דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לסגור נופש בסגנון אירוח כפרי? 

מאת    [ 05/04/2017 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2746 פעמים ]

ברכות לכם! החלטתם לצאת לנופש, החלטתם לצאת מהשגרה למקום אחר שהוא לא הבית שלכם ואפילו לקחת את הילדים אתכם. אז אחרי שהחלטתם על היציאה לנופש תצטרכו לבחור בין המגוון האינסופי של האפשרויות הקיימות לנופש בארץ. זה יכול להיות בצפון, בדרום , בים המלח או אפילו במרכז, זה יכול להיות במלון, בדירה, בצימר, בקמפינג או בבית הארחה, זה יכול להיות נופש הכל כלול, נופש הכולל רק ארוחת בוקר ונופש שבו תכינו את כל האוכל בעצמכם. בקיצור, הבנתם את העניין. האפשרויות הן בלתי מוגבלות והיום בחרנו לעסוק דווקא בנופש בבית הארחה כפרי ולעמוד על היתרונות שבו.

בגלל האווירה הכפרית

האווירה המיוחדת שיש בבתי הארחה בקיבוצים היא שלווה ורגועה במיוחד ומכניסה משמעות נוספת למושג חופש. עצים ירוקים, כבישים ריקים, והרבה הרבה שקט. כל אלו הופכים את החופשה לנופש אמיתי שעבור רובנו הוא שונה בתכלית משגרת היום יום שלנו. כשחושבים על נופש מהו הדבר הראשון שעולה לראש? מנוחה? אם גם לכם זוהי המילה הראשונה שקופצת הרי שנופש כפרי הוא בדיוק, אבל בדיוק , מה שאתם זקוקים לו. אווירת הכפר היא  האווירה המושלמת למנוחה שלמה, בדיוק כמו שכתוב בספר.

בגלל הילדים

אם יש מקום שמתאים לנופש משפחתי הוא הקיבוץ. הקיבוצים בכל רחבי הארץ הם כנראה בין המקומות הטובים ביותר לגדול בהם ובטח שלנפוש בהם באופן חד פעמי. יש פינת חי, יש בריכה ויש לילדים אפשרות להסתובב ללא ליווי צמוד של מבוגר. זה מאפשר גם להורים ליהנות מהחופש , מה שלא תמיד מתאפשר במקומות אחרים.

בגלל שיש סוף שבוע רגוע

אם אתם מתכננים את הנופש שלכם בסוף שבוע ומחפשים מקום שיאפשר לכם להעביר סופ"ש הכי רגוע שאפשר, אירוח כפרי בקיבוצים הוא המקום המתאים ביותר לכך. אווירת השבת מורגשת כאן במיוחד, והאווירה בסופי השבוע היא של רוגע ושלווה אמיתיים.

בגלל שאפשר לבוא עם כל המשפחה

חדרי אירוח כפרי הם המקום המושלם לחופשה משפחתית מורחבת במיוחד. ברוב המקרים ניתן לשריין מראש כמות גדולה של חדרים וכך להיות בטוחים שתוכלו לנפוש עם כל המשפחה ביחד. ישנם קיבוצים רבים שמציעים לאורחים אפילו לקיים אצלם אירועי שבת חתן ואירועים נוספים בסגנון והם דואגים לכל הדברים מסביב (אוכל, בית כנסת, אולם לחגיגות וכמובן חדרי שינה לכל החוגגים).

בגלל שבירת השגרה

אם אתם מתגוררים באיזורים אורבניים, נופש באירוח כפרי הוא כנראה שבירת השגרה הכי גדולה שתשיגו לעצמכם. אווירת הכפר היא שונה לאין שיעור מהאווירה בעיר ויכולה לגרום לכם לשבור את השגרה בצורה הכי מהנה ומיוחדת שיש, או בקיצור – לגרום לכם לחוש נופש אמיתי.

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב