דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו עבודות חוקיות מוצעות לך באוסטרליה? 

מאת    [ 10/04/2017 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2220 פעמים ]

חלק גדול מהישראלים שנוסעים לטיול אחרי צבא משלבים עבודה לפני, אחרי או תוך כדי למימון הטיול או בשביל לחסוך לעתיד לבוא. במאמר הבא אני אציג לכם את מה שעליכם להכין כדי שתוכלו לעבוד באופן חוקי באוסטרליה וכן אילו סוגי עבודות מוצעות שם לישראלי שמבקש לחסוך קצת מזומנים.

מה עליכם להכין כדי שהעבודה באוסטרליה תהפוך לחוקית ורווחית עבורכם?

1. עליכם לוודא כי יש ברשותכם אשרת עבודה תקפה שצמודה לדרכון שלכם. דבר נוסף שעליכם לבדוק הוא שאשרת העבודה תקפה למקום בו אתם עובדים.
2. שימו לב כי עבודה באוסטרליה ללא אשרת עבודה שתקפה למקום העבודה שלך הינה עבירה שתוצאותיה גירוש מיידי מאוסטרליה והקפאת הדרכון שלכם.
3. כל עבודה באוסטרליה דורשת קורות חיים מנוסחים היטב באנגלית. זהו היבט חשוב לישראלי שבד"כ נוטה לזלזל בקורות חיים וחושב שהכל זה קומבינה. תתרגלו, זאת המנטליות. אם ניתן, יש לצרף מכתבי המלצה ממעסיקים לשעבר וכן מומלץ לצרף מכתב המלצה ממעסיק אוסטרליה או מתושב אוסטרליה. ממשלת אוסטרליה נוטה לתת חשיבות יתרה לנושאי ההמלצה הללו. כמו כן, היבט נוסף שיכול לתרום לקורות חיים שלכם זה מכתב בקשת למשרה שהתקבלת אליה כבר.
4. לרוב, כל העבודות דורשות ראיון עבודה והאוסטרלים נותנים משקל רב לנושא הזה. לכן, לכל ראיון תבואו לבושים היטב, מריחים טוב ועם חיוך. אולי זה נשמע באנלי אבל מנסיוני אלו דברים שצריך להאמר.

אילו סוגי עבודות מוצעות לישראלי שמבקש עבודה באוסטרליה?

1. עבודה פיזית: חוות חקלאיות או חוות דגים לדוגמא. שכר יומי ממוצע בסוג כזה של עבודה נע בין 500-900 ש"ח. עבודה כזו מסתכמת ב- 6-7 שעות עבודה יומיות. היבט מושך בסוג זה של עבודה הוא העובדה שהיא מתבצעת בלב הטבע אל מול נופים עוצרי נשימה כמו שרק אוסטרליה יכולה להציע.
2. מלצרות: מלצרות על חוף הים הינה עבודה שכיחה באוסטרליה.
3. מכירת ציורי שמן מדלת אל דלת: עבודה זו היא פיזית אך משלמת היטב. אם אתה בעל סבלנות רבה והתמדה: עבודה זו בשבילך כי ברגע שתבין את דרכי המכירה, התגמול שיתקבל יהיה רווחי ביותר.
4. מכירות בקניונים: ניתן למכור הכל: החל מעגלות ועד צעצועים. השכר נע בין 500-800 דולר לשבוע ובתקופת החגים המשוכרת יכולה לשלש את עצמה. ברגע שתבין את שיטת המכירה ותתמיד, אתה תתחיל לראות תוצאות ותראה החזק מספק מאוד על ההשקעה שלך. עבודה בקניונים היא בשעות המקובלות: מתשע בבוקר עד חמש אחה"צ.

לסיכום, עם נופים המרהיבים והמשכורות השמנות, משתלם היום יותר מתמיד לטוס לאחת ממשרות עבודה באוסטרליה מאשר בארה"ב שם תחום זה הגיע לנקודת רוויה. יש האומרים כי היום תחום העגלות וציורי השמן הוא תחום שרק עכשו התגלה באוסטרליה ולכן פוטנציאל הרווחים שלך גדול!

נוגה לוין, יועצת עבודה חוקית בחו"ל של חברת רפרנס - הפניה והשמה לעבודות בחו"ל מגייסת מאות צעירים מידי שנה בתחום עבודה בחו"ל ביעדים נבחרים בעולם: עבודה בארה"ב, אוסטרליה, אירופה ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב