דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בירושלים - כיצד בוחרים גן אירועים 

מאת    [ 19/03/2017 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2003 פעמים ]

זוגות צעירים רבים בוחרים לערוך את החתונה שלהם, לא דווקא בישוב בו הם מתגוררים אלא בירושלים. זה נכון לגבי זוגות יהודים מישראל, וזה נכון אפילו לגבי זוגות מחו"ל שיש להם משפחה בארץ.

הסיבות לכך הן ברורות, הזיקה עם ירושלים ועם כל מה שהיא מסמלת, האפשרות לערוך חתונה בירושלים קוסמת לזוגות רבים אשר מעוניינים לשלב במהלך אירועי החתונה גם אירועים בכותל, כך ניתן למשל להזמין בית מלון בעיר לכל האורחים ולהגיע לתפילה בכותל, וכמובן שניתן לשלב גם אירועים נוספים כמו טיולים בעיר ועוד.

כשרוצים לערוך חתונה בירושלים, צריך להחליט האם לעשות זאת באולם אירועים סטנדרטי או במסגרת אחת מאותם גני אירועים בירושלים. לשמחתם הזוגות הצעירים, ניתן למצוא שורה של גני אירועים שיכולים לענות על הצרכים שלהם, בין אם מדובר בגודל, מיקום, עיצוב, איכות ועוד. חשוב לשים לב לשורה של פרטים לפני שמחליטים לערוך חתונה בגן אירועים בירושלים, ולפרטים אלו נתייחס בחלק הבא של המאמר.

 

כיצד בוחרים גן אירועים עבור חתונה בירושלים

הכלל הראשון הוא, שיש לבחור גן אירועים שיתאים מבחינת הגודל לכמות האורחים. לכן חשוב לוודא כמה אורחים אתם מתכוונים להזמין וכמה המקום יכול להכיל. אומנם בשלב הראשון, לפחות מבחינתכם, מדובר בהערכה כללית שכן אינכם יודעים כמה אורחים אמורים להגיע, אך אתם יכולים לתת הערכה כללית בשביל שתוכלו לבחור את הגן המתאים עבורכם.

הכלל השני הוא הקונספט והעיצוב של הגן. סביר להניח שאם אתם מחליטים לערוך אירוע בירושלים ולא במקום מושבכם, אז תעדיפו לעשות אותו בגן אירועים מושקע, עם עיצוב ייחודי ולא בכל גן אירועים. כשמדברים על עיצוב הכוונה, הן לעיצוב שקיים במקום וכן לעיצוב שניתן ליצור במקום, כתוספת.

הכלל השלישי הוא לוודא שהמקום מתאים מבחינת קהל היעד שאמור להגיע לאירוע. למשל, אם מדובר בחתונה שרוב האורחים יהיו מהמגזר החרדי, רצוי שהוא לא יהיה בלב אזור חילוני ולהיפך. קהל האורחים אמור להרגיש נוח במקום, ושכן הקייטרינג בירושלים בדרגת הכשרות המתאימה והולמת למסורת האורחים.

הכלל הרביעי הוא המיקום הכללי של הגן. אם עורכים חתונה בירושלים, צריך לקחת בחשבון שיש אזורים שלא בהכרח תרצו שהאורחים שלכם יצטרכו להגיע אליהם וכן תעדיפו שהמקום יהיה נגיש וזמין לאורחים בצורה פשוטה, כך הם יוכלו להגיע בקלות, מבלי להסתבך בדרכים.

הכלל החמישי, כאמור ניתן למצוא מגוון גני אירועים בירושלים, רצוי מאוד שתבחרו גן אירועים שאתם מכירים או כזה ששמעתם עליו דברים חיוביים, דברים טובים. אחרת אתם עלולים ללכת על עיוור ולעשות את האירוע במקום שאין לכם ידיעה אם הוא טוב או לא. אם אתם לא ירושלמים, תמיד תוכלו להיעזר ברשת ובגולשים בשביל לדעת, אם גן מסוים הוא טוב או לא, לפני שתחתמו איתו על חוזה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב