דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים תוסף תזונה מתאים לספורטאים חובבים ומקצוענים 

מאת    [ 14/03/2017 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 1995 פעמים ]

איך בוחרים תוסף מזון איכותי לספורטאים

כל ספורטאי יודע שכדי להצליח  ולהשיג הישגים צריך לתחזק את הגוף ובנוסף לאוכל בריאותי ומאוזן צריך לבחור תוסף מזון איכותי המיועד לספורטאים. המאמץ הפיזי שספורטאים עוברים היא צעד בלתי נמנע לפירוק רקמות השריר. אנשים שאינם ספורטאים חושבים שכמות החלבון המגיעה מהמזון אותו אנחנו אוכלים מספיקה לתחזק את הגוף. הדעה הזו אינה נכונה. יש להשתמש גם בתוסף חלבון.

שימוש בתוספים מתאימים מאפשר לספורטאי להתמודד עם ההשפעות השליליות של חוסרים במינרלים וויטמינים. אין ספורטאי שלא משתמש בתוספים איכותיים להשלמה. כל ספורטאי יודע מבין את חשיבותם לגוף. כמו האימון הספורטיבי הוא מקבל גם הדרכות בתחום התזונה. כל ספורטאי מקבל תפריט יומי שכולל את כל מרכיבי התזונה הנדרשים.

מה צריכים לעשות?


    • כדי לשמר את גוף הספורטאי צריך לספק לגוף הרבה חלבונים. אבקות חלבון הם תוסף חשוב לכל ספורטאי מקצועי או חובבן. אפשר להשלים את החלבון עם תזונה מתאימה וגם עם תוספים שנועדו לספק לגוף את כל הרכיבים שהגוף זקוק כדי להתאזן להתפתח ולשמור על בריאותו.
    • תזונה נכונה של ספורטאי צריכה להיות מאוזנת והיא שונה מתזונה של אדם רגיל. תוספי המזון מעניקים לספורטאי את המרכיבים שהם שורפים במהלך האימון או התחרות  והם מאפשרים להם לשמור על תזונה מתאימה לפעילות הגופנית שהם עושים.
    • תוספות המזון לספורטאים המקובלות בין מרבית הספורטאים הן אבקות חלבון, חטיפי חלבון, ג'ל אנרגיה, שורפי שומן וחומצות. כל אלה נועדו כדי לתחזק את הגוף.
    • לפני כל שינוי בתזונה  רצוי מאוד להתייעץ עם דיאטנית קלינית שתבקש בדיקות דם, תראה את תוכנית האכילה שלכם ותמליץ על תוספים מתאימים אם יש בהם צורך בכלל. נטילה של תוסף סתם כך יכולה לא להועיל ואפילו להזיק לגוף.

מה קיים בשוק?

ישנם בשוק תוספי מזון לספורטאים  שמסייעים לגוף הספורטאי להתאושש, לשיפור הביצועים ויש גם תוספי מזון המשמשים כמגינים מפני פציעה. ידוע ש-3/4 מההצלחה הספורטאי תלויה בתזונה שלו. חלק מאימוני הספורטאים, המקצוענים והחובבים, לא מטיבים עם הגוף. כדי לאזן את הגוף לקראת אימון פיזי קשה, כמו הרמת משקולות למשל, מה שיעזור זה תוסף המזון ולכן חשוב לבחור את התוסף המתאים ביותר.

למה צריך לשים לב?

יש חברות רבות שמייצרות תוספי מזון וכל ספורטאי יכול לבחור את התוסף המתאים לו ושלא גורם לו תופעות לוואי. צריכת התוספים צריכה להיות בצורה מקצועית עם אישור של איש מקצוע שיכין יחד עם המאמן האישי של הספורטאי, תכנית אכילה יומית שתתן לגוף את כל המרכיבים החסרים.  כל חברת יצור תוספים מציעה לספורטאים את המוצרים שלה והם על פי שיקולים שלהם בוחרים מה לקנות ובמה להשתמש. חשוב לציין שמטרת התוספים היא לעזור לגוף לעבור את האימון אבל הם לא פתרון והם לבד ללא תזונה נכונה ואימונים קבועים התוספים לא יביאו לתוצאות הרצויות צריך לשלבם בצורה חכמה ובהתאם לתכנית האימונים. ללא התוספים לא נצליח לעמוד באימון שמטרתו לראות תוצאות והתקדמות.

v-care תוספי תזונה לכל אחד - ספורטאים - נשים - צמחונים וכל מי שצריך להשלים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב