דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטיילינג אישי- צעד קטן לשינוי גדול. 

מאת    [ 23/03/2017 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3841 פעמים ]

סטיילינג

סטיילינג אישי מאפשר לך לבטא את עצמך דרך הסגנון האישי שלך. כיום בחברה אנו נעזרים באופנה כמרחב לביטוי עצמי. האופנה משפיעה על הזהות שלנו בחברה ועל התפיסה שלנו בתוכה.

האדם יכול באמצעות הסגנון האישי שלו לבטא את עצמו, את אישיותו. ניתן לקבל רושם על מישהו ב-7 השניות הראשונות שאנו רואים אותו על פי המראה החיצוני בלבד. סטיילינג זהו תחום רחב מאוד ובתוכו יש : סטיילינג אישי, סטיילינג לטלוויזיה, סטיילינג להפקות אופנה וכ'ו.

 

סטיילינג אישי

סטיילינג מסוג זה מכיל בתוכו: התאמת צבעים נכונה, סידור ארון, התאמה נכונה למבנה הגוף וקניות. המטרה היא למצוא את הסגנון האישי שמתאים לאותו האדם ולהדגיש את היתרונות שבו ולהסתיר את החסרונות. שירות זה מתקיים בלווי של סטייליסטית אישית שמלווה אותך לכל התהליך. תחום זה הוא תחום אשר מתפתח ונהיה יותר מבוקש בשוק כיום.

סטיילינג להפקות אופנה

סטיילינג מסוג זה מכיל בתוכו : מחקר לנושא של הסטיילינג, בחירת טוטאל לוק עבור המצולמים, אסיפת ובחירת הבגדים והאביזרים המתאימים ויום צילומים.

סוג סטיילינג מסוג זה בדרך כלל ניתן לראות במגזינים נחשבים, צילומים לפרסומות ומפורסמים.

מי צריך?

בדרך כלל מדובר באנשים שעברו תהליך או שינוי כלשהו בחיים. בין אם מדובר בהרזיה, קידום בעבודה, פרידה, גירושין וכ'ו. אנשים אלו רוצים למצוא את הסגנון האישי שמתאים עבורם והרגיש טוב עם עצמם, לקבל את הקידום וקודם כל לאהוב את עצמם ולבטא את עצמם גם מבחינה זו.

תהליך זה הוא תהליך מורכב גם מבחינה רגשית וגם מבחינה פיזית. הלחץ של להיראות בצורה מסוימת או כפי שהנורמות החברתיות מכתיבות לך ולא להיות שונה. אז כאן דווקא להיות שונה זה טוב, קודם כל להיות אתה ולבלוט מעל שאר "העדר". לעיתים השינוי יכול להיות קשה מכיוון שיש על האדם להתמודד עם כל החסרונות שלו וחוסר הביטחון שלו עם גופו ולהיות שונה ממה שהחברה מכתיבה לו.

על מנת שהאדם יוכל למצא את עצמו במלואו ולהרגיש נוח עם עצמו מבחינה רגשית, להשלים עם החסרונות ולשפר את מה שאפשר ולהדגיש את היתרונות שבו. אם ימצא את הסגנון המתאם לו זה יתן לו תחושת בטחון עצמי, בטחון ושלמות עם הגוף שלו, גם היתרונות וגם החסרונות שלו. זה הזמן שלך לעשו את השינוי שתמיד רצית בעזרת הסטיילינג הנכון והמתאים עבורך באופן אישי. כעת גם שירות סטיילינג שיתן לך הכוונה נכונה, פגישת הכרות ללא עלות והתאמה נכונה מבנה הגוף שלך.

אנג'לינה - שירות סטיילינג אישי הכולל: התאמת צבעים ולמבנה גוף, סידור ארון ויום קניות. לתיאום מפגש הכרות ללא עלות ניתן ליצור קשר במייל >>> angieisanov@gmail.com.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב