דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים לבחירת חברת הובלות 

מאת    [ 26/03/2017 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1843 פעמים ]

אם אתם עוברים דירה, אם אתם זוג צעיר שהולך להשכיר בית במרכז או אם אתם עוברים משרדים ומחפשים חברת הובלות במרכז שתעביר לכם את התכולה - להלן מס' טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת ביעילות ובבטיחות:

לא לבחור חברת הובלות ברגע האחרון.

חשוב מאוד, כבר בתקופת האביב ולפני תחילת עונת ההובלות שחלה בקיץ, לברר, לבדוק ולהחליט כיצד אתם רוצים לבצע את ההעברה שלכם. חשוב לתת דגש על כל פרט קטן, לעבור על כל פריט בבית ולסגור לכם מראש את מועד ההובלה שתרצו, בהתאם לשבוע מעבר הדירה.

חלוקת הציוד לקראת ההובלה.

חשוב לחלק כל חדר וחדר על תכולתו והציוד שבו, יש לבדוק מה הוא מכיל וכן לעשות חלוקה נכונה בין הארגזים, אלו השבירים ואלו המכילים בגדים או מצעים, ניירת וכדומה. הקפידו להכין לחברת ההובלות רשימת דברים שצריכים טיפול מיוחד, כגון: כלים שבירים, ציוד או מזכרות בעלות ערך סנטימנטלי ודברי ירושה יקרי ערך עבורנו ודאגו ליידע את המובילים על אותם ארגזים.

מסירת פרטים מדויקים לחברת ההובלות.

כדי שהעברת הדירה תתבצע על הצד הטוב ביותר ובצורה המקצועית ביותר, יש להעביר לצוות המובילים את הפרטים המדויקים בנוגע לתכולת הדירה ולדירות אליהן הן משונעות; האם מדובר בדירת קרקע או בניין רב קומות, האם יש מעלית בבניין ואם כן, האם היא גדולה מספיק עבור מיטה או מקרר, מהו המרחק המשוער מפתח משאית ההובלה לנקודת האיסוף והפריקה, האם ביידיך קרטונים חזקים שיתנו הגנה לציוד ותכולת הבית או המשרד. לעיתים, הובלות דירות מצריכות תיאום מנוף – במקרים בהם הרהיט גדול מכדי לעבור בפתח הדלת ומסדרונות הבניין חברת הובלות מקצועית לרוב תמליץ על הזמנת מנוף שיחסוך בזמן ההובלה וישמור על הרהיט בצורה בטוחה הרבה יותר.

חפשו חברת הובלות מנוסה עם וותק בתחום.

כמו בכל דבר בחיים, כשיגיע הזמן להובלת הציוד שלנו, נרצה  להוזיל עלויות, ולחסוך כמה שרק ניתן בהובלה, כי ממילא אנחנו כבר משלמים על רכישת הדירה או שכירות, אז גם כאן יש את הצורך לחפש את הזול והמהיר, ופה  טמון המכשול, אותנו לימדו תמיד ש'מה שעולה זול בסוף עולה יקר'. חיסכון של כמה שקלים יכול להסב לנו נזק של אלפי שקלים, ופגיעה בציוד יקר לליבנו, חפשו חברת הובלות עם וותק בתחום, בידקו המלצות על חברת הובלות במרכז, והתרשמו ליועץ ההובלות לפני תחילת העבודה.

סיכום מדויק עם חברת ההובלות.

בזמן סגירת העסקה מול חברת ההובלות ייתן הדגש למספר עניינים חשובים: המיקום המדויק של מוקדי ההובלה – מוצא ויעד, פירוט מדוייק של תכולת הבית, תיאום מראש עבור הרהיטים הדורשים פירוק בנקודת המוצא והרכבה ביעד, חלוקת הקרטונים ומספורם, וכמובן עלות ההובלה והאופן בו תשלומו. זוהי הבמה עבורכם, הלקוחות, לבקש את כל מה שחשוב לכם ושתרצו כי חברת ההובלות תיתן עליו דגש מיוחד.

שיהיה לכם מעבר נוח וקל!

מובל – הובלות בדרך שלך 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב