דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם ההמלצות להדברת נמלים בבית עם תינוק. 

מאת    [ 17/02/2017 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 1611 פעמים ]

הדברת נמלים בבתים עם תינוקות.

תכשירי ההדברה רעילים כמעט לכולם, אך במיוחד לתינוקות ולילדים קטנים  בני שנה עד שנתיים שמערכות הנשימה ומערכות העצבים שלהם רגישות וחלשות מאוד.לכן לפני שאנו הולכים להזמים מדביר שיבצע עבורנו הדברת נמלים בבית עם תינוק חשוב ליידע את המדביר על הימצאות תינוק בבית ולהקשיב היטב להוראות שלו רצוי גם בעל פה וגם בכתב.

 הדברת נמלים בבית עם תינוק – מהם הכללים למשנה זהירות שכדאי שנדע

עלינו לברר עם המדביר באיזה חומרי הדברת נמלים הוא משתמש. אסור להשתמש בחומרי הדברה רעילים המבוססים על זרחנים אורגניים, אלא רק על חומרי הדברה ממשפחת הפרטואידים כיום גם יש תכשירי ג'ל נפלאים המאפשרים הישארות בבית ואין צורך ביציאה כלל.  לפני התחלת פעולות ההדברה עלינו לאטום ולכסות  היטב את כל המשחקים והציוד של התינוק כמו עגלות, מיטות, כיסא אוכל ועוד. אם אפשר רצוי להרחיק את הציוד של התינוק מהאזורים שבהם מבצע המדביר את ההדברה. לאחר סיום ההדברה, כדאי לנגב את הציוד והמשחקים ליתר ביטחון.

כאשר  אנו מבצעים הדברת נמלים, עלינו לדאוג  להוציא את הילדים הקטנים ואת התינוקות מהבית לפרק זמן של מספר שעות הבתאם להוראות המדביר נהוג לצאת למשך כשמונה שעות. לפני שהתינוק והילדים האחרים חוזרים אל הבית יש לאוורר את הבית לפחות למשך שעה.  בדרך כלל לאחר ריסוס נגד נמלים לא מומלץ לשטוף את הבית במשך יומיים. כאשר יש בבית תינוק זוחל שאי אפשר למנוע ממנו את הזחילה או את השכיבה על הרצפה, חשוב וכדאי לשטוף את הרצפה טרם החזרת התינוק ובטרם הוא יזחל על הרצפה, אך להימנע משפשוף חזק של הרצפה ולהקפיד לא לשטוף את הפאנלים.

 במידה והמדביר מבצע הדברת נמלים ועושה שימוש בטבליות או בפתיונות צבעוניים, חשוב להרחיק את הילדים הקטנים ממגע עם הטבליות הרעילות.

 במידה והקפדנו על כל כללי הזהירות, והתינוק בא במגע עם חומרי ההדברה ? עלינו לשטוף מיד את האיבר עם הרבה מים, לפנות אל חברת ההדברה ולבקש מידע על החומר שבו השתמש המדביר. הקדימו רפואה למכה ומיד בסיום עבודת המדביר בקשו ממנו מידע בכתב על חומרי הדברה שבהם הוא השתמש. במקרה של סימנים מחשידים העלולים להעיד על הרעלה חמורה אצל התינוק כמו עייפות בחילות הקאות שלשולים, יש לפנות מיד לחדר מיון בבית החולים הקרוב לאזור המגורים שלכם.

כמו בכל סוג של הדברה עלינו לבחור מדביר מקצועי העושה שימוש בתכשירי  הדברה המאושרים על ידי משרד הבריאות.

בשנים האחרונות הנמלים הפכו למכה. מדבירים מקצועיים מדווחים כי הצורך בהדברת נמלים גבר בשנים האחרונות ובמקומות רבים מורגשת עלייה במספר הנמלים. עד לפני מספר שנים, הנמלים היו נטפלות לאדם בעיקר בקומות הנמוכות או לבתים צמודי הקרקע, אך לאחרונה אפשר למצוא קיני נמלים גם בקומות גבוהות. המלחמה נגד נמלים מחייבת אותנו לקחת מדביר מקצועי מיומן כדאי לקחת המלצות על אותו מדביר, על מנת להילחם בתופעת הנמלים דרוש חברת הדברה המתמחה בתחום של הדברת נמלים.

 

 

 דוד לוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב