחרונות בין כל חצי שנה למספר חודשים אפשר לשמוע בחדשות על פיגוע, המוני בדרך כלל שמבוצע בטורקיה.

ומצד שני, טורקיה היא מדינה ענקית שהכל קורה בה בגדול – אפילו פיגועים, איסטנבול עצמה היא עיר של 16 מליון איש, כלומר פי 2 מכל מדינת ישראל, וגם הפיגועים שמתבצעים בה מתבצעים בדרך כלל באיזורים המוניים כמו מגרשי כדורגל, מרכזי אירועים, איזורי קניות מרכזיים בתקופות מאד מסויימות בשנה של עומס וכיוב'.

נכון שכשטסים לבצע השתלת שיער רוצים גם לטייל, והמחשבה שפיגועים מתבצעים במקומות שבהם לא מסתובבים בדרך כלל היא מעין חצי נחמה מצד אחד, אבל מצד שני עניין נוסף שאפשר לקחת בחשבון הוא הרוב או למעשה כל הפיגועים בטורקיה עד היום בוצעו באיסטנבול.

ניתן לבצע את השתלת השיער בסניף באנטליה למשל (או באיזמיר) ולכן אפשר גם לטורקיה לטוס בביטחון ובשקט בלי חשש מיוחד.

כמובן יש אנשים שמתוקף עבודתם (שוטרים, כבאים, כוחות הביטחון ועוד) לא יכולים לטוס לטורקיה – יש איסור על טיסה למדינה הזו, ולכן הם יכולים לטוס ולבצע את השתלת השיער בקפריסין.

איכות

השאלה הבאה שעולה היא איכות העבודה.

לתעשיית השתלות השיער הטורקית והקפריסאית יצא שם של מובילה עולמית.

באופן דומה ומפתיע צריך לומר יצא שם טוב לתעשיית הניתוחים הפלסטיים האסתטיקה הכללית ואפילו טיפולי השיניים בטורקיה וקפריסין.

מדינה נוספת מובילה באזורנו, שמושכת אליה אפילו לקוחות אמריקאים היא אגב... איראן!!! נסתרות הן דרכי הבורא כמו שאומרים.

בכל מקרה לעבודה הטורקית/קפריסאית מוניטין מעולה.

אבל גם במסגרת הזאת חשוב לשים לב אצל מי אתם עושים את העבודה, מה רמת הניסיון ומה האחריות.

ומייד נדון בנושאים האלו, אבל לפני כן חשוב לענות על השאלה האם יש הבדל באיכות התוצאה בין השתלות שיער שמבוצעות בקפריסין, להשתלות שיער שמתבצעות באיסטנבול, או השתלות שיער בסניף אנטליה או השתלות שיער בסניף באיזמיר.

והתשובה היא: ככל שאתם מבצעים את השתלת השיער אצלנו ברשת, אנו דואגים שאת ההשתלה יבצע/ינהל הבעלים של הרשת בכבודו ובעצמו שהוא המומחה האסתטי בעל הניסיון הרב ביותר ברשת.

כלומר – מה שאנשים מכנים: "האם זו אותה יד?"

אז התשובה היא כן... זו אותה "יד".

איך מקבלים אחריות כשעושים השתלת שיער בחו"ל?

נתחיל מהסוף, שהוא גם הקל – השורה התחתונה היא 100% אחריות לשביעות רצון הלקוח והתנהלות הגונה.

בלי אותיות קטנות, בלי משחקים ובלי שטויות.

מדובר בתרבות שירותית מהמעלה הראשונה, אנשים נחמדים והגונים מאד שפשוט רוצים אותכם מרוצים.

מכאן והלאה אפשר להתחיל לדבר.

כמובן שלא כולם כאלו, כך שכדאי שתבדקו בדיוק אצל מי אתם מבצעים את העבודה וגם, לא פחות חשוב, האם אתם מקבלים תעודת אחריות כתובה באופן מסודר.

אצל מי אתם עושים את העבודה כשאתם עושים השתלת שיער בחו"ל? (ניסיון)

כמו שאמרנו, לתעשיית האסתטיקה הטורקית/קפריסאית יש שם מעולה, אבל כמו בכל דבר אחר חשוב מאד אצל מי בדיוק אתם עושים את העבודה.

אם אתם מבצעים את השתלת השיער בחו"ל ברשת שמורכבת מצוות בעל ניסיון רב שנים, עם מוניטין מעולה אז אפשר להתחיל להתקדם.

מומלץ מאד לקרוא גם המלצות בפורומים באנגלית (לא להתעצל ולהתאמץ ולקרוא)... מתברר שיש בעלי מקצוע טורקיים שמפרסמים בארץ באופן נרחב, אפילו בפייסבוק ואפילו בעיתונות כתובה שכאשר תחפשו עליהם ביקורות בפורומים באנגלית השיערות שעוד אין לכן עשויות לסמור מפחד.

ודי לחכימה ברמיזה בהקשר הזה – כלומר... תבצעו באמת חקירה ותשימו לב אגב מי באמת נותן לכם שירות ומי רק מפרסם שהוא נותן לכם שירות ומתהדר בנוצות שאין להן שום כיסוי.

שירות לקוחות להשתלות שיער בחו"ל

שירות לקוחות הוא יתרון תחרותי ממעלה ראשונה לכל עסק רציני שמכבד את לקוחותיו.

זה כמובן רלוונטי גם להשתלת שיער בחו"ל.

למיטב ידיעתנו ישנה רשת אחת בעלת פריסת סניפים בטורקיה ובקפריסין שנותנת שירות מלא בשפה העברית לפני ולא פחות חשוב גם אחרי ביצוע השתלת השיער.

השירות ניתן על ידי אנשים בעלי ידע ומקצועיות אמיתית בתחום השתלות השיער.

איך תדע מי באמת נותן שירות בעברית?

שאל כמה שאלות, תראה מה שואלים אותם ו... תבין כבר לבד, יש להניח.

ליווי לביצוע השתלות שיער בחו"ל

בנוגע לליווי – שוב, ישנה נכון להיום רשת איכותית אחת שמארגנת קבוצות לביצוע השתלות שיער בחו"ל (בטורקיה ובקפריסין), וניתן לטוס יחד עם מלווה אשר הוא גם בעל ניסיון ומקצועיות אמיתיים בתחום וניסיון.

מלווה יכול גם לסייע לכם להבין את כל ההשלכות הפיסיות והמנטליות של מה שקורה לכם, וגם לעזור לכם ולמי שמלווה אותכם לדעת להיכן ללכת... היכן קונים, מה הדברים הכיפיים לעשות... ועוד.

חשוב לומר לגבי ליווי, שוב למיטב ידיעתנו ישנה כיום רשת אחרת בלבד שמאפשרת לך לטוס יחד עם מלווה שיכול להיות בן/בת זוג, בן/בת משפחה או חבר ואנשים רבים מנצלים את האפשרות הזו, כאשר אותו מלווה צריך לדאוג לעצמו לטיסה בלבד.

ניתן גם להאריך את הטיסה במחירים מסחריים (כלומר טובים יותר מאשר הכי זולים שאפשר למצוא בכל אתרי השוואת המחירים...) – זהו יתרון נחמד מאד נוסף.

תזונה וכשרות כאשר טסים לבצע השתלת שיער בחו"ל

נתחיל מהסוף...

ניתן להשיג מזון כשר בטורקיה ובקפריסין.

אחרי שאמרנו את זה... נגיד ש... האמת, מדובר בעניין די יקר, באמת, משהו כמו 50-60 ש"ח לפחות לארוחה אחת (בוקר/צהריים/ערב) במלון, ולפעמים צריך להוסיף לסיפור הזה גם עלות משלוח.

כיוון שזכינו, ומספר רב של אנשים שטסים איתנו לחו"ל שייכים למגזרים הדתי ואף החרדי למדנו עד היום כמה דברים.

בעיקרון, מדובר בטיסות קצרות (אמנם ניתן להאריך) אבל רוב האנשים טסים לעד שלושה ימים בלבד – באופן אישי המלווים שלנו מכניסים למזוודה צידינית בד עם כמה סוגי גבינות, כמה סוגי לחמים. לוקחים מספר קופסאות טונה ואולי אפילו כמה פירות...

גם למי שאוכל רק מזה, זה מספיק לשלושה ימים.

הרשת המובילה מאפשרת לינה במלון 5 כוכבים עם ארוחת בוקר מפנקת ומלאה בפירות, ירקות וגם לחמים, ומי שלא אוכל כשר יכול לאכול עוד הרבה יותר.

מחירים של השתלות שיער בחו"ל (טורקיה וקפריסין)

המחירים להשתלת שיער ברמת האיכות הגבוהה ביותר (השתלה צפופה שדורשת השקעת עבודה כפולה של שעות עבודה וצוות מקצועי) הם רבע עד שליש מהמחיר בארץ להשתלת שיער ברמת איכות דומה.

לאחרונה, הפופולאריות של השתלות שיער בטורקיה ובקפריסין הלכה ועלתה וספקי שירות באיכות נמוכה יותר בארץ התחילו להוריד מחירים...

ועם הורדת המחירים התחילו להגיע גם ה"מונקי ביזנס".

למשל כאשר אומרים לכם שתקבלו 4,000 זקיקי שיער בפרסומת אבל בשיחה מסבירים לכם שאלו למעשה 4,000 שיערות כלומר כל זקיק שיער נספר פעמיים – פעם אחת כשמוציאים אותו ופעם אחת כשמכניסים אותו ולכן זה מקביל ל 2,000 זקיקי שיער "רגילים".... כמו שמקובל כאשר מדברים עם אנשי מקצוע רציניים.

אנשים רבים פונים אלינו ואומרים לנו  בסופו של דבר שהם מעדיפים לבצע השתלת שיער בחו"ל אצלנו כי אנחנו נשמעים להם הכי אמיתיים ואמינים – בלי סיפורים ובלי בולשיט.

וזה בדיוק העניין – זו גם הבעיה עם "פתרונות" אחרים לנושא ההתקרחות ואבדן השיער – אנשי מוציאים הרבה כסף ומתאכזבים מאד באחוזים אדירים לעומת בודדים שאכן אולי, באופן חלקי, מקבלים תוצאות... והבעיה עם אותם מוכרי "פתרונות" היא שלא יודעים לתת שירות לאנשים ולהסביר להם למה לצפות, מה יקרה, איך יקרה, מה אחוזי ההצלחה, מה הבעיות אם יש ועוד.

ולפעמים קורה שאדם מנסה סדרה ארוכה של "פתרונות התקרחות" ומוציאים המון כסף ואז כשהם מבינים סוף סוף שהפיתרון היחיד הוא השתלת שיער.... לוקח להם לפעמים עוד קצת זמן לגייס את הכסף שצריך כדי לבצע את השתלת השיער וזה פשוט חבל...

חבל על הזמן וחבל על הכסף שבוזבז במקומות אחרים.

בכל מקרה כדי לקבל הצעת מחיר אישית והערכה להיקף ההשתלה – ניתן לבצע את זה ואכן מבצעים את זה מרחוק, כלומר מבקשים מהלקוח לשלוח 5 תמונות מכל כיווני הראש (קדימה, אחורה, צד ימין, צד שמאל ולמעלה), ואת התמונות מעבירים למומחה להשתלות שיער, המומחה יושב כמובן בחו"ל ושולח הערכה.

לפעמים מבקשים לבצע צילום סרטון מקרוסקופי ולכן מתאמים לכם פגישה עם נציג בעל מצלמת זקיקי מקרוסקופית שסורק את השיער שלכם ושולח את הסרטון לצורך שיפור ההערכה.

הצעת מחיר אישית מתקבלת בתוך 10 דקות עד 48 שעות... תלוי בזמינות של הרופא.

זמינות – איך מתאמים ביצוע השתלה שיער בחו"ל

על מנת לטוס ולבצע השתלת שיער בחו"ל עם קבוצה והדרכה צריך לבדוק שיש מקום בקבוצה.

קבוצות יוצאות אחת לחודש בממוצע, התאריך פחות או יותר קבוע ומדובר בדרך כלל לקראת סוף כל חודש. המועדים האלו משתנים לפי חגים שבתות, צרכים וכיוב' אבל בגדול כל חודש לקראת סוף החודש טסה קבוצה.

אם אתה מעוניין לבצע את השתלת השיער במועד אחר שנוח לך, ניתן ליצור קשר כדי לברר האם אפשר לבצע את ההשתלה במועד (כלומר יש מקום פנוי) וגם היכן ניתן באותו המועד (אנטליה, איזמיר או איסטנבול בטורקיה או בקפריסין).

המלצות על ביצוע השתלת שיער בחו"ל

ניתן לקבל המלצות באמצעות הצוות המקצועי.

השתלת שיער בחו"ל בשיטת FUE-Egde

השתלת שיער בחו"ל שמבוצע בשיטת ה FUE המשופרת – כלומר ה FUE-Edge, השתלת שיער שמאפשרת את השתלת השיער המקסימלית לכל מצב שיער נתון.

השיטה המשופרת מאפשרת השתלת שיער בצפיפות גבוהה הרבה יותר מאשר צפיפות רגילה .

כמובן שזה דורש השקעה גבוהה הרבה יותר של עבודת כוח אדם ושעות חדר ניתוח ולכן תקבלו השתלת שיער ברמה כזו רק במקומות הטובים והאיכותיים יותר, ולמעשה נכון להיום יש רק רשת אחת בטורקיה וקפריסין שמשתמשת בשיטה הזו.

השתלות שיער בחו"ל - סיכום

השתלות שיער בחו"ל הפכו להיות אופציה מועדפת לביצוע השתלת שיער לגברים ונשים רבים בישראל.

אחת הסיבות המרכזיות היא כמובן המחיר, שמגיע ברמות האיכות הגבוהות (והיחידות שמתקבלות על הדעת של רוב האנשים) הוא רבע או שליש מהמחיר בארץ אבל המחיר הוא לא הסיבה היחידה לבצע את השתלת השיער בחו"ל אלא גם האיכות.

במאמר זה התייחסנו בהרחבה (יותר או פחות) לעיקרי הנקודות שמטרידות את כל מי ששוקל לבצע השתלת שיער בחו"ל:


    • האיכות
    • המחיר
    • השירות
    • האחריות
    • שיקולי ביטחון
    • תזונה וכשרות
    • זמינות
    • ניסיון
    • המלצות
    • ליווי
    • מהי שיטת FUE-Edge ובמה היא שונה משיטת FUE רגילה

הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם לכל דבר ועניין.

FULLHEAD היא היחידה שמבצעת השתלת שיער לגברים ונשים בשיטת FUE-EDGE שמאפשרת  35% יותר זקיקים מ FUE רגילה בממוצע, במודל תמחירי הכי הוגן ובאחריות מלאה. וגם היחידה שמארגנת קבוצות עם ליווי לביצוע השתלות שיער, וכן שירות מלא בשפה העברית ולפני ואחרי ההשתלה על ידי צוות מקצועי, מיומן ואדיב. לפרטים 1700-555-716




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב