דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעסיק שחייב כסף לעובדים שלו 

מאת    [ 11/04/2017 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 2054 פעמים ]

מעסיקים רבים מנצלים את תמימותם או את אי ידיעת החוק והזכויות שיש להם מול המעסיק ולא מעניקים לו את השכר עם כל התוספות או התנאים המגיעים לו, ויש הרבה כאלה, מעבר למשכורת הבסיסית המשולמת לו על פי תעריף שעתי. במקרים אשר בהם נקלעים מועסקים במצב כזה מול המעביד ואין להם די כלים על מנת להתמודד מולו, עליהם לפנות אל עורך דין דיני עבודה על מנת למצות את כל הזכויות המגיעות להם על פי חוק.

סעיפים לא חוקיים בחוזי עבודה

ישם מעסיקים שמחתימים את עובדיהם על חוקים המנוגדים לחוק וחשוב לדעת שכל אותם סעיפים אין בכוחם לחייב את העובד גם אם הוא חתם בעל כורחו או אפילו מרצונו על החוזה הבעייתי. חוזה כזה הגוזל את זכויותיו של העובד לא יוכל לחייב אותו לכבד את אותם סעיפים.

הסעיפים הנפוצים ביותר אשר עליהם מחתימים מעסיקים את עובדיהם הם בנושאים כדלהלן:


    • תשלומי נזק וקנסות – ישנן חברות הקובעות מחירון של קנסות על הפרת משמעת, או על נזק עתידי כלשהו במקום העבודה, סעיפים אלו אינם חוקיים ואין אפשרות לקבוע את אותם סעיפים באופן שרירותי.
    • תשלום תמורת חפיפה או הכשרה מקצועית – ישנם כללים קבועים אותם קבעו בתי הדין לעבודה בדבר הכשרה מקצועית של עובד ומתי על המעסיק לשלם או לגבות על כך תשלום.
    • וותק במקום העבודה – על פי חוק יש לכל עובד זכויות וותק. כאשר מתחלף המעסיק במקום העבודה יהיו כאלה שיאפסו בניגוד לחוק את שנות הוותק.

ישנם סעיפים נוספים שחשוב לשים לב אליהם בטרם חותמים על סעיפי החוזה כמו -


    • שעות נוספות.
    • מעמד של העובד כקבלן עצמאי.
    • עבודה במקביל גם בעסק מתחרה.
    • הודעה מוקדמת מראש בדבר התפטרות.

במהלך העבודה או בעת שירות צבאי עלולים העובדים להינזק. כאשר מתרחש מקרה כזה, יש לדעת כי לעובד מגיע פיצוי הולם בגין המקרה.

יש מקרים שונים בהם אנשים ניזוקים או נחבלים, כאשר אם קיימת פוליסת ביטוח ייתכן והם יהיו זכאים לתשלום פיצויים. כמובן שתלוי באיזו חברת ביטוח הם מבוטחים ומהי הפוליסה אותה רכשו. אך יש לדעת כי כאשר הפגיעה התרחשה במקום העבודה או במהלכה, הרי זכאי העובד לפיצוי גדול יותר. בשביל ליהנות מהפיצוי המגיע לו, עליו להוכיח שהוא אכן נפגע במהלך ביצוע העבודה שלו.

בשביל למצות את הזכויות – פנו באמצעות ערוך דין דיני עבודה

כדי שתוכלו למצות את הזכויות שלכם, בשביל שתקבלו את כל מה שמגיע לכם, חשוב כי תדעו – עליכם לפעול בתבונה. חברות הביטוח לא מחכות לכם בשביל לשפוך עליכם את הכסף שלכם. אתם חייבים לפעול בתבונה מקסימלית בשביל לקבל את מלא הסכום שאתם יכולים לקבל. בשביל לקבל את הכסף שלכם עליכם לפנות אל חברת הביטוח - ולהגיש את התביעה באמצעות עורך דין דיני עבודה. זה נכון גם בשלב של הוצאה לפועל וגם במקרה של אובדן כושר עבודה. עורך דין מקצועי יוביל את התביעה שלכם בצורה מקצועית וממוקדת במטרה אחת ויחידה – להשיג לכם את מלוא הסכום שאפשר להשיג בהתאם הנתונים שלכם. כמובן שיש התייחסות לפוליסת הביטוח וכן למקרה שארע.

גם בתחום הנדלן יש נושאים הקשורים להוצאה לפועל, פנו אל עורך דין דיני עבודה מקצועי, כזה שיש לו יכולת מקצועית וידע רב בתחום זה, כך הוא יהיה יכול להוביל אתכם לקבלת סכום כסף גבוה ככל האפשר. כמו כן חשוב כי תבדקו האם לעורך הדין יש ניסיון בתחום. סיפורי הצלחה ועדויות של לקוחות מרוצים יוכלו לספר לכם על היכולת שלו להועיל גם לכם. המקצועיות והניסיון בתחום יעשו את השירות שלו עבורכם ליעיל ולמקצועי ביותר. כך שתצאו מרווחים מהעניין.

בחרו לכם עורך דין דיני עבודה ממולח ומוצלח, כזה שיש לו יכולת מקצועית וניסיון מוכח - להגיש עבורכם את התביעה של הוצאה לפועל או תאונת עבודה, ולמצות את הזכויות שלכם.

אריק כהן עורך bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב