אתם עומדים לתכנן מבנה קניון או מרכז מסחרי? מדוע חובה להתייעץ עם חברה מקצועית לניהול נכסים מסחריים?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

אתם עומדים לתכנן מבנה קניון או מרכז מסחרי? מדוע חובה להתייעץ עם חברה מקצועית לניהול נכסים מסחריים? 

מאת    [ 11/03/2017 ]
מילים במאמר: 543   [ נצפה 158 פעמים ]

 
 

אתם עומדים לתכנן מבנה קניון או מרכז מסחרי? מדוע חובה להתייעץ עם חברה מקצועית לניהול נכסים מסחריים?

מדוע חשוב שחברה רצינית ובעלת ניסיון תשווק ותנהל לך את הקמת הפרויקט המסחרי?

אתה קבלן מצליח, יזם בנשמה, אחד כזה שלא נח לרגע, כדי למצוא את היעד הבא שלו?

המפתח להצלחה שלך היא חברה שתדע להביא את החזון שלך אל הלקוח.

המפתח לעשייה שלך היא חברה אשר תעשה עבורך את עבודת השיווק וניהול הלקוחות.

המפתח להצלחה שלך היא חברה שתאפשר ליזום בשקט וביחד תצעדו אל הפרויקט הבא.

המפתח להצלחה שלך היא חברה אשר מצד אחד תגדיל לך את הרווחיות בפרויקט ומצד שני תחסוך לך את עלויות האחזקה השיווק והמכירות.

אז למה חשוב לבחור חברה לניהול נכסים מסחריים, שיווק נדל"ן, שיווק פרויקטים מסחריים ואיך חברה טובה יכולה לעשות את ההבדל?

שאלת את עצמך האם הנכסים המסחריים שלך מנוהלים ומשווקים ברמה מקצועית גבוהה?

בימים אלה שבשוק הנדל"ן, קיימת מריבה על כל מ"ר קרקע, וכל פרויקט דורש טיפול יצירתי אנו המשווקים הקבלנים והיזמים עומדים בכל יום באתגרים חדשים הן מבחינת הביקוש הן מבחינת ההיצע, התחרות, חוקי הממשלה החדשים, השפה השיווקית, הקדמה ומצד שני יש עודף וריבוי במרכזים מסחריים ו/או קניונים ו/או במבנים מסחריים, מגדלי משרדים וכדו'...

בשוק אשר משתנה כל יום וכל דקה אחד הפרמטרים בשרשרת התכנון המרכז המסחרי והבנייה שעושים את ההבדל הוא חברת הניהול והשיווק שתבחרו.

למה הדבר דומה? לשף טוב שמכין ארוחת גורמה אך הצלחת המוגשת אל הסועד היא לא הצלחת הרצויה, שיחת המכירה המגישה את המנה אל האורח היא לא השיחה, המחקר האם המנה היא המתאימה ביותר לסועד זה לא המחקר שהרי: לקהל צרפתי אין אותו טעם שיש לקהל האמריקאי ולהיפך...

אז מה עושה חברה לניהול נכסים מסחריים ושיווק פרויקטים טובה פחות או טובה יותר?

ראשית השקט – חברה יזמית, קבלן או יזם אשר צריך להתעסק גם בתחום הניהול וגם בתחום השיווק המחקר והפיתוח העסקי הוא קבלן אשר שם את העתיד שלו בהולד. שכן הוא לא יכול להתקדם לפרויקטים הבאים.

הכוח האדם – מנהלי האחזקה, צוות המיומן, מנהלי מכירות טובים ומיומנים ידעו לעשות את ההבדל בהצגה ובניהול של כל הנכסים המסחריים שלכם.

הפאן השיווקי – מנהלי שיווק טובים ומיומנים ידעו לעשות את ההבדל במיתוג ושיווק הפרויקט שלכם.

הצד המחקרי – חברה מקצועית וגדולה לניהול נכסים מסחריים ושיווק פרויקטים תערוך מחקר שוק מקיף אודות הפרויקט וכמה שיותר מוקדם יהיה ליזם יותר טוב, ועדיף לפני קניית הקרקע.

הצד היצירתי – בהתאם למחקר שוק יבוא הצד השיווק המסחרי, שכן חברה טובה לשיווק נדל"ן תדע לעורר באז תקשורתי יצירתי עבור אותו פרויקט.

הצד ההנדסי – חברה מקצועית עם ניסיון של ניהול ושיווק של אלפי מ"ר תדע לתת פתרונות הנדסיים לקבלן ואף להגדיל את אחוזי הבניה, תמהיל השוכרים, תכנון נכון ומתאים וכדו'. ומספיק רעיון אחד קטן להצלחה הגדולה.

בניית מותג – חברה מקצועית תדע לבנות את הפרויקט המסחרי שלך כמותג מוביל בעל ביקושים גבוהים דבר שיביא לעליית מחירים  גבוהה בנכסים שלך וכתוצאה מכך הפרויקט יהפוך לרווחי יותר.

שירות לקוחות – חברה מקצועית תעניק לך שקט גם בנושא ניהול כל מערך השוכרים 24/7 במערכות חכמות לכל פרויקט בנפרד.

לסיכום:

חברה לשיווק ניהול פרויקטים ושיווק נדל"ן מסחרי איכותית תביא באופן ישיר לשיווק הפרויקט בשקט ובמהירות רבה, תחסוך הוצאות רבות ליזם, ותביא להשכרת הפרויקט המסחרי ברווחיות הרבה יותר גדולה.

אבי קיסר


שיווק ניהול נכסים, ניהול דירות


ניהול נכסים מרכזים מבנים קניונים מסחריים


שיווק פרויקטים למגורים נדל"ן


שיווק ניהול נכסי בתי דירות יוקרה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2016
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS
כתיבת מאמרים

מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב