דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע שיפור יחס ההמרה הוא כל כך חשוב בחנויות אונליין? 

מאת    [ 19/02/2017 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2013 פעמים ]

כאשר אנו מדברים על אתרי אינטרנט כולנו יודעים שישנה חשיבות גדולה לכמות הכניסות לאתר. כאשר עסק מקים אתר איטנרנט הוא שוכר מקדמי אנשים על מנת שיגרמו לו להופיע במקום טוב בגוגל ובזכות זה לקבל כניסות לאתר. אך ישנה עוד נקודה, שאינה מנותקת מקידום האתר והיא יחס ההמרה. יחס המרה (Conversion rate), הוא היחס בין המבקרים באתר לבין המבקרים אשר ביצעו פעולות מסוימות שבהן אתם חושקים. כאשר מדובר באתר מכירות אלו הן פעולות קנייה. יתכן שיש לכם אלף מבקרים באתר מידי יום אך רק חלק קטן מהם מבצעים רכישה. לכן ברור מדוע תרצו להעלות את יחס ההמרה - המשמעות של זה היא יותר מכירות.

אך כיצד משפרים את יחס ההמרה?

יש אשר מניחים כי יחס המרה נמוך מעיד על מוצרים לא אטרקטיביים ומעט אנשים מעוניינים בהם. אמנם חשוב שיהיו לכם מוצרים אטרקטיביים באתר אך בהחלט ישנן סיבות אחרות שאינן קשורות למוצרים. בואו ניקח לדוגמה את אתר האינטרנט komono by mika; זהו אתר העוסק במכירת פרטי אופנה ואקססוריז לנשים. האתר עבר שיפור אשר הגדיל את המהירות וכך שיפר את חווית הגלישה. באופן מיידי מפעילי האתר נהנו מיחס המרה גבוה יותר. זוהי דוגמה טובה למקרה שבו לא איכות המוצרים העלתה את יחס ההמרה אלא שיפור מהירות הגלישה באתר. המוצרים נשארו כפי שהיו ואחוזי ההמרה עלו.

מהירות האתר היא בהחלט גורם משפיע על יחס ההמרה. חשוב גם לדעת שיש כאן איזו תגובת שרשרת; שיטת הדירוג של גוגול (הקובעת את מיקמוכם בתוצאות החיפוש), לוקחת בחשבון גם את מהירות האתר. אם תשפרו את המהירות תזכרו למיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, דבר אשר יביא לתנועת גולשים רבה וכך תזכו ביותר מכירות.

עוד אפשרות חשובה אשר תורמת להגדלת יחס ההמרה היא אתרים רספונסייביים. כלומר אתרים המתאימים את עצמם באופן אוטומטי למכשירים שונים (מחשב, טאבלט, סלולר?). גולשים רבים בימינו נכנסים אל האתר מהמכשיר הנייד או מהטאבלט. אך ישנם אתרים שאינן לוקחים זאת בחשבון ופשוט בנויים בהתאמה למחשב שולחני. הדבר יוצר בעיה כאשר הגולשים נכנסים מטלפון סלולרי; סביר להניח שהאתר לא יראה טוב ויהיה קשה מאוד לבצע בו פעולות. במקרה כזה תקבלו נטישה מהירה של הגולשים ויחס המרה נמוך.

גם לתמונות באתר ישנה השפעה על יחס ההמרה, במיוחד כאשר מדובר באתר מכירות. תמונות איכותיות המציגות את בגדים לנשים אונליין בצורה ויזואלית טובה יוצרות עניין אצל הגולש הרבה יותר ממאפייני המוצר המופיעים בכתב. על מנת לשפר את יחס ההמרה, אתרי איקומרס צריכים להשקיע בתמונות איכותיות. כמובן שיש לבצע אופטימזציזה של התמונות על מנת לא להאט את מהירות האתר.

לסיכום, אלו הן רק כמה נקודות המסבירות את הנושא באופן כללי וישנה תורה שלמה. אין שום ספק שאתרי מכירות חייבים להשקיע משאבים בשיפור יחס ההמרה, זה עלול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון עסקי.

 

tessa karels- בניית אתרים וקידום עסקים באינטרנט & שיפור יחס ההמרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב