דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת חיות - החגיגה הכי חווייתית שיכולה להיות 

מאת    [ 29/03/2017 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1554 פעמים ]

יום הולדת חיות הוא יום הולדת חווייתי מאוד, שבו הילדים מכירים הרבה מאוד בעלי חיים שלא ראו עד אותו יום, לומדים על דרך החיים שלהם וכמובן - מחזיקים ומלטפים אותן - להנאת שני הצדדים. אין ספק כי מדובר באירוע מקסים ומיוחד במינו, אבל כאשר בוחרים לקיים יום הולדת עם חיות יש כמה דברים שחשוב לדעת ולזכור:

1. אישורים וטרינריים - למען בטיחות הילדים, חשוב מאוד לעבוד רק עם חברה / מפעיל/ה אשר מחזיקים באישורים וטרינריים המאשרים כי בעלי החיים בריאים וכי הם קיבלו את כל החיסונים שמאפשרים להם לבוא במגע עם ילדים.

2. מפעיל שיש לו קשר טוב עם חיות - אבל גם עם ילדים - אם תזמינו יום הולדת חיות ויגיע אליכם מפעיל שיהיה הכי טוב באילוף חיות וידע אפילו לדבר איתן זה מעולה, אבל אם הוא לא ידע איך לרתק את הילדים ולגשת אליהם - כל זה לא שווה. לכן, חשוב מאוד לדבר עם המפעיל/ה לפני האירוע, להקשיב לדרך שבה הוא מדבר ולהפעיל את האינטואיציה כדי לדעת אם הוא יוכל להסתדר עם הילד/ה שלכם ועם החברים של הילד/ה שלכם.

3. המלצות - ליום הולדת עם חיות כדאי מאוד להזמין אך ורק מפעיל/ה שקיבלתם עליו/ה המלצות. אחרי הכל, אם חברים או מכרים שאתם סומכים עליהם הזמינו את ההפעלה הזאת והיו מרוצים - אין שום סיבה שאתם לא תהיו.

4. ילד/ת יום ההולדת במרכז - כשיש יום הולדת חיות אין ספק שהחיות הופכות להיות אטרקציה, אבל גם הילד/ה שלכם צריכים שיהיה להם מקום - אחרי הכל זה האירוע שלהם. לכן, חשוב מאוד לוודא עם המפעילים שהם נותנים במה לילד/ת יום ההולדת, בין אם כעוזרים שלהם, בין אם כמי שאחראי על בחירת המשתתפים לפעילויות השונות ועוד ועוד.

5. מחיר - כמובן שהמחיר מהווה שיקול חשוב בבחירת הפעלת יום הולדת חיות, אם כי הוא לא צריך להוות שיקול שיכריע את הכף. אחרי הכל, כמו בכל דבר אחר שמשלמים עליו כסף - עדיף לשלם יותר ולקבל הפעלה באמת טובה שהילדים ייהנו בה וילכו הביתה עם עיניים בורקות, מאשר לראות איך הילדים מתבאסים מההפעלה, למרות ששילמתם עליה פחות.

בחירת הפעלת יום הולדת חיות על פי הקריטריונים שלעיל תאפשר לכם, ובעיקר - לילדים שלכם ולחברים שלהם - ליהנות מיום הולדת שלא רואים כל יום, כזה שעליו יש הרבה מאוד מה לספר.

עבדו עם חברה או מפעיל אשר יום הולדת עם חיות הוא תחום ההתמחות שלה ושמחזיקה בכל האישורים הנדרשים, ואין ספק שיום ההולדת יהפוך לאטרקציה אמיתית עבור כל הילדים. 

מילות השיר כתיבה שיווקית עם תוצאות
http://www.milothashir.co.il
/>
shirore@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב