דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גינה במראה טבעי לקראת האביב - עשה זאת בעצמך 

מאת    [ 08/03/2017 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3669 פעמים ]

אז הימים הנעימים בפתח והגינה עומדת שוממה ומוזנחת מעט אחרי החורף. הנה כמה רעיונות להחייאה ולהפיכת הגינה למקום שכייף לבלות בו. כאן ברעיונות העיצוב נלך בכיוון המראה הטבעי / כפרי.

כל אחד וצורת הגינה או החצר שלו. עם או בלי עצים, צמחים, דשא, ריצוף וכו'. מה שאנחנו מציעים כאן יכולים להתאים לרוב סוגי הגינות והחצרות, בהתאמה ספציפית למה שקיים.

בואו קודם כל נחשוב על תיחום הגינה, אם זה בכלל חשוב לנו. אם כן, אולי נרצה להתקין סביבה גדר. יש המון סוגי גדרות דקורטיביים, מהמון חומרים: עץ, אלומיניום, במבוק ועוד. בעיני גדר במבוק היא מהגדרות הקלים ביותר להקמה ויישום בשיטת "עשה זאת בעצמך" ובמראה שלה היא כמובן טבעית / כפרית. אז קבלו: מדריך להקמת גדרות במבוק במו ידיך.

צמחים ועצים זה תמיד מלבב עיניים וטבעי בגינה, אבל כאן לא אכנס לנושא בחירת צמחיה ושתילה - אולי במאמר אחר. כבומן אפשר גם לשתול דשא רגיל או לפרוש דשא סינטטי - שהרבה יותר קל לתחזק. אפשר לחשוב על ריצוף חלקי, אבני מדרך לעיצוב שביל מעבר בתוך הגינה וכדומה.

מבני העץ הכי כיפיים ושימושיים המאפשרים לנו להנות ממש מהגינה הם דקים ופרגולות. הדק נותן לנו משטח מפולס ויציב, אותו אפשר לרהט בריהוט גינה, על מנת שנוכל לשבת, להנות וגם לאכול בחוץ והפרגולה מאפשר קירוי והצללה מהשמש החמה, כך שאפשר להנות מהחוץ, מבלי להיצלות יותר מידי. דקים ניתן לבנות ממבחר חומרים, בעיקר עץ או חומרים סינטטיים, שמגיעים בתצורה של לוחות ארוכים או אריחים משתלבים על גבי בסיס פלסטי. מבחינת מראה, אין כמו העץ הטבעי. גם את ללוחות הסינטטיים מקנים מראה דמוי טבעי בדרך כלל.

פרגולות לעומת זאת נבנות בעיקר מעץ או מאלומיניום. גם לקורות האלומיניום מקנים מראה דמוי טבעי בצבע ובטקסטורה, אבל אף פעם אי אפשר שיראה 100% טבעי כמו קורות העץ.

היתרון בעץ הוא המראה הטבעי והמחיר בדר"כ. היתרון של החומרים הסינטטיים והאלומיניום הוא במשך העמידות של החומרים והצורך המועט בתחזוקה לעומת העץ שדורש שימון וצביעה כל שנה-שנתיים בערך.

רוצים עוד משהו שימושי? קחו מדריך לבניית פרגולה מעץ בשיטת עשה זאת בעצמך. ממש קל מהנה ומקצץ בחצי לפחות, את העלויות של לקחת איש מקצוע שיבנה זאת בשבילכם.

אחד הפריטים הכי כיפיים שאני אוהב בגינות, הינה הנדנדה. אני הכי אוהב נדנדות עץ, כי הן טבעיות ומגיעות בכל מיני עיצובים מעניינים ואין להם את העיצוב התעשייתי המשעמם שיש לרוב נדנדות הפלסטיק והמתכת. אז להתקין נדנדה בגינה זה גם משהו שהייתי ממליץ. נדנדה כזאת שיוכלו להנות ממנה גם ילדים וגם מבוגרים.

בקיצור יש עוד מגוון דברים שאפשר להוסיף לעיצוב הגינה, אבל אין כמו גינה בעיצוב טבעי עם גדר במבוק, פרגולה ודק מעץ עם ריהוט גן, צמחיה מטופחת ונדנדה מעוצבת מעץ.

אז קדימה - לעצב!

מחבר המאמר הוא בועז כרמל, מקדם אתרים ובעל ידע מגוון בתחומים רבים (אינטרנט, עשה זאת בעצמך, רהיטי גינה ועוד...) לאתר - http://papaya-seo.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב