דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם חדש של פתרונות הצללה 

מאת    [ 28/02/2017 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1888 פעמים ]

עולם פתרונות ההצללה הוא עולם רחב ומפותח ביותר, במיוחד במדינת ישראל. טוב, כשמדובר במדינה שבה השמש היא כל-כך מרכזית ומשמעותית ההתמחות בפתרונות הצללה היא לגמרי מתבקשת. הישראלים אוהבים את המרפסות שלהם, אולי אפילו יותר משהם אוהבים את הסלון. ככה זה כשמזג האוויר מאפשר לבלות בחוץ כמעט כל השנה. המרפסות בבתים בישראל הם בדרך כלל מטופחות במיוחד וניתן לראות בהן השקעה ניכרת בעיצוב ובתכנון.
חוק המרפסות שהחל לפעול בשנת 2014 שינה לבלי היכר את עולם הבנייה ותכנון הבית. החוק נועד להפוך את תהליך סגירת מרפסת והוספת פרגולות לפשוט ומהיר הרבה יותר מבעבר ולהנגיש אותו ליותר אנשים. החוק הביא אתו מהפכה שלמה ויצר עולם חדש של תכנון ועיצוב מרפסות.
באמצעות החוק הזה מרפסות רבות התווספו לנוף וישנו צורך גדול באמצעים שנועדו להגן מפני השמש ולהפוך את הישיבה בהן לנעימה בכל שעות היממה. אז איך בוחרים את פתרון ההצללה הנכון ביותר עבור המרפסת שלכם? בשורות הבאות ננסה לענות על כך ולסייע לכם למצוא את ההצללה המדויקת עבור המרפסת שלכם.

הצללה למרפסת שמש

כשמחפשים פתרון הצללה למרפסת שמש צריך לקחת בחשבון שמדובר במרפסות שנמצאות תחת שמש חזקה במשך שעות רבות ביום ועל הסוכך לתת לכך מענה ראוי. באופן עקרוני כל הסוככים האיכותיים נותנים הגנה מפני השמש, אך לא כולם הם אטומים גם למים. כשמדובר במרפסת שמש "האיום" הגדול ביותר הוא השמש ומומלץ לבחור סוכך שנותן מענה לשמש חזקה במיוחד. ישנם סוככים שמתאימים גם לשמש וגם למים וניתן לבחור בהם וכך "להרוג שתי ציפורים במכה". על סוכך למרפסת שמש להיות גדול מספיק בכדי לכסות את כל שטח המרפסת וכן להיות מיוצר מחומרים איכותיים שישרדו את החום הלוהט של השמש הישירה.

סוככים חשמליים

כשדיברנו על עולם שלם של פתרונות הצללה בדיוק על סוככים חשמליים דיברנו. מדובר בפתרון מתקדם במיוחד שמאפשר לשלוט בסגירה ובפתיחה של הסוכך בקלות ובנוחות מרבית. סוככים חשמליים יכולים להתאים למרפסות שמש בבתים וכן למרפסות בבתי עסק שונים. סוככים חשמליים נועדו להפוך את החיים שלנו לקלים במיוחד, ולתת לנו אפשרות לשחק איתם לפי מצב השמש.
כל למשל ביום נעים במיוחד נוכל בלחיצת כפתור להסיר את הסוכך וליהנות מקרניה המלטפות של השמש, וביום שרבי נוכל להשיבו לפעולה.  חשוב מאוד לבחור סוכך חשמלי איכותי כי הרי הדבר האחרון שתרצו הוא שהמנגנון החשמלי יתקלקל ולא תוכלו להשתמש בסוכך. סוכך חשמלי איכותי הוא סוכך בעל מנגנוני חשמל מובחרים ומתקדמים שיבטיחו את עמידותו של הסוכך למשל זמן רב וללא תקלות.

סוככים למרפסות גדולות

אם זכיתם במרפסת גדולה במיוחד חשוב שתדעו שעולם פתרונות ההצללה שהתפתח במדינתנו בשנים האחרונות נותן מענה גם עבורן. אם בעבר מרפסות גדולות נאלצו להסתפק בפתרונות הצללה מאולתרים ומסורבלים, הרי שכיום המצב ממש לא כך. סוכך למרפסת גדולה הוא סוכך שיתאים למבנה ולגודל השטח בצורה מושלמת ויעניק צל לכל היושבים בה, בלי יוצא מן הכלל.
כשמתכננים הצללה במרפסת גדולה חשוב לבחור בסוכך שיוכל להתמודד עם השמש מכל כיוון וליצור אווירה נעימה ולא סגורה מידי במרפסת. סוכך טוב הוא סוכך ששומר על זרימת אוויר ולא יוצר תחושה חנוקה מידי. 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב