דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סן פרנסיסקו זה עכשיו! 

מאת    [ 16/02/2017 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 2782 פעמים ]

סן פרנסיסקו זהו היעד הבא לתיירות מישראל. זה כבר קורה, זה כבר התחיל, חברות תעופה התחילו לשים לב לביקוש שעד כה סבב בעיקר סביב אנשי עסקים, אנשי היי טק בעיקר, כידוע סן פרנסיסקו היא אחת הבירות של התעשייה.

נכון, אתם אומרים "ניו יורק" ובאמת אין עיר בעולם כמו ניו יורק המשתווה לה מכל בחינה  אפשרית. ואז תבואו ותאמרו "לוס אנג'לס" וזה גם נכון, לוס אנג'לס היא אחת הערים המגניבות בארצות הברית ובעולם בכלל מאופנה עד תעשיית סרטים ועוד ועוד.

ראשית אפשר לשלב את שלושתן באותו סיבוב אם יש לכם זמן וכסף, במיוחד את לוס אנג'לס ואת  סן פרנסיסקו כי שתיהן על החוף המערבי. לגבי ניו יורק זה טיול בפני עצמו, ניו יורק כה עוצמתית ועקב כך סביר להניח שהטיול בניו יורק בפני עצמו יספיק.

חזרה לסן פרנסיסקו, אז כאמור אנשי היי טק כבר כבשו את העיר וכעת התיירים. אנו אט אט מגלים את טיבה, אופיה, איכותה ויופיה של סן פרנסיסקו וללא ספק ולכל הדעות היא אחת הערים היפות בארצות הברית ויש לה המון מה להציע מהרבה בחינות.

אטרקציות בסן פרנסיסקו

כמעט כל דבר בסן פרנסיסקו הוא אטרקציה,  מהרחובות דרך תחבורה, רציפים, פארקים, כיכרות, ארכיטקורה ועוד..

יוניון סקוור

אחד מהמקומות השיקים והמגניבים בחוף המערבי ובסן פרנסיסקו בכלל הוא כיכר יוניון ולא רק הכיכר, אלא מסביב, הרחובות מציעים מגוון רחב של חנויות מדהימות, הרחובות עצמם נוחים מאוד להליכה, המון אפשרויות סעודה שונות וקרון כבל Cable Car שהוא אטרקציה בפני עצמה שעובר שם.

הכיכר עצמה מאוד יפה גם עם אפשרויות סעודה, חנויות אדירות כמו מייסי Macy's, Tiffany & Co ועוד ועוד וכמובן מה שהכי כיף לעשות בכיכר זה לראות ולהראות. People Watching.

יוניון סקוור זה אולי המקום (ב-ה' הידיעה) להזמין מלון בסן פרנסיסקו.

צ'יינטאון

מהגדולות בעולם, מגוון של חנויות שונות ומשונות, ריחות, מסעדות והרבה צבעים טעמים ואווירה אותנטית ככל שאפשר. צ'יינטאון ממוקמת בסמוך לדאונטאון סן פרנסיסקו שהיא אטרקציה בפני עצמה.

Fisherman's Wharf

אחד מהאזורים התיירותיים בסן פרנסיסקו, ממוקם בצפון-מזרח העיר, מהחוף הצפוני עד מוזיאון הימי כולל. האזור מציע מספר מוזיאונים, מסעדות, גלריות וכיוצ"ב . השוס באזור הוא מזח 39 האדיר, מלא מסעדות, ברים, חנויות, אקווריום, הופעות רחוב, אווירה שמחה וחופשית והשוס במזח 39 הוא אריות הים, אריות הים אשר מגיעים למזח כבר 20 שנה רובצים בשמש, נוהמים, קופצים למים יוצאים מהמים, לא משמעמם.

אלקטרז

בית הכלא האגדי שנאמר עליו שהוא השמור ביותר, עשו עליו סרטים, כתבו עליו בספרים. ישבו שם מספר פושעים שהרתיעו את ארצות הברית בזמנם והפכו לסופרסטארים שעושים עליהם סרטים, האחד הוא אל קפונה משיקגו והשני והוא ג'יימס וויטי בולגר מבוסטון. אלקטרז הפך להיות לאחד מהסמלים המייצגים את סן פרנסיסקו והאטרקציה ששמה הולך לפניה.

גשר הזהב  Golden Gate Bridge

אחד מהגשרים הידועים בעולם וסמל נוסף סימפטי יותר של סן פרנסיסקו (מהאטרקציה הקודמת). הגשר המוזהב שמגשר בין צפון סן פרנסיסקו למחוז גרין, מציע נופים מרהיבים של האזור, של אלקטרז, מרשים מאוד (ומפחיד) להביט מטה לתחתית אל עבר האוקינוס.

ישנן עוד הרבה אטרקציות בעיר ועוד הרבה חוויות שהעיר מציעה. סן פרנסיסקו סוחבת מאחוריה את גל ההיפים האדיר שסחף את אמריקה ואת העולם כולו בשאגה אדירה בשלהי שנות ה-60. תנועת ההיפים היא הצד הויזואלי של המאבק נגד מלמחת ויאטנם, שיוויון זכויות לנשים, אנטי אפליה ועוד. העיר הייתה למוקד עליה לרגל דאז.

בעיר קהילת גאה, מאוד גאה ומהגדולות בעולם והאופי של סן פרנסיסקו פשוט מקבל.

סן פרנסיסקו לא משעממת, כאמור יש בה המון מה להציע, ההייטקסטים כבר כבשו אותה, העולם מודע לאיכויות שלה, יש טיסות ישירות. עכשיו תורנו התיירים, מה שאנו צריכים זה חופשה בסן פרנסיסקו.

תעשו חיים.

דניאל רייכר


san-francisco.co.il


cityofnewyork.co.il


cityoflosangeles.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב