דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לבחירת מצלמות אבטחה 

מאת    [ 26/03/2017 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2390 פעמים ]

מצלמות אבטחה במעגל סגור הפכו בשנים האחרונות לאחד מאמצעי המיגון והאבטחה הנפוצים והיעילים ביותר בישראל. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מצלמות אבטחה (נסתרות וגלויות כאחד) המותאמות גם לסביבה הביתית וגם לסביבה העסקית (משרדים, חנויות, מפעלים וכדומה). בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי אשר יסייע לכם לבחור את מצלמות האבטחה האופטימאליות ביותר עבורכם.

סוגי מצלמות אבטחה

מצלמות האבטחה כוללות בתוכן שני סוגים עיקריים, הראשון: מצלות אבטחה גלויות, והשני, מצלמות אבטחה נסתרות. מצלמות האבטחה הגלויות נועדו יותר  לצרכי יצירת כוח התראה ואילו מצלמות האבטחה הנסתרות נועדו יותר לצרכי מעקב סמוי. בשני הסוגים, פתרונות הצילום המסופקים לכם על ידי מצלמות האבטחה מאפשרים לכם לעקוב אחר המתרחש בבתיכם או בבית העסק בכל רגע נתון.

מצלמות האבטחה הגלויות כוללות שני סוגים עיקריים של מצלמות, האחד, מצלמות צינור המותקנות בקירות החיצוניים של המבנה אותו תרצו לאבטח, ובהן ניתן לכוון את זוויות הצילום במגע יד, והסוג השני הינו מצלמות כיפה המותקנות בקירות הפנימיים של המבנה.

מה חשוב לדעת על איכויות המצלמה?

בבואכם לרכוש מצלמות אבטחה לבית או לעסק, חשוב שתבחרו במצלמות עם נתון MP גבוה ככל הניתן. נתון זה מציין את המגה פיקסל של התמונה המצולמת ו/או המשודרת, וככל שהוא גדול יותר כך תוכלו להבטיח לעצמכם איכויות צילום חדות יותר. כמו כן, נתון MP גבוה במצלמה מאפשר ביצוע זום אין וזום אאוט מבלי לפגום באיכות התמונה.


מה חשוב לדעת על איכויות עדשות המצלמה?

בדומה לכל מצלמה אחרת, גם עדשות מצלמות האבטחה נמדדות ב-מ"מ, והן אחראיות למיקוד הצילום. ברוב המקרים, ככל שגודל העדשה הינו נמוך יותר, כך תוכלו לקבל תמונה רחבה יותר אך פחות ממוקדת, וככל שגודל העדה גבוה יותר כך תוכלו למקד את הצילום לתמונה צרה וממוקדת יותר.   

מה חשוב לדעת על מערכות ההקלטה?

החלק החשוב ביותר בבחירת מצלמות אבטחה הוא סוג מערכת ההקלטה הנלווית אליהן. מערכות ההקלטה הן למעשה המוח העומד מאחורי כל מצלמת אבטחה המותקנת בביתכם או בבית העסק, והן אלו האחראיות על איכות ההקלטה ואפשרויות השידור של המצלמות. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות הקלטה המגיעות בין היתר עם מספר יציאות לחיבור מספר גדול של מצלמות (עד 32 מצלמות במערכות המתקדמות ביותר).


סוג השידור הנפוץ ביותר במערכות ההקלטה המשווקות כיום מבוסס על טכנולוגיית ה-HD  המאפשרת לכם ליהנות מרמת שידור גבוהה במיוחד.


לסיכום, בחירת מצלמות אבטחה הינה פעולה המחייבת אתכם לבחון את סוג מערכת ההקלטה  (בהתאם למספר היציאות הנדרשות לכם) ואיכויות הצילום הרצויות לכם אותם ניתן לקבוע בהתאם לנתון ה-MP ולגודל העדשה.

 

shlomy.m




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב