דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשדרג את הבית במספר דרכים 

מאת    [ 06/02/2017 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1815 פעמים ]

הבית ישן ולא מזמין? כך תהפכו אותו למקום שיהיה כיף לגור בו 

לא לכל אחד יש את האפשרות לרכוש בית חדש או לשפץ את הבית לחלוטין, אך בהחלט אפשר לעשות מספר מהלכים שיהפכו את הבית שלנו למקום שהרבה יותר נעים להיות בו, לארח בו אורחים ובכלל, לתת תחושה שונה עבור כל מי שכף רגלו תדרך אצלנו.

עם זאת, אנשים רבים מעדיפים לעיתים לקחת את תהליך השינוי צעד אחר צעד, להתרגל מחדש לאלמנטים החדשים שנכנסו אל הבית שאליו הם התרגלו עוד קודם לכן ולמעשה לעבור "מחדר אל חדר" בעיקר בשביל עצמכם. שהשינוי הגדול שהולך לעבור המקום הכי אינטימי שלכם, ארבעת הקירות שבהם נטעתם זיכרונות ושורשים, יגיע בהדרגה ולא במכה אחת – זאת על אף שיש כאלה שמעדיפים לעשות את המהלך כמה שיותר מהר ופחות להתעכב על הערכים הסנטימנטליים שיש בסופו של דבר בכל בית שאליו תגיעו, גם אם מדובר באנשים שאין להם יותר מדי זיקה (לפחות מה שהם מייצגים כלפי חוץ) עבור החפצים בביתם.

צביעת הקירות

אחת האופציות הטובות שעומדות לפנינו כשאנו מדברים על עיצוב מחדש של הבית זו אופציית הצביעה של הקירות. הצבע הלבן הבנאלי לעיתים כבר נמאס על אנשים רבים והרצון בשינוי, במשהו "צועק" וצבע שאולי לא כל כך קונבנציונלי גורם לרבים לצבוע את הקירות של הבית וגם אם לא את כולם, אז לפחות כמה בודדים.

תמונות ועציצים

בבתים רבים יש מחסור כזה או אחר בתמונות או עציצים אשר יכולים להוסיף הרבה אור וצבע למקום המגורים שלכם. ניתן לשלב תמונות יפות עם האווירה המתאימה לאותו חדר, או לסלון, המרפסת והגינה, כנ"ל גם לגבי עציצים חדשים, אשר נמצאים במינונים כאלה ואחרים כמעט בכל בית.

עיצוב רהיטים

לא חייבים לבזבז אלפי שקלים על ריהוט חדש לבית, אלא פשוט לבדוק לגבי עיצוב רהיטים ישנים, כאשר אם אתם יודעים מה אתם עושים, ניתן בהחלט לראות תוצאות מרשימות. עם זאת, ניתן גם לבדוק בקרב אנשי מקצוע אשר מתמחים בכל הנושא של עיצוב רהיטים ולשמוע חוות דעת על מה ניתן לעשות מהרהיטים שכבר קיימים אצלנו וכיצד ניתן לשדרג אותם.

שיפור המראה החיצוני

לכל בית יש את ה"מראה החיצוני" שלו. למה הכוונה? ובכן, ההתרשמות הראשונית שלנו מכל מקום שאליו אנחנו נכנסים (ולעתים גם מאנשים שאנחנו פוגשים לראשונה) זה קודם כל המראה החיצוני. יש בתים שמאוד "מבולגנים" במבט ראשוני וזו למעשה התחושה אשר נקבל בכל פעם שנבקר באותו בית. 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב