דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול טבעי לבעיות של חולשה גופנית 

מאת    [ 30/03/2017 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 3117 פעמים ]

טיפול טבעי לבעיות של חולשה גופנית

 

חולשה היא אחת מהתלונות השכיחות ביותר בתחום הרפואה. חולשה הינה הרגשה המצביעה על דבר שאינו פועל כשורה במערכת הגופנית. קיימות סיבות רבות לחולשה גופנית. לכן, כשמטופל מתלונן על חולשה מומלץ לבדוק מהו הגורם ועל המטפל לא למהר לתת למטופל צמחים לחיזוק כללי. לפני כן, עליו לברר מה הגורם העיקרי של החולשה וכאשר ימצא אותו, הטיפול יהיה מוצלח.

נעבור על הגורמים הנפוצים ולפיהם נסביר את הטיפול המומלץ:

אורח חיים של לחץ, אי שקט, ארוחות לא מסודרת, שינה לא מסודרת – כל אלה עלולים לגרום לחולשה. לכן מאוד חשוב שהמטפל יבחן באופן מעמיק את אורח החיים של המטופל, ובהתאם לכך ימליץ על שינויים באורח החיים והמחשבה. כמו כן, על המטפל להכיר למטופל את טיפול הביו פידבק המטפל בהורדת מתח נפשי, שליטה במחשבות וברגשות ומאזן את המערכת הרגשית. יש לבנות למטופל תזונה מאוזנת ומסודרת ולהמליץ לו על כמות של שינה מאוזנת.

כמו כן, יש לשים לב כי חוסר של וויטמינים ומינרלים הינו גורם נוסף לחולשה, במיוחד חוסר ברזל או חוסר של ויטמין בי 12. באופן תמידי, כאשר המטופל מגלה חוסר של ברזל יש לבדוק אם ישנה בעיה בקליטה של הברזל או בעיה של דימומים פנימיים לפני שמוסיפים לתזונה את תוסף הברזל.

חוסר איזון הורמונאלי גם הוא גורם לחולשה. על כן, זיהוי המקור לחולשה הנגרמת מחוסר איזון של המערכת ההורמונאלית ומתן צמחים מתאימים לאיזון הורמונאלי פותרת את בעיית החולשה.

בעיות פסיכולוגיות רגשיות, כגון חרדות ודיכאון גורמות לבעיה של חולשה. לכן, כאשר מאבחנים בעיות רגשיות חשוב מאוד לבדוק את המצב של מערכת העצבים כדי להחליט איזה טיפול מומלץ למטופל.

גורם נוסף הוא מערכת החיסון. חולשה של מערכת החיסון או חוסר איזון של המערכת גורמת לחולשה. טיפול נכון לחיזוק או איזון של מערכת החיסון מטפל בצורה מהירה בבעיה של חולשה.

אלרגיות למאכלים, דוגמא, אלרגיה למוצרי חלב, אלרגיה לגלוטן או אלרגיה למאכלים אחרים גורמים גם כן לחולשה. שינוי בתזונה פותר את בעיית החולשה וכן פותר בעיות נוספות שפוגעות במערכת העיכול.

עודף גדול של פטריות במערכת העיכול גורם לחולשה רבה וגדולה. על כן, טיפול נכון בקנדידה פותר תחושות פיזיות של חולשה. חולשה של מערכת העיכול במיוחד כבד, קיבה ומעיים גורמת לתחושת חולשה בגוף. לכן, כשחשים סימפטומים של חולשה בתפקוד של מערכת העיכול חשוב לחזק את מערכת העיכול על ידי תזונה מתאימה וצמחים מתאימים לבעיה.

הן חולשה של תפקוד הלב גורמת לחולשה גופנית. טיפול מומלץ הינו חיזוק המערכת הלב. כמו כן, עודף של רעלים או עודף מתכות גם הוא עשוי לגרום לחולשה לחולשה. ניקוי כל הגורמים שיוצרים עודף מתכות יפתור את הבעיה של החולשה.

יש לשים לב כי גם עצירות כרונית גורמת לחולשה, במקרה כזה צריכים לטפל בבעיה של התזונה. מסיבות מגוונות אלו תמיד יש לברר את הגורם העיקרי של החולשה ולטפל בה. דבר זה יגרום לבעיית החולשה להעלם וגם לגורם העיקרי.

הבדיקות המומלצות ברפואה טבעית הן: בדיקות דופק, לשון, ציפורניים, דגימת שיער ובדיקת קשתית העין.

מומלץ בהרבה מצבים לבקש מרופא המשפחה בדיקות קונבנציונליות נוספות לפי המצב.

לד"ר אריה מבר יותר מ-30 שנות ניסיון בתחומי התמחותו, והוא דור שלישי רפואה טבעית: הומיאופתיה, וצמחי מרפא 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב