דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מארגנים יום עיון מוצלח במיוחד? 

מאת    [ 05/04/2017 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2863 פעמים ]

ימי עיון מכל סוג הם לעיתים כמו חתונה. חושבים שהגזמנו? מיד נסביר למה בחרנו לערוך דווקא את ההשוואה הזו . כנס הוא אירוע שקורה אחת לתקופה ומנקז אליו את כל בעלי העניין המשותף שסביבו מתקיים יום העיון. מעבר ללמידה והתפתחות של אותם בעלי מקצוע, ימי עיון משמשים גם כדי לראות ולהיראות או במילים מקצועיות יותר – נטוורקינג. אנשים יכולים להציג את עצמם, להכיר אחרים וליצור קשרים מקצועיים חשובים במיוחד. אנשים מחכים לימי עיון, הם זקוקים להם גם להתפתחות המקצועית וגם לשבירת השגרה שהכנסים האלו מאפשרים. בדיוק בגלל הנושאים האלו בחרנו להשוות בין יום עיון לבין חתונה. החשיבות של המפגש, הציפייה של האנשים אליו והמשמעות הרבה שיש בו הופכים אותו לחשוב ומיוחד. מסיבה זו חשוב להשקיע מחשבה רבה בארגון ימי עיון ולעשות הכל כדי שהם יהיו מוצלחים ומעשירים במיוחד.

בחירת מקום ליום עיון

בחירת המקום היא חלק חשוב ביותר בארגון יום העיון והיא יכולה להשפיע באופן מוחלט על הצלחתו או כישלונו. יש לבחור במקום שההגעה אליו נוחה מכל רחבי הארץ, שכן ימי עיון מאגדים סביבם אנשים מכל מקום. בנוסף, עליכם יהיה לבחור במקום שערוך לאירוח של ימי עיון ויש בו את כל התנאים הדרושים לכך. תוכלו לשריין לטובת העניין מרכז כנסים שבו לרוב יהיה את כל מה שצריך בשביל לקיים יום עיון מוצלח.  מרכזי כנסים מורגלים באירוח של אירועים מסוג זה ומציעים לרשות המארגנים ציוד החיוני לכנסים כמו מקרן ומסך למשל.

כיבוד ושתייה ליום  העיון

נהוג לומר שהצבא צועד על קיבתו אבל זה כאין וכאפס לעומת העובדה שמשתתפים בימי עיון צועדים על קיבתם. כנראה שהרצאות מעוררות תאבון אחרת לא נוכל להסביר את זה שאנשים רעבים הרבה יותר במהלך הרצאות וכנסים. עליכם לדאוג לכיבוד ושתייה ראויים ומכבדים שיאפשרו למשתתפים ליהנות מיום העיון מבלי לדאוג למה יאכלו וישתו. אם לא תדאגו לכיבוד זה עשוי לפגוע בתדמית הכנס ואפילו לגרוע מהנאתם של המשתתפים בו.

הרצאות מעניינות

זה אולי ישמע לכם המובן מאליו אבל לבחירת ההרצאות ליום העיון יש משמעות אדירה בהצלחתו. הקפידו לבחון בקפידה כל הרצאה ש"תיכנס" אליכם ליום העיון, וודאו שהיא אכן מתאימה לנושא.  בדקו שמדובר במרצה מעניין וכריזמטי שיכול לסחוף אחריו את המשתתפים, ובנושא שמביא חידושים בתחום שסביבו נע הכנס. בסופו של דבר יום עיון מוצלח הוא אחד שהמשתתפים בו ילמדו  דברים חדשים , ירגישו שאופקיהם מתרחבים וכמובן שגם ייהנו. 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב