דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי הריון ראשון - מה האפשרויות שלך 

מאת    [ 14/03/2017 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2685 פעמים ]

נשים רבות אשר נכנסות להריון בפעם הראשונה, מעוניינות לשמור תיעוד של תקופה זו. הן מעוניינות לעבור צילומים הריון אצל צלמות מקצועיות, על מנת ליהנות מבוק הריון מרשים, בו הן יוכלו לדפדף ולהיזכר כיצד הן נראו כשהן היו בתקופה זו, במלוא הנשיות והזוהר.

כל אישה אשר מבקשת לעבור סט צילומי הריון ראשון, עומדים בפניהם מספר אופציות אותן נציג במאמר זה. לפני שנציג את האופציות השונות וכיצד יש לבחור ביניהן, צריך לזכור, לא פחות חשוב מבחירת אחת מהאופציות, הרי שיש לבחור אצל מי לעבור את הצילומים, החלטה זו תתקבל על פי ניסיון הצלמת, הכימיה בינה לבין האישה, עלויות וכן המיקום בו היא עובדת.

חשוב לזכור עוד, מאחר ומדובר בצילומי הריון ראשון שיש להכיר מעט את התחום. אומנם מדובר בצילומים אך יש בהן משהו אינטימי, מעט חושפני, צריך לזכור שהצילומים מתבצעים בין השבוע ה-28 לשבוע 36, כשהבטן כבר בולטת. לכן גם צריך להגיע מוכנים לצילומים, לדעת מה עומדים לעבור וכיצד זה אמור להתבצע.

כעת נעבור לדבר החשוב באמת, אילו אופציות עומדות בפני אישה שנמצאת בהריון הראשון שלה והיא מעוניינת לעשות צילומי הריון. בחלק הבא נציג את האופציות העיקריות, נסביר בקצרה כיצד זה מתבצע וכן יתרונות של כל אופציה כזו.

 

אופציות של צילומי הריון

האופציה הראשונה היא צילומי הריון בסטודיו. כל צלמת שמכבדת את עצמה מחזיקה סטודיו בו היא יכולה לבצע סט צילומים. הצילומים נמשכים מספר שעות, במהלכן הצלמת גם לומדת להכיר את המצולמת שלה ובהתאם גם מצלמת אותה.

הסטודיו כולל, בדרך כלל, רקעים מסוגים שונים, בין רקעים חלקים לרקעי נוף או תבניות של תמונות ייחודיות, כמו כן בסטודיו יש פריטי לבוש אשר האישה יכולה להחליף ביניהם, כמובן שכל מצולמת יכולה גם להביא בגדים משלה. לגבי איפור, ניתן להגיע לסטודיו מאופרות ואפשר להוסיף גם איפור בין הצילומים.

היתרון של צילומי הריון בסטודיו הוא שמדובר בזירה מאוד אינטימית, זירה בה הצלמת והמצולמת יכולות ליהנות מחיבור ביניהן מבלי הפרעות, הצילומים נערכים בצורה שקטה ושלווה, והמצולמת יכולה להרגיש הרבה יותר חופשיה בצילומים וביניהם.

האופציה השנייה הבולטת היא צילום הריון בטבע. מדובר על צילומים שנערכים בשדות, פרדסים, חוף ים ובכל מקום אחר בו המצולמת בוחרת, בתנאי כמובן שהצלמת יכולה להגיע אליו.

צילומים אלו נערכים בשעות האור, על מנת שהתמונות יצאו ברורות ויפות, בדרך כלל הצילומים נערכים עם סט בגדים מסוים (במידה וניתן להחליף אז עם יותר מסט אחד), ובתנאי מזג אוויר נוחים ושלווים.

היתרון הגדול של צילומי הריון בטבע, נהנים מאווירה משוחררת בזמן הצילומים, רקע טבע ומרשים, והאפשרויות לצילומים הן רבות יותר מאשר בסטודיו. עם זאת צריך לזכור, שלעיתים האינטימיות משתנה ואיננה דומה לזו שבצילומי הריון בסטודיו. 

צילומי הריון, צילומי משפחה, בוק בת מצווה - צילומי טבע וסטודיו | דנה אופיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב