דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעה עם החזר חודשי קבוע ובנוסף רווח הון לטווח ארוך 

מאת    [ 13/02/2017 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2366 פעמים ]

שוק הנדל"ן בארץ בבועה וכולנו יודעים מה קורה לבועה שמתנפחת יתר על המידה… זוגות צעירים ומשקיעים המאמינים בפוטנציאל הצמיחה היציב של שוק הנדל"ן מחפשים יעדי השקעה אלטרנטיבים. בנוסף,  הריבית האפסית בבנקים וחוסר היציבות בהשקעות בבורסה מושך משקיעים רבים לחפש יעדי השקעה יציבים במקומות אחרים. השקעה נכונה בשוק הנדל"ן בחו"ל מספקת את שני הדברים החשובים ביותר למשקיע, הכנסה חודשית קבועה ופוטנציאל רווח הון של עשרות אחוזים בזמן המכירה כעבור מספר שנים.

לאורך שנים ניתן לראות כי הביקוש לנדל"ן נתון למחזוריות כאשר המגמה הכללית של המחירים הייתה ותמשיך להיות מגמת עליה. הגידול באוכלוסייה מכתיב עליה מתמדת בביקושים ואיתה עליה מתמדת במחיר המוצר המוגמר – דירות, בתים ונדל”ן מסחרי על סוגיו השונים. לאורך שנים ניתן לראות כי השקעה נבונה בנדל"ן השאירה בידי המשקיע נכס מניב אותו ניתן תמיד לממש בזמן הנכון ברווח.

צעירים רבים מחפשים היום אלטרנטיבות השקעה לכספם בעלות השקעה ראשונית מעשית של עד $100,000. בשוק הנדלן בארץ היום זהו סכום כסף שלא מאפשר לרכוש נכס עם פוטנציאל צמיחה בעתיד הנראה לעין ובטח לא נכס שיניב הכנסה פסיבית חודשית מהיום הראשון לרכישתו. גורמים אלו מביאים משקיעים צעירים רבים למצוא את עצמם במרוץ העכברים שבו לא משנה כמה כסף יחסכו, תמיד ההזדמנות להשקעה בנדל"ן מתרחקת ממהם.

שוק הנדל"ן בחו"ל מאפשר למשקיעים רבים כיום ליצר לעצמם הכנסה חודשית קבועה בזמן שהם נהנים מרווח הון עתידי לאורך זמן. יש הרואים בהשקעות אלה אלטרנטיבה בטוחה יותר לשנות הפנסיה שלהם. משקיעים אחרים פונים להשקעה זו כיוון שהאופציות בארץ להשקעות נדל"ן מניבות בעלות ראשונית ריאלי אינן קימות בשוק נדל"ן גבוה במיוחד בשנים האחרונות. תהיה הסיבה ככול שתהיה, השקעה בנדל"ן מתאים בחו"ל הינה השקעה מניבה המאפשרת לכסף שלנו לצמוח באופן קבוע ויציב לאורך זמן.

רכישת נדל”ן הנה השקעה לטווח ארוך בו מניב הנכס תשואה משכר דירה. על המשקיע ללמוד היטב מה חלקו בהוצאות השונות כגון ארנונה, ועד, תחזוקה וכדומה בכדי לחשב נכון את התשואה על ההשקעה. הזמן הנדרש לצורך איתור דייר צריך להיות משוקלל בחישוב התשואה כמו גם עלויות התחזוקה והתיקונים. רווחים משכר דירה ורווחי הון על המכירה חייבים במס בחו”ל ובישראל. יעוץ מתאים מאיש מקצוע יכול לסייע בצמצום עלויות המס השונות.השקעת נדל”ן בזמן הנכון היא קריטית מכיוון שאת הצמיחה המשעותית ביותר קובע מחיר הקניה. רכישה של נכס והחזקה בו לאורך מספר שנים צפויה להניב לרוכש תשואה נאה משכר דירה ורווח הון עם חזרת רמות המחירים לנורמה.

 

יאיר אביעד עוסק בהשקעות נדל"ן בחו"ל כבר מספר שנים. לקוחותינו רוכשים נכסים מניבים עם תשואה גבוהה וממנפים את ההשקעה בכדי לבנות פורטפוליו של נכסים שמהווה חלופה להשקעה פיננסית.



ניתן ליצור קשר דרך האתר שלנו או בטלפון: 03-376-04522.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב